Газодизел и Дизел - Метан

Започната от ekstremniat, 03 Април 2015 06:27:27

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

ekstremniat

Колеги това ми хрумна тези дни! Основният въпрос е има ли реален смисъл от такава инвестиция и ще има ли реална икономия?


TourneoRS

IVECO -  с него не се ходи надалеко .

hotblooded

Цитат на: ekstremniat в 03 Април 2015 06:27:27
Колеги това ми хрумна тези дни! Основният въпрос е има ли реален смисъл от такава инвестиция и ще има ли реална икономия?
Реален смисъл от газифициране на дизляк има тогава когато имаме запазен, но морално остарял двигател (автомобил), или имаме достъп до газ, но трудно намираме от къде да заредим дизел.  При това лесни (реално възможни) за газификация са дизляците с директно впръскване, вихро-камерни и пред-камерни не стават лесно.

moni74

Има смисъл ако караш камион и въртиш доста на къси разстояние /тоест около теб има станция/. Например при мен на бензиностанцията имаше самосвали КАМАЗ с метанова уредба. Както и стари бусове на ТИТАН, които идваха да зареждат по 2 пъти на ден :)
На кой каква е била далаверата не знам. Но тогава се коментираше цифри от порядъка на 4-5к за уредба.


----------------------------

radikn

Моля ти се не го причинявай това на колата !
И на себе си де...
Едва ли си струва, пък и Мондео-то не е кола за такива експерименти !
Според мен ремонта след няколко хиляди километра ще струва няколко хиляди лева...

Pyrhel

Защо не на 15-годишната кола? И ремонтът на кое, нито помпата, нито инжекторите ще се товарят повече?
Ако има реална икономия за обозрим пробег и кой да настрои мизерното Делфи като хората - според мен ДА. Имам огромно желание при мен да набутам някаква газова, но не намирам човек, който да може да ремапне инжекциона както трябва.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

ekstremniat

Четох във фолксваген един е правил на газ с газова втора ръка! Предполагам, че ще е трудно на Мондео! По скоро заслужава ли си и има ли реална икономия! Примерно къде трябва да се подава газта щото сме с пластмасови колектори! Звъннах в една Софийска фирма и казаха метанов инжекцион 2800 и икономия 40% което като го питах гарантира ли го с връщане на парите почна да мънка! Идеята ми е по скоро любопитство и ако има реално икономия да си го направя сам!

Pyrhel

От последното ти изречение ми се струва, че приемаш газифицирането на инжекционен дизел като еквивалентно на газфицирането на Лада инжекцион. Не е.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

hotblooded

Цитат на: ekstremniat в 04 Април 2015 05:17:14
Четох във фолксваген един е правил на газ с газова втора ръка! Предполагам, че ще е трудно на Мондео! По скоро заслужава ли си и има ли реална икономия! Примерно къде трябва да се подава газта щото сме с пластмасови колектори! Звъннах в една Софийска фирма и казаха метанов инжекцион 2800 и икономия 40% което като го питах гарантира ли го с връщане на парите почна да мънка! Идеята ми е по скоро любопитство и ако има реално икономия да си го направя сам!
Абе хора, всичките тези газаджийски партенки ако бяха и 50% истина - колите щяха да си излизат с газови уредби от завода, или поне да ги има в каталога и да може да си ги поръчаш.

ekstremniat

Съгласен съм с вас! Идеята ми е дали е възможно и има ли смисъл


Marlboro

Щом го правят хората, явно е възможно. Щом никой от нас няма подобна екстра, няма как да ти кажем, дали има смисъл. Явно ти ще си опитното зайче.  :D
Момичета, при тези цени на бензина, не идваме само за се видим!

Dmitarcho

Ако имаше смисъл ... щяхме да сме като бакшишите ... всичките дизели с газови бутилки ;) Явно няма голям смисъл при леките коли :)
Ръца Пръца

К.Методиев

Я да ви кажа няколко неща за газирането на дизела, че напоследък се нагледах на тъпотии, газта си се подава от обикновен изпарител за газ с ел, клапан не вакумен, дозировката е едно към гьотере та точно по тоя случай сега съжалявам, че онзи ден не снимах 2,2 CDI мерцедес със стопено бутало, и 3 пукнати от газодизела дето му е монтиран.

- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.

Pyrhel

То като е така си на минус, щом хвърля стандартното количество нафта + газ...
Някой го е правил за повече вървене тоя вариант според мен.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

hotblooded

Цитат на: К.Методиев в 04 Април 2015 18:22:14
2,2 CDI мерцедес със стопено бутало, и 3 пукнати от газодизела дето му е монтиран.
И сигурно мерца беше виновен че е трошлив...  (rofl)

К.Методиев

Цитат на: hotblooded в 04 Април 2015 21:06:47
И сигурно мерца беше виновен че е трошлив...  (rofl)
Конктетно за тези мотори имам само добри впечатления, а не е правен да върви за икономия е има тук едни дето се рекламират газ на дизел само сега тук и при нас, та като му отмотаеш повече кранчето и белята е готова.

- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.

ekstremniat

Да разбирам ли, че нагласянето на правилното количество нафта и газ един трудно? Да оставим настрана въпроса че цялата операция е явно безсмислена! Самото правилно дозиране трудно ли е?

Alexi

със сигурност това е най трудното - в какви режими на мотора колко газ да пуска ..