2004 Ford Mondeo 2.0 TDCi

Започната от Septerra, 18 Ноември 2014 13:10:12

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Dmitarcho

Колко е цветно там :) Безаварийно прибиране на сам ;)
Ръца Пръца


Pyrhel

У Францията отиде, пак по български си спрял (rofl)
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Septerra

В събота самолета се повдига за към София. :)

Казаха ми, че паркингът е за нас целия и даже не съм обърнал внимание, че трябва да спирам, както трябва... :D

Иначе колата се държа добре, 5.9 среден разход за целия маршрут до момента, а той включваше 80% магистрали, един доста тлъст планински проход, в който се кара със 120-130 км/ч, и известно количество градско. Почти целия маршрут беше на климатик, по магистралите 120-130 км/ч, само в Италия 150 км/ч. Разпърдя се гърнето от напън, ама съм доволен... :)

Septerra

Мондеото успешно се завърна в България след 4130 км. за пет дена. За радост, никакви проблеми с колата, само вървеше и питаше за още нафта. :)

Сега са дошли разни джунджурии от UK, очаквайте включване. :)

SICKandPROUD

Браво, хич не са малко тия километри за 5 дена. И аз другия месец ще пътувам към 3к километра. Дано и аз като теб нямам проблеми.


Не са важни конете в мотора-важно е магарето зад волана !!!

Septerra

Честно казано - имах известни дребни притеснения да не се счупи нещо, защото си е стара кола все пак, но след пътуването се уверих, че тея коли са си направени за дълъг път и там се чувстват най-добре.

Можеш да направиш една проверка на някои основни неща като ремъци, маркучи, спирачки и т.н. преди да тръгнеш.

Septerra

Днес беше време за малко почистване отвън и отвътре на колата след голямото пътуване.







Междувременно, от Англия пристигна заветната хром лайстна за предната броня - успях да я намеря втора ръка в почти перфектно състояние за 10 паунда. Остава само да я залепя със силикон.



Също така, огледалата вече се прибират от ключа - при натискане на бутона за заключване два пъти се прибират. Тоест, зимата, когато замръзне всичко, заключваш веднъж и те не се прибират, за да няма зулуми. :)

martin1977

При натискане два пъти на бутона за заключване, не се ли активира двойната блокировка на бравите? Или едновременно с двойното заключване се прибират и огледалата?

Septerra

Честно казано - не знаех, че има двойна блокировка при повторно натискане. Чува се някакво щракане от вратите, но не знаех какво се случва - ще обясниш ли? :)


Иначе, да - с повторното заключване се прибират и огледалата. Ако заключиш само веднъж, не се прибират.

Dmitarcho

С фабрична аларма ли си ? С двойното заключване се активира и фабричната аларма ;) Зимата без аларма ли ще я оставяш :) Двойното заключване ... така и не го разбрах за какво е точно :D Но ако си загубиш ключовете - останат вътре в колата по някаква причина, и си активирал двойното заключване ... се влиза само през прозорец в колата ;) Във варна кака с Фокус мк1 3-ма ключаря не можаха да го отворят - и през прозореца накрая ;)
Ръца Пръца


Septerra

Ами - всичко си е фабрично, не съм слагал никаква друга аларма. И по принцип досега винаги съм заключвал само веднъж - това второто не съм го ползвал, само като вдигам джамовете от копчето съм го ползвал. :)

Alexi

при двойното заключване вратите не могат да бъдат отворени и отвътре - т.е. ако ти счупят прозореца с цел да влязат - няма да успеят ... аз си го ползвам редовно .. също така само тогава се активира алармата( ако е фабрична )

Pyrhel

Май няма кола от МП с фабрична аларма :) Слагат тия измислени аларми с допълнително монтираните обемни сензори в А-колоните, а не на плафона, режат кабели, мажат по чисто-новата кола и я дават на щастливия собственик :D И допълнително сложените се активират при двойното заключване. Аз пък почти никога не си заключвах Форда, кой е тоя идиот, който краде тая марка, няма такъв случай досега :)) Като спирам пред нас вечер само заключвам (ако не забравя) да не влезе някой клошар да спи и да въшляса седалките...

ПС: осрахме темата, да я разделим в една нова за "двойното заключване"?
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Septerra

Да я разделим, може. Не бях срещал досега.

Впрочем - моята не е от МП, германка е. :)

Alexi

мда де ,и моята е от тия "фабрични" аларми аз отдавна съм разбрал че не е фабрична но за такава е продадена

Septerra

А вашата кола колко товари? :D


ihovahi

Тия пари за Гърция ли ги караш  :D :D :D
Който фôрка "майстор" си нахôда!


Septerra

Третият Ford в семейството се появи - Kuga, 2.0 дизел на брат ми. Трети настоящ и общо шести за последните 6-7 години.

Братче и сестриче. :)


ihovahi

Честито за Kuga-та. Чакаме да я покажеш в Дневника :)
Който фôрка "майстор" си нахôда!


Dmitarcho

Честито Ви ;) Много безаварийни километри му пожелавам ;)
Ръца Пръца


Иван Вълков

Честито и от мен. Кугата изглежда много добре.

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

Septerra

Мерси от името на собственика. :)

Множат се Фордовете в семейството (майка ми кара Фиеста). Само баща ми се запъва засега... :D

Septerra

Една разходка с лодка, която приключи с около час дърпане от 5.7 V8 Hemi, за да излезем... :D Изкривихме куката. :)


tropper

Не пробва ли да подложиш стелките под предните гуми?
Обикновено помага, ако не е много вкопана колата  :))
Късото съединение прави силата!

http://www.zahranvane.com/

Septerra

От днес колата е със сменени демпферна шайба, обтегач и ролки на аксесоарния ремък. Разликата е доста голяма - дори и току-що запалена и студена, колата си работи тихо и без вибрации. Доволен. :)

tisho_tbk

Цитат на: Septerra в 24 Август 2015 19:59:37
От днес колата е със сменени демпферна шайба, обтегач и ролки на аксесоарния ремък. Разликата е доста голяма - дори и току-що запалена и студена, колата си работи тихо и без вибрации. Доволен. :)
Видях колата на живо в сервиза. Много допълнителни неща си вкарал. Много ми хареса. Дълго и безаварийно.

Иван Вълков

Цитат на: Septerra в 24 Август 2015 19:59:37
От днес колата е със сменени демпферна шайба, обтегач и ролки на аксесоарния ремък. Разликата е доста голяма - дори и току-що запалена и студена, колата си работи тихо и без вибрации. Доволен. :)
Я сподели какви части сложи, марка, цена?

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

Septerra

Позабравихме темата нещо. Колата се кара всеки ден, за една година минахме почти 40 000 км. След демпферната шайба и обтегача на ремъка, сега идва ред на хидравлична помпа (започна да свири), тампон на скоростите (може би и единия на мотора) и поредно обслужване. След десетина дена тръгваме пак на поход из Европа, а след това и бая път из страната се задава.

Почти съм забравил какви подобрения има по колата последните седмици. Най-накрая добавих хром лайстната на предната броня, но почти не си личи - сива на сив цвят... Скоро ще има и парктроник и други глезотии.

А тук сме 3/4 от Форд семейството - Focus, Mondeo и Kuga, като фокусът е най-новото попълнение - на баща ми е. :)


SICKandPROUD

Браво, още много да те радва колата.


Не са важни конете в мотора-важно е магарето зад волана !!!

Septerra

Нямам снимки за жалост (домързя ме да направя :D), но сменихме следните неща по колата:

- тампон на скоростите;
- масло + филтри;
- предни накладки;
- хидравлична помпа + ремък и ролка
- закърпихме няколко пробойни в ауспуха.

Сложих и зимните гуми и сме готови за бърз скок до Чехия и Германия. Стискайте палци да няма изненади по пътя. :)