2004 Ford Mondeo 2.0 TDCi

Започната от Septerra, 18 Ноември 2014 13:10:12

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Septerra

Готови за зимата и за път. :)



Septerra

След 15 часа път - туп в Прага.



... иии - какво да видя. На същата улица, на която съм - плевенско Мондео МК3.  :D


m_focus

 :D
Българската фордово-мондеевска мафия се е събрала в Прага на конкретната улица :)
карай форд и бъди горд :)

ihovahi

Геле, няма нищо случайно да знаеш  :D :D :D
Който фôрка "майстор" си нахôда!


Septerra

Мисля да му оставя бележка с името на форума и Мондео групата във ФБ. Може да се присъедини. :)

Septerra

Юнак без рана не може - след 3100 км. безавариен път вече сме в България с леки щети от една немска много любезна дама. :)


ihovahi

Важното е, че сте добре бре :) А и като е била дама... ясно ми е щом казваш, че е била любезна... така ли му викате вече  :D :D :D
Който фôрка "майстор" си нахôда!


SICKandPROUD

Нищо и няма на колата, малко плюнка и бая търкане. Ще е като нова.
ПС: Началника каза да ти пратя поздрави, ще свирите на 20 с него...


Не са важни конете в мотора-важно е магарето зад волана !!!

Septerra

Уха! Да вземете да минете и вие, ако искате и можете? :)

Иначе колата беше огледана от майстора, сигурно другата седмица влизаме за лека пластична хирургия. Преди това трябва да видим със застрахователя как ще вземем парите на немците за щетата...  :D

SICKandPROUD

Дано ти платят щетата по Немски стандарти. Иначе за 20 ми е рано да кажа още. Много са факторите при мен... Иначе имам мерак да се видим.


Не са важни конете в мотора-важно е магарето зад волана !!!


Septerra

Вече всички щети по автомобила са отстранени - предницата е като нова, остана една щипка на фара да се оправи. Сложихме и парктроник, глезотия си е.

Междувременно направихме и една профилактична диагностика на мотора, показа нито една грешка. :)






Mondeicho

Браво, изглежда като нова. Парктроника си трябва, аз повече се радвам на камерата, но с тези кораби няма как.
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

Septerra

Готови за събор! :)





Веднага след събора имаме посещение при майстор - масло, филтри, два предни носача, кормилна рейка, ремонт климатик и блокирала ръчна спирачка на задно дясно колело. Междувременно аз ще се погрижа за някои дефекти, които отдавна ме дразнят - светещата лампа на еърбега (имам една скъсана жичка), изгорели крушки по таблото, че даже и спирачните апарати мисля да си изчистя и боядисам най-накрая. Слагам и летните гуми и аре на море. :)

ihovahi

Ейй от къде ги вадите тия лъскави коли не знам. Ама знам от къде ще си токна нафта  :)) :)) :))
Който фôрка "майстор" си нахôда!


Dmitarcho

Ако успееш да ме превариш, за нафтата :) и аз измих моята...и след автомивката карах като пенсионер :)
Ръца Пръца

Mondeicho

Ее, тя вече евтина нафтата няма смисъл да се цапате (rofl) пък и колата тъкмо е напудрена...
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

Septerra

И аз карам като пенсия, да видим утре дали ще завали. :)

Septerra

За жалост нямам снимки за документация, но последните дни по колата стана следното:

- масло + филтри
- рециклирана кормилна рейка + сменени предни носачи (с тампони и шарнири) + нова хидравлична течност + реглаж на предница + сложени летни гуми
- оправен и зареден климатик
- раздвижени задни спирачни апарати (механизма за ръчната спирачка)
- активиран софтуер за темпомат - скоро ще се помъча да набавя и джаджите
- отстранен един проблем с еърбега (остана още един, неизвестен)

Резултатът - предницата е като нова - няма чукания в рейката, воланът стана една идея по-директен (явно е имало луфт в рейката), дупките ги минава като танк с новите носачи. Останаха два неприятни шума от мотора - единия е при 1500 об/мин и го издирих откъде идва (един маркуч от кулера се опира в предната част на магарето), а другия не мога да го хвана още - при празни обороти е глухо румолене. Май идва някъде от зоната на снимката:


Dmitarcho

Проблема с тази тръба от кулера и аз го имах...подложих една мокра кърпичка...и вече година карам така. Товя имах под ръка тогава :)
Ръца Пръца

Septerra

#259
Като голям късметлия, вече си имам работещ темпомат. :)

Всички необходими жици си бяха прокарани заводски по колата (за пореден път). Взех от UK еърбега с бутоните, от тук бутоните за педала и активирахме софтуера (тенкс, Pyrhel). От раз взе, че стана всичко - даже и индикация на таблото си има. :)


ihovahi

Честито. Ще усетиш благинката при дългите пътувания по магистрала които си замислил  ^-^
Който фôрка "майстор" си нахôда!


Иван Вълков

Честито за темпомата!!

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

Mondeicho

Честито, наистина на дълъг път е много полезно!
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

Dmitarcho

Ей....само аз не мога да го подкарал моя темпомат :) Със здраве да си го ползваш ;)
Ръца Пръца

hotblooded

Цитат на: Dmitarcho в 27 Март 2016 11:25:03
Ей....само аз не мога да го подкарал моя темпомат :) Със здраве да си го ползваш ;)
Какъв беше проблема при тебе - нямаше кабел до ECM - a ли

Dmitarcho

Да не спамим темата :) Опънах два кабела от компа до бушониерата под волана...но или ми трябва още един кабел, или бутоните не работят или и аз не знам :)
Ръца Пръца

Septerra

Мерси на всички. :)

Още след един месец ще му направим 4-5000 км. тест. Засега работи безотказно.

Septerra

Отдавна нямаше движение по темата. В момента сме с колата на дъъъълго пътуване из Европа, засега сме минали около 2500 км. Машината, както винаги досега, си се движи без проблеми. До преди Германия даваше разход под 6/100, но след няколко стотин километра по аутобана с постоянна скорост 170-180 км/ч и временни пикове по-нагоре, разходът скочи на 6.5.

Като приключи всичко, ще пусна повече снимки.

Тук сме в Берлин, просрочили времето за паркиране с 25 мин. Но ни се размина. :)


Mondeicho

Определено колата е страхотна за дълъг път, не се чувства умора и ти доставя голямо удоволствие.
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

Septerra

Старо магаре, ама все още вдига 200+ км/ч. И то въпреки 115-те си конски сили. :)



А тук следваме пет години по-младата Kuga. :)