Изпотяване на стъклата

Започната от Neli95, 28 Септември 2015 13:59:02

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Neli95

Здравейте отново :) Тия дни откакто е студено навън си пускам парното, но стъклата след малко почват да се изпотяват отвътре. Търсих и намерих тема защо става, но пишеше да се смени филтъра на лиматика. Моя го смених малко след като пуснах темата но изпотяването се получава и с новия. Защо? Как се оправя?


V.Buzev

Причината за потенето на стъклата освен от задръстен филтър на купето е и затворена клапа за външен въздух. При такова влажно и дъждовно време е задължително да си оставила клапата в положение отворено - парното да не върти въздуха в купето ами да вкарва отвън.

momo76

Най вероятно е развалено моторчето което отваря клапата за въздуха вътре/вън.

Neli95

Последните дни покрай университета имах доста работа и ме нямаше. Благодаря за отговорите. А как да разбера дали работи тази клапа и моторчето?

Alexi

изпотяването е проблем само ако си сам в колата :)

dtrifonov

Цитат на: momo76 в 28 Септември 2015 15:30:43
Най вероятно е развалено моторчето което отваря клапата за въздуха вътре/вън.
При мен и филтъра е сменен и моторчето си работи и когато вали пак ми се запотяват прозорците. Вали ли трябва да карам само на климатик за да нямам проблем.
На предишната ми кола нямах такъв проблем.

Pyrhel

Измий радиатора на климатика с пяна за климатици и тръбите от клапата до филтъра. Полепва мизерия, задържа влага и става ужас. Сумати време сменях филтри и накрая с 2 спрея се получиха нещата.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

dtrifonov

Цитат на: Pyrhel в 30 Октомври 2015 17:53:08
Измий радиатора на климатика с пяна за климатици и тръбите от клапата до филтъра. Полепва мизерия, задържа влага и става ужас. Сумати време сменях филтри и накрая с 2 спрея се получиха нещата.
Ще стане ли ако махна денажната тръбичка и от там вкарам маркучето на пяната или ще иска по-сериозно разглобяване?

Pyrhel

Става, ама трябва да си сигурен, че пяната ще отиде наистина по радиатора. Ще разкажа какво направих аз за моя проблем. При мен клапата за външен въздух/рециркулация е под пластмасовата кора на чистачките. Махнах я и стигнах до клапата и веднага след нея е мотора (турбината) за парното. Надолу отива тръба и филтърът се намира при педалите, веднага след него е и радиатора. Махнах филтъра и с първия флакон напълних кухината на филтъра и респективно радиатора + отворите по таблото. С втория флакон напълних тръбата след клапата за рециркулация + отново кухината на филтъра и радиатора и пуснах леко перката, за да набие колкото може пяната в радиатора.

Имай предвид, че пяната става на течност, така че ако пръскаш през отворите на таблото - по-навътре, за да не потече по радиото или други кабеляци. Като постоя половин час (и изтече мизерия) пуснах парното на максимум, за да изсуши където беше останала пяна и да я я издуха от радиатора.

Резултатът е, че спря да се изпотява стъклото и като пусна парното не мирише на кенеф :)

При мен обаче имаше и още нещо, пред клапата се беше образувал някакъв мъх или нещо подобно, предполагам и той е задържал влага, изчистих го и него.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

dtrifonov

Цитат на: Pyrhel в 30 Октомври 2015 18:16:54
Става, ама трябва да си сигурен, че пяната ще отиде наистина по радиатора. Ще разкажа какво направих аз за моя проблем. При мен клапата за външен въздух/рециркулация е под пластмасовата кора на чистачките. Махнах я и стигнах до клапата и веднага след нея е мотора (турбината) за парното. Надолу отива тръба и филтърът се намира при педалите, веднага след него е и радиатора. Махнах филтъра и с първия флакон напълних кухината на филтъра и респективно радиатора + отворите по таблото. С втория флакон напълних тръбата след клапата за рециркулация + отново кухината на филтъра и радиатора и пуснах леко перката, за да набие колкото може пяната в радиатора.

Имай предвид, че пяната става на течност, така че ако пръскаш през отворите на таблото - по-навътре, за да не потече по радиото или други кабеляци. Като постоя половин час (и изтече мизерия) пуснах парното на максимум, за да изсуши където беше останала пяна и да я я издуха от радиатора.

Резултатът е, че спря да се изпотява стъклото и като пусна парното не мирише на кенеф :)

При мен обаче имаше и още нещо, пред клапата се беше образувал някакъв мъх или нещо подобно, предполагам и той е задържал влага, изчистих го и него.
Ще пробвам и ще видим какво ще стане.
Иначе освен запотяването нямам кофти миризма.
Благодаря! :)


Dmitarcho

Гледах наскоро някакво клипче за някакъв препарат. Като дезодорант ... Оставяш в купето /около ръчната - скоростния лост/, натискаш му копчето на флакона, и то започва да си пръска постоянно. Пускаш /не разбрах кое/ климатика сигурно, да циркулира въздуха само в купето, и чакаш определено време. Не знам колко върши работа ;)
Ръца Пръца

Pyrhel

На Форда още бях пробвал - нищо не направи... то няма и какво да направи освен да ароматизира, няма как да измие. Слага се близо до засмукващата тръба и се пуска на вътрешна циркулация климатика.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

mirohristov

А коя е засмукващата тръба?
Mалко познат факт е, че като разсипеш домашна ракия върху маса, разсипаното винаги образува границите на Санстефанска България.

Pyrhel

На Мк3 така и не разбрах откъде смуче да върти въздуха :D
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.