Как едно представителство може да те откаже от марка автомобили

Започната от gsto, 29 Юни 2016 16:56:48

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

gsto

Здравейте колеги,
Пиша тази тема, за да споделя какво ми се случи в последните няколко месеца, как купих форд, продадох форд и през какви премеждия преминах.

Първо, иска да кажа, че винаги съм бил на мнение, че представителството на марката форд в БГ е едно място, където можеш да срещнеш професионалисти и хора, които си разбират от работата, милеят за марката и помагат на други хора, които купуват, карат и обслужват форд.

Мнението ми се промени за няколко седмици, няколко посещения при тях и няколко съпоставки с други официални представителства на други марки.
Знам, че темата ще стане дълга, но нека не си кривя душата и изкажа всичко, което остана "неизказано", както един колега се изрази в една от темите ми :)

1. Продажба на автомобил или така нареченото обратно изкупуване:
Отидох при въпросните хубавци, за да ги попитам на колко ще ми оценят focus mk2 комби, 1.8 tdci, 2008-ма година, със сменено почти всичко по колата, в идеално външно състояние, застраховки и т.н.
Отговора беше - оценяваме я на 3000лв., влиза в сервиза и започваме да сваляме от цената, но реално това, което можеш да очакваш е около 2000лв.  ::)
Реших да не се занимавам с тях и т.н., та колата си остана.

2. Покупка на автомобил от тях или така наречените автомобили SELECT.
Автомобил, който върви с 6 месеца гаранция, на около 60 000 км, 2011 год., пълна сервизна история и т.н.
Колата, както знаете е ford mondeo седан, 2011 год., 2.0 duratec, оборудване тренд. Беше взета на лизинг.

И така, по същество:
Отивам да гледам колата в "представителството" им в Младост. Колата измита, лъсната, изчистена и готова за употреба.
Тест драйв - не може. Колата няма застраховки и ГТП.
Сервиз или преглед - защо да преглеждам автомобил на 60 000 км с 6 месеца гаранция, който закупувам от "представителството".
Огледах колата, стори ми се че е боядисвана на места, а "търговецът от представителството" ми каза за 2-3 паркинг щети, които са отстранени и от това следва, че има места където е боядисвана.
Както и да е, реших, че няма как един автомобил, каран в БГ да няма хич щети, помислих няколко дни и взех колата на цена, на която можех да взема автомобил от друга марка - пак със сервизна история.
Плащам всички безумни такси за лизинг, граждански, данъци, минавам ГТП, обслужвам автомобила при тях и т.н

Колата имаше няколко основни проблема:
- компресора на климатика виеше неистово от време на време. От "представителството" не откриха нищо нередно и нищо не се смени по гаранция.
- помпата на хирдравликата виеше като вувузела - само в определени ситуации.От "представителството" не откриха нищо нередно и нищо не се смени по гаранция.
- осезаемо тракане във волана при лашкане наляво/надясно.
От сервиза ми затегнаха "болта на кормилната колона", щото това бил проблема. Да тракането изчезна, но волана се втвърди така, че беше мъка да маневрирам колата на място.
- НЕНОРМАЛЕН градски разход, който в дадени моменти падаше, ако карам много по околовръстното на София.
- Никакъв вървеж. Колата беше спряла, с някой малки изключения, в които тръгваше да върви. Автомобила стоя почти 2 дни при тях, караха го и потвърдиха, че не върви.
След това ми казаха да си го взема, с твърдението, че всичко е наред.
След въпрос -"Ама нали вчера ми казахте, че колата не върви, направили сте всички проверки и най-вероятно е механичен проблем", получих отговор : "Абе тя верно не върви, ама ние няма какво повече да направим" и "Най-вероятно е запушен катализатор, ама не е сигурно". Така ме изпратиха да си ходя.
Какъв беше проблема: Колата беше много мудна, градско до 4-та си вървеше добре, с много цедки, но на 5-та скорост не отлепваше.
Няколко пъти щях да се прибия при изпреварвания на камиони, защото колата беше като запушена.
Само за справка, на 5-та едва правех 140 на магистралата, а със 120 колата "бучеше" и се "мъчеше" все едно ще излита и все едно се движа с 200.
- Щети, боя и още нещо или "Голямата градушка от 2014-та"
Да. Оказа се, че "търговеца" от "представителството" ме е излъгал и е скрил от мен една малка подробност - колата е била с много голяма заведена щета от голямата градушка в София: Предно стъкло, капаци, врати, таван, колонки. Това се потвърди и от вътрешна информация, която ми бе любезно предоставена с връзки от Алианц.
Също така се оказа, след много внимателно инспектиране на автомобила, че цялостното боядисване е направено зле и на места, под определена светлина се виждат точките от градушката, по пантите на вратите и под мокета има капки и пръски боя и колата е имала повече от 2-3 паркинг щети.

Според мен всеки здраво мислещ човек, би започнал да се ядосва, за това какъв боклук си е купил, защото реално, аз колата все едно я купих от Горубляне, а не от "представителството" на ФОРД.

3. Пълен преглед на автобомил:
Пълен преглед на автомобил в "представителството", означава следното:
Колата се вдига от приемчика!!! на стенд, разклаща се едното колело, свети се отдолу с фенерче и колата е перфектна.
Това им е пълния преглед на автомобили!

4. Връщане на автомобил:
След всички тия глупости и няколко неуспешни изпреварвания за около 5000км врътнати на автомобила, реших, че няма какво да спечеля от него и реших да им го върна, докато не съм започнал да губя повече от него.
Реално, трябваше да си закарам колата в "неофициален сервиз", да ми отпадне гаранцията и да започваме да търсим проблеми, които можеше да се окажат много солени като цена. Затова реших да им я върна:

"Ало, здравейте, искам да ми оцените колата, закупена от вас преди 3 месеца и още в гаранция. По автомобила са направени подобрения като поставен парктроник(без нищо да се дупчи), 18цолови джанти и чисто нови гуми. Заплатена е гражданската отговорност за цяла година(т.е. 9-10 месеца напред), каското за 4 месеца напред, има годишна винетка, платен годишен данък и ГТП."
От "Представителството": "Да, няма проблем. Има два варианта:
- 1500лв надолу от цената, на която сте купили автомобила е първоначалната оферта, но след това вкарваме колата в сервиз и правил пълен-пълен преглед. Каквото излезе, намаляме от цената".
- 1200лв надолу от цената, ако си вземете автомобил от пак от нас.
Автомобила го върнах, набутах се с всички такси, винетки, застраховки, гуми, джанти и т.н. Толкова бях ядосан и разочарован, че нямах търпение да се оттърва от този автомобил.

5. Покупка на автомобил втора употреба от "Представителството":
Накратко, попаднах на плаца с употребявани автомобили, в момент, в който имаха десетки върнати автомобили, които още не бяха почистени, напудрени, ремонтирани.
Искам да ви кажа колеги...не сте виждали такова нещо:
Автомобилите са с удари, продрани салони, фасове в подлакътниците, мирише на умрели лисици в тях, скърцат, тропат, оборотите играят.
Търговеца ми обясни, че сега цените са еди кви си, ама като се подготвят колите ще се продадат по-скъпо.
Айде сега ми кажете, какви са тия глупости и това изобщо какво "представителство" на ФОРД е. Та това си е същото като дупнишка автокъща. Изчукват, измазват, замазват, чистят и продават.
WTF?

6. Покупка на НОВ автомобил от "Представителството".
Реших, че ще си взема чисто нов автомобил и повече няма да се занимавам със скрити проблеми и т.н (да се надяваме).
Сядам при човека в "Представителството", който се занима с новите автомобили и го питам за фокус.
Първо, складови фокуси почти няма.
Второ, в ценовата листа пише едно, складовия фокус струва с 5-6 бона отгоре (щото добавили опции като стелки и т.н).
Трето, питам за отстъпка - няма проблем 10% отстъпка от ценовата листа. Ок, искам да поръчам автомобил - кога мога да го взема ... до 3-4 месеца  (rofl)
Четвърто...всички думи му ги вадих с ченгел, не ми предложиха дори едно кафе или вода...нито тест драйв...
"Тест драйв искам на тая кола с тоя мотор", отговор - Ами нямаме. А друга - ами нямаме.

От всички тия неща, иска да ви кажа, че се почуствах супер излъган и измамен от тия хора от т.н. "представителство" и реших да посетя други баш представителства на други марки в София.
Ами...какво да ви кажа: топло посрещане, кафенце и кола, хубави девойки, предлагат ми тест драйв на каквото си избера и поискам, предлагат ми голям избор от автомобили на склад и страхотни условия за финансиране.
Излизам от там и съм доволен, че съм си дал парите...а дори и такси ми викат за мое удобство.

Това е от мен и от моята одисея.
Няколко човека ми казваха, вземи си кола на малко километри, с история и от официално представителство и само ще караш и няма да видиш ремонт, но явно в БГ и някои "представителства", всичко се е превърнало в пазар и играта "преееби другарче" върви с пълна сила.
Живи и здрави, надявам се повече да нямам нужда да се занимавам с така нареченото "представителство", покрай което намразих и марката...
В крайна сметка си взех чисто нов немски, дизелов автомобил, беше на склад и го взех за 3 дни, с екстри дори надминаващи business ободурването на focus, на цена, на която щяха да ми дадат базов фокус с климатик и отстъпка и трябваше да чакам 3-4 месеца за него.


infomar


Pyrhel

За жалост са такива, затова ги хейтя където мога и увещавам всеки срещнат да НЕ ходи там и не само заради цените. Около 2010та отидох с идеята за ново Титаниум S 2.2 TDCi - беше доста мизерна история, акумулатори нямат, отварят задните врати и "на, гледай багажника през облегалката", където казваш - думите с ченгел, бяха доста сърдити, че искам 2 оферти, за Titanium S и още едно оборудване пак с 2.2 TDCi. От там в Булвария и Мазда. После като взех Titanium X-а ходих за смяна на предни лагери, говорихме за една цена, дават ми фактура да плащам с 50 лева отгоре. Причината - "било им е трудно на майсторите да свалят преден ляв диск, бил поръждясал и трудно се отлепил". Добра ставка - удар с чук = 50 лева. После имах проблеми с горивната с-ма. Вкараха я на диагностика, обявиха ремонт за някаква космическа сума (тука някъде по форума съм качил проформата), нещо от сорта на 7000 лв беше. Какво са диагностицирали не знам, но заради това си купих IDS-а за 1200 лева и си реших проблема за 80. Защо имах проблем ли? Защото гаранционно обслужвана кола при тях - ВСИЧКИ филтри бяха ФИЛТРОН, масло дали са сменяли - не знам. Обаче по фактурите - плащано, плащано, плащано за ФоМоКо. Борко с Titanium S-а отива за боя на предна и задна броня - дават му брони с различен цвят, изпотрошени фарове и подпряни с коркови тапи. Пак Борко - проблеми, прекъсва, резултатът - свещите примерно 100к км не били сменяни, обаче има фактури, че са сменени. Фози със S-Max-а отива за боя на задна броня, забравили да му бядисат парктрониците и ги намазали с лак за нокти в последствие, от 100 метра на паркинга на Фестивална на неделните срещи личаха. Проблеми с обслужването на powershift-ите, на Yoshi Titanium S-а безконтактния достъп на гаранционна кола не искат да му оправят и още десетки случаи от хора, които са писали по форума или са разказвали по срещите.
Като цяло - ПЪЛНО разочарование от 2010та година насам, не искам да имам досег за нищо с тях, само в най-най-крайни ситуации. Заради тях не отидох на Гинес срещата, затова и хейтех по тоя повод, за което opex се обиди и опонираше. Не съм се венчал за марката и ми е все тая какво карам, а дилърът не може да ме откаже от дадена марка, но определено играе сериозна роля в избора, когато знаеш, че при сериозен или просто силно специфичен проблем няма да ти помогнат.
Какво говорим изобщо - погледнете им сайта. Половината не работи, вътре има тестови данни от сорта на "ала-бала-хуй-гъз", които стоят от 6 месеца. С-мата за проверка на цена на части не работи, с-мата за употребявани коли не работи. Като си поръчаш нещо и ти кажат "ще ви се обадим като пристигне" не звънят... Мототехника-Пфое... Не са 80-90те години и да няма алтернатива. За жалост и да бойкотираме, фирмите си поръчват автомобили, правят си далаверите с държавните поръчки (помните ли за Фокусите и Волвата за МВР :) ) и ги бОли фара за някакви си, примерно 5000 човека, дето мрънкат и щели да бойкотират.

Помниш ли, преди, когато стана въпрос, че търся стар (2010та) Фокус Титаниум 2.0 Дуратек комби и викаш - ходи в МП, ще ти дадат гаранция, сигурна, проверена кола. Какво е сигурното - че като изтропа нещо ще ти кажат "то си е така, карай". Добре си го описал - да им пикая на гаранцията, обслужванията, всичко. Не съществуват като опция за мен отдавна.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

opex

Първо, не знам за кого е създаден този пост/тема, но за който и да го чете ако искаш да си постигнеш целта ще е много по-добре ако разбиеш с тирета на отделни пасажи твоята история, на Борко, на Фози, на Марто и на който още искаш. {едит} като отворих съобщението от 'mentions' изглеждаше като първи пост в нова тема вместо отговор в съществуваща.
Между другото, преди повече от година ако не и две, ако щеш рови, по същите поводи и вдигане на врява казах:
съберете всички истории в една тема добре систематизирано, а не ля-ляля-бля-бля бау бау мрън и да потъне в нищото, щото да може да се плесне в челото на тия дето трябва за да бъдат навряни където трябва. Иначе всичко останало е само едно голямо 'мрън'.

Второ, айде пак едно си знаем едно си говорим ;) Ореха се бил обидил и съм ти бил опонирал. Ти винаги извърташ нещата както ти искаш да звучат и бъдат разбрани от останалите.
А 10 пъти ти повторих, а го има и черно на бяло написано 1. и тук на няколко места, да не казвам много, 2. и в другия форум на няколко места, както и 3. във фейса ДИРЕКТНО на тях (мото-пфое), като отговор на една тяхна игра тип "познай колата" или нещо такова, че са задници и за нищо не стават.
Казах ти точно това и на срещата на Фестивална в неделята веднаха след рекорда пред всички присъстващи - ти сега защо пак пишеш "Ореха се обиди и опонираше"? :)
Хайде стига вече с това извъртане, изопачаване, преиначаване и т.н. на думи, фрази, изречения, части от постове, случки и т.н. като цяло, а конкретно в случая, че съм 'за' МП, а не 'против' МП, като повтаряш че съм опонирал :) Достатъчно много вреди вече се случиха заради такива работи :)
qaяכSTuning
"I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book."
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща.
Suum cuique

gsto

Pyrhel, за фокуса помня...и добре, че не си ме послушал :)
Даже и за маслото дето ви предлагам да си купувате от там - съжалявам.
Само искам повече хора да я прочетат тая тема защото мондеото скоро ще е в продажба, на много примамлива цена!

nixel

Хм, мислех, че само в Добрич са пълни идиоти.

Това с позвъняването и аз го изпитах.
"Като дойде ще ви звъннем. Най много до две седмици."
Отивам след месец и питам - Какво стана, дойде ли?
- А, да отдавна е тук.

Следващия път пак:
"Като дойде ще ви звъннем. Най много до седмица."
Аз: Вие и предния път така ми казахте, ама никой не ми звънна.
Те: Хм, така ли е станало, хм.
Изненада - звъннаха ми  8)

Като взех форда първо при тях отидох, двигателя прекъсваше леко. Смениха ми свещи, по добре стана, но не се реши проблема. Предположиха бобина(и), четоха грешки, завъртяха бобините да се види дали след време пак на същия цилиндър ще даде грешка и т.н. Иначе колата била перфектна - окачване двигател, всичко е 6.
Човека с диагностиките разбира, ама много го мързи.
Отивам после при вуйчо ми да се похваля (продава авточасти). Думите му бяха "Как ще ходиш при ония мизерници, те хал хабер си нямат от нищо! Да не си стъпил там повече! Виж си двигателя - като са гледали, що не са видели че хвърля масло"
:-X
Продавачите на авточасти познават всички майстори и ги знаят що за стока са. Упъти ме при майстор, доволен съм. Перфектна работа свърши човека. Гледа, чете из интернет, съветва се и бута леко и внимателно. Не е палачор и действа внимателно.

Но все пак познавам вуйчо си как преувеличава и ходих пак в мотопфое. Четох как се слага темпомат, не знаех дали няма да осера нещо по настройките на компютъра, а и си мислех че ще могат да проверят дали компютъра на колата поддържа функцията. Все пак аз не знаех и не намерих информация как мога да разбера.
Та, отивам при приемчика:
Аз: Искам да си сложа темпомат на еди каква си кола.
Той: Изкриви си носа - уфф, много ще е скъпо
Аз: Добре, колко ще е скъпо?
Той: (пак намръщено) Не мога да ти кажа, ама ще е скъпо.
Аз стоя леко засмят и леко очуден с леко разтворени ръце и чакащ по конкретен отговор. :))
Той: (след кратка пуза) ще трябва кабели да се прекарват, устройства да се слагат
Аз: Колата има цялата нужна инсталация, проверил съм. Трябва да се сложат само едни бутони и да се активира функцията в компютъра.
Той: То, ако беше така не мислиш ли, че щяха още от завода да сложат едни бутони
Аз: (вече ухилен до уши се чудих как да продължа разговора). (rofl)
В крайна сметка си записах час за след седмица да я види момчето което се занимава с диагностики и компютри на по новите коли. Той ако беше там директно щях да скипна приемчика. Тоя приемчик ме дразни само докато го гледам. Егати флегмата, егати идиота. С този на диагностиката сто пъти по добре се разбираш.
Отивам след седмица, ще вкарвам колата и тоя маха с ръце и излиза - "А не няма да ти вкарам колата. Тази екстра я има официално само на Ц-Макс. На фокус я няма. Не се знае дали ще тръгне или не. Не мога нищо да гарантирам и няма да поема риска".

Теглих им една майна и си сложих едни бутони за 50 лева.
Че не им се занимава - айде мога да го разбера, ама защо ги държат на работа? Ако първия път беше там момчето с диагностиката, щяхме да се разберем за 15 минути, да побъбрим и т.н. Разбирам го че не му се рискува, ама не му ли е интересно, не иска ли да се пообразова... Щях да му дам бол информация ей така на готово.
Иначе е свестен този, ама е само той - единак сред глутница идиоти. Може и той да ме е лъгал, ама поне не ме е дразнил.

Когато си изкарвах втори ключ (това беше по рано от историята с темпомата), китайците ми объркали транспондера (мамичката им жъ*та), та човека не можа нищо да направи. Половин час се рови, пробва и нищо. Дойде и ми каза "Нищо не мога да направя, има някакъв проблем, но съм със официален софтуер и нямам възможност да бутам директно. Отиди при (еди кой си ключар), той има техника и може да бута по неофициални канали.
Ей това е отношение, не очаквам да са магьосници, ама да си кажат директно и да ме насочат където трябва. Въпросния ключар засече, че транспондера е за по старите модели, обясни ми подробно защо от МП не могат нищо да разберат.

Dmitarcho

Предполагам всички сме имали вземане даване с МП и накря всички сме си тръгвали разочаровани от там ;) Последната ми случка е в МП в Добрич /преди 2-3 седмици/. Пътувам по магистралата към Варна, и леко се разбързах /160-170/ и Мондеото влезна в авариен режим ... рестарт .. и пак газ. Имам си китайска диагностика .. закачих я в движение ... някаква обща грешка /дюзи,помпа бля бля/. На следващия ден отивам в Мп .. да съм сигурен, че ще мога да се прибера до Габрово /беше вече събота/, обеснявам на приемчика, показвам му грешката ... и си говорим сладко. По не едно време той - " Най вероятно е помпа ..... но може и от топлото време да е" При което само се усмихнах, пожелах му лек ден и си тръгнах.
Не може да отиваш с колата си при представител, за да му дадеш някой лев да ти оправи колата, защото нали е представител, трябва и на сън да го бутнеш да знае как да оправи проблема с дадената марка, и той да ти вдига рамене .. и да ти казва ... "Това няма как да стане, това го няма за твоята кола, това ще го направя на твоя одговорност". Не може да отида в МП .. и да им казвам как се слага темпомат .. защото "аз до сега такова нещо не съм правил". Не мога да ги карам да ми свалят пиостовия ремък, и да ми отговорят "о .. ама то е работа за цял ден.. трябва да откачаме мотора.....ние нямаме ключ да отхлабим обтегача...." Жалка картинка са :(
Ръца Пръца

thuggy

Всеки е имал кофти случки в МП.. Но и малко са хората, които ще си продадат здравата кола за 2к. Така, че би трябвало да се очаква, че качеството по-скоро ще е лошо, от колкото добро(в случая твоя фокус).
Преди коледа търсихме нова кола и мога да кажа, че на доста места хората са некомпетентни и арогантни. Не може аз, който съм чел един час в интернет да знам повече от продавача, който трябва да ме убеди какво да си купя..
Но това важи не само за автомобили... Мила родна картинка :)

Sent from my SM-N920C using Tapatalk


gsto

Цитат на: thuggy в 30 Юни 2016 09:42:46
Всеки е имал кофти случки в МП.. Но и малко са хората, които ще си продадат здравата кола за 2к. Така, че би трябвало да се очаква, че качеството по-скоро ще е лошо, от колкото добро(в случая твоя фокус).
Sent from my SM-N920C using Tapatalk

Хм...нещо не разбрах. Аз фокуса не съм го продал на тях за 2к...остана си в семейството и си се кара...

thuggy



sinnerman

Цитат на: gsto в 29 Юни 2016 16:56:48

В крайна сметка си взех чисто нов немски, дизелов автомобил, беше на склад и го взех за 3 дни, с екстри дори надминаващи business ободурването на focus, на цена, на която щяха да ми дадат базов фокус с климатик и отстъпка и трябваше да чакам 3-4 месеца за него.
Опел ли взе? Сподели малко повече за новата кола.

redchampions

Лелеее, а аз съм се засилил следващата ми кола да е такава - върната от лизинг на 3-4 години...

sinnerman

Цитат на: redchampions в 01 Юли 2016 10:50:49
Лелеее, а аз съм се засилил следващата ми кола да е такава - върната от лизинг на 3-4 години...

Каското на лизинговите коли е в Алианц. Ако имаш човек там можеш да разбереш всичко за колата, което няма да ти кажат от МП. Градушка, сандвич, носач,  стъкло и разни други щети. Не разчитай на "търговци" и не се доверявай на общи приказки с гаранции и  други подобни. Служебните коли се карат зверски.

hotblooded

Цитат на: redchampions в 01 Юли 2016 10:50:49
Лелеее, а аз съм се засилил следващата ми кола да е такава - върната от лизинг на 3-4 години...
Те вече станаха златни...  Разликата в цените между горублянски курник и върната от лизинг гони 10 000 лв, (преди беше 2-3 хиляди)... 

redchampions

Еми ще си стягам Макси, когато се наложи, и ще си го карам. Него поне нямам причина да го сменям   ^-^

pAbLo

Любимия лаф на бай Марчо от Пловдив:
- Ми то това си е така...
Нормално за модела (rofl) (rofl)
На 3 годишна Фиеста и тракат клапите на парното...
Ма то било нормално вииш ли...
А Какво включва 60лв за годишно обслужване на Х км...
Еба ли го... после всичко си плащаш яко....
А свещ за ЕКОБУУСТ... явно е с ДИАМАНТЕН електрод,за тая цена :D :D
(finger) (finger) (finger)
ФОТО МОЕ :))
"If one day the speed kills me, do not cry because I was smiling" - Paul Walker
Човек дори и добре да живее,рано или късно ОТНОВО си КУПУВА ФОРД :D :D :D

Pyrhel

Цитат на: opex в 29 Юни 2016 20:03:19
Между другото, преди повече от година ако не и две, ако щеш рови, по същите поводи и вдигане на врява казах:
съберете всички истории в една тема добре систематизирано, а не ля-ляля-бля-бля бау бау мрън и да потъне в нищото, щото да може да се плесне в челото на тия дето трябва за да бъдат навряни където трябва. Иначе всичко останало е само едно голямо 'мрън'.
Капитане, думи не трябват, а дела. Събери ги. Систематизирай. Бъди герой на новото време. Иначе всичко останало е само едно голямо 'мрън'.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

gsto

Цитат на: sinnerman в 01 Юли 2016 08:47:06
Опел ли взе? Сподели малко повече за новата кола.
Не е опел. Информация няма да давам, щото ще се започне с коментарите, закачките, ма защо такова, ма защо не това или онова. плюс това темата си има друга цел.

redchampions

Е какви закачки, щом е нова, няма особено значение каква е, всички нови в днешно време са еднакви  :-)

Sent from my E2105 using Tapatalk


sinnerman

Цитат на: gsto в 03 Юли 2016 20:29:27
Не е опел. Информация няма да давам, щото ще се започне с коментарите, закачките, ма защо такова, ма защо не това или онова. плюс това темата си има друга цел.
Е, не свикна ли с бъзиците че караш форд, та се притесняваш сега. Купил си кола каквато си искал. А относно темата, представителствата на автомобили продават коли. Нови, стари. Каквито могат. Никого не карат на сила да купува. Сам паднал, сам се ударил.


gsto

Цитат на: sinnerman в 03 Юли 2016 23:27:51
Е, не свикна ли с бъзиците че караш форд, та се притесняваш сега. Купил си кола каквато си искал. А относно темата, представителствата на автомобили продават коли. Нови, стари. Каквито могат. Никого не карат на сила да купува. Сам паднал, сам се ударил.

Няма смисъл да ти се обяснявам точно на теб какво и как...

А това: "Никого не карат на сила да купува. Сам паднал, сам се ударил." - ти добре ли си бе човек?

ihovahi

Не виждам смисъл да се ядосвате за глупости. Кой какво бил казал и кой какво бил купил... всеки има глава на раменете. Хайде без излишни глупости.
Който фôрка "майстор" си нахôда!


sinnerman

Цитат на: gsto в 04 Юли 2016 10:50:57
Няма смисъл да ти се обяснявам точно на теб какво и как...

А това: "Никого не карат на сила да купува. Сам паднал, сам се ударил." - ти добре ли си бе човек?
Не си спомням да се познаваме с теб. Никой не ти е виновен, че си ударил греда с мондеото. Да си гледал кво купуваш. И сега в МП има 10 градушкови фокуса. Да вземат да затворят ли? Всички знят, че МП не са критерии за честност и коректност. А това, че се притесняваш да напишеш каква кола си купил, щото някой щял да те бъзика.... ми твой проблем. То щото Форд е марката на марките.

hotblooded

От къде да купиш кола със ясна история бе, човек?  горблянските измекяри ли,  или от дупнишките мошеници?  Там няма коли бити от градушка,  само от ТИР,  милионници с върнати километражи и подправени "сервизни книжки"....
Освен това колата е била в гаранция,  закупена от официален представител - какво повече да иска човека?  В Бургас Транзит гасне при потегляне,  сменяха се шофьори, 10 пъти ходи в МП,  два пъти ъпдейтваха софтуер и 8 пъти казваха "нищо му няма от шофьора е"  накрая като мина гаранцията отиде в друг сервиз, където работят бивши момчета от МП и о чудо,  повече не гасне...  Явно кретенията в МП освен клиенти пъди и качествените работници...

gsto

Точно това ми беше мисълта. По-добре да вземеш от Горубляне, Дупница, с.Труд, Враца, т.н.:

Защо?
1. Винаги ще дойде с повече екстри.
Нали знаете титаниумите 2010 дето са в МП...колко са титаниуми.
Погледнете титаниум върнат от БГ лизинг и вижте титаниум от Италия.

2. Знаеш, че нещо му има, но за това пък го вземаш за по-малко пари.
Обслужваш всичко и нямаш доверие на сервизни книжки. Сменяш всичко, а не разчиташ на "свещите са сменени преди 5 000км" в историята на автомобила.

3. Колата е боядисвана. Но е направена добре. Джамбаза, който ги продава трябва да направи колата перфектна, иначе тая кола му остава и няма къде да я продаде...т.е. губи пари.

Сервизна история, само и единствено от други представителства или от частно лице.
Примерно вижте Das Welt Auto, Premium Selection и т.н.

Иначе, че съм се преебал, така е. Явно съм тъп и попадам само на идиоти, които ме лъжат.
Пуснах темата, за да не се лъжат други като мен, за да им спестя мъките, да си знаят.

Темата можете и да я заключите вече, не виждам какво повече може да се напише, освен да се караме.

За да завършим темата...след фокуса и мондеото си взех голф.

sinnerman

Нямам представа от къде да си купиш читава кола с доказана история. Много емоция вкарваш, ама ако погледнеш  крайния резултат какъв е. Не можеш да разчиташ на официални представителства. Даже и маслото не можеш да си сигурен, че са ти сменили.Има много теми. И в София Франс Ауто е същото и в Автомотор пак така. Ако не си отваряш очите и приемаш всичко на доверие, рядко да не те прецакат. И късмет ако нямаш. После ходи се оплаквай на арменския поп. Кажи ми на кой да вярваш вече?  Доверието е ценно нещо.
Аре да си караш новата кола със здраве и не се ядосвай за глупости.

redchampions

Щом ти е харесала колата и си я караш с кеф, това е най-важното, няма значение каква е!

Alexi

всяка кола се продава/връща от лизинг по някаква причина- ако е перфектна човека ще си я кара щото ако ти си загубил 2-3к за 1 месец ( примерно ) първия собственик е около 20к назад .. трябвало е да я пробваш ,ще видиш че не върви и явно има някакъв проблем ,и драмата приключва .. останалите неща са ясни - това са търговци които гледат да си продадат стоката все пак

opex

Цитат на: Pyrhel в 01 Юли 2016 22:49:10
Капитане, думи не трябват, а дела. Събери ги. Систематизирай. Бъди герой на новото време. Иначе всичко останало е само едно голямо 'мрън'.
Че аз такива фрапиращи вземания-давания с МП като вашите нямам за да пиша и систематизирам. :)
И въпреки това, за да не потънат за пореден път в нищото тези случки под формата на коментари, отново казах да се систематизират. Така има по-голям шанс някой да ги види просто :) Иначе е чиста загуба на време.

п.п. В този смисъл, последните няколко коментара нямат общо със заглавието на темата и идеята на първия пост.
qaяכSTuning
"I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book."
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща.
Suum cuique

hotblooded

Така е, Алекси,  от 7-8 години насам никой (почти)  не си сменя колата от гъзария без да мисли много много колко губи. Хубавите коли са скъпи и навън.  Мондео 4 Титаниум след 2011 ,  на под 150 к реални от представителство на Форд не пада под 8-9 к Евро в Италия и Германия.  Защото вече и навън никой не маха кола която върши работа.  Преди служебните шкодилаци ги разкарвахме на 200 к км или 5 години служба,  сега вече ги караме до последно,  нови няма да има. 
Това естествено не оправдава измекярщината на МП към колегата. Айде играли са го "ако мине",  ама човека се е усетил - защо са се правили на идиоти...  вместо да уважат гаранцията?