2004 Ford Mondeo 2.0 TDCi

Започната от Septerra, 18 Ноември 2014 13:10:12

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Septerra

Значи следващата стъпка задължително е смяна на коланите.


Pyrhel

Сензор дали има седнал шофьор няма, винаги трябва да пищи, когато подминеш 5 км/ч (ако не е деактивирано). На пасажера има сензор само преди фейслифта.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Dmitarcho



Ето я моята пасажерска седалка. И аз имам такова кабелче, а нямам подгрев на седалките. Това означава ли, че имам реотани сложени ;) Гледам, че ми липсват няколко други кабели, на колегата е пълна буксата от задната страна. Моята отпред е пълна.... Демек, може да нямам реотани ;) за това да са оставени тези празни буксички.
Ръца Пръца

Septerra

Мистерията е голяма с това кабелче... :)

Днес обърнах внимание, че от както съм с новите седалки, изобщо, дори и при контакт, не ми светва лампа за несложен колан. Явно мистерията ще се разгадае, като сменя пиропатроните, но нямам подходящото ключе в момента...  (rofl)

Septerra

Такаа, от днеска вече всички 8000 реглажа на всички 4000 седалки работят. :) Предстои решаването на проблема с лампичката на въздушните възглавници.

ihovahi

Браво. Не се отказа. Друго си е всичко да работи.
Който фôрка "майстор" си нахôда!


pAbLo

И на големия и на малкия Форд им деактивирах пищенето за колан.
Съответно и символ на таблото не свети вече,че една по-тежка дамска седалка направи лудница (rofl)
"If one day the speed kills me, do not cry because I was smiling" - Paul Walker
Човек дори и добре да живее,рано или късно ОТНОВО си КУПУВА ФОРД :D :D :D

Mondeicho

Датчика за несложен колан е в закопчалката с пиропатрона. Аз имах звуковия сигнал, но ми светеше индикацията за еърбега, заради изгърмял пиропатрон. Временно го смених с такъв от англичанка, но там на шофьорския я няма буксата за известяването за колан и вече не писукаше. В случая все едно е деактивирана. Понеже държа да си я имам тези дни ще си сложа закопчалка с пиропатрон от кола с ляв волан и се надявам всичко да си е наред.
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

Septerra

Така, малко новости.

От UK пристигна преден подлакътник от по-яките. Почистен, излъскан и поставен.



Вече сме с летни гуми и новите лети джанти. Тук е тамън след гумаджията снимана, та са мръсни и гумите, и колата. На мен ми харесва визията доста, макар че наистина малеят 16-ките за тази кола. Догодина, живот и здраве, може и да я огреят 18-ки, но ще видим.









На последната снимка се вижда, че ефективността на задните спирачки е потресаващо висока.  (rofl) С нови накладки е отзад, но диска ли е крив, каква е причината - не знам, но половината е в ръжда, значи не трие. При следващото обслужване ще предвидя предни и задни дискове (предните малко са криви) и нова спирачна течност, като междувременно ще пръсна сиви спирачните апарати, че тая ръжда дразни много.

Това е засега. :)

Dmitarcho

Каква е разликата в подлакътниците ;) с какво този е от "от по яките" :D Не знаех, че има рзлика и в тях ... ;) Джантата може и да малее .. ама с тази висока гума, ще е мегата комфортна возия :)
Ръца Пръца


Septerra

Да, возията си е супер на колата, само трябва една задна биалетка да се смени, че дрънка яко. :)

Иначе, за подлакътниците:

- това е по-базовия, така да се каже, направен е от нещо средно между гума и кожа



- това е по-гъзарския подлакътник, покрит е с готина кожа с шарката на седалките. Малка гъзарийка, ама прави впечатление :)


ihovahi

Браво браво. Този път и снимки има. Колата получава добри грижи. Евала  (fri)
Който фôрка "майстор" си нахôда!


Dmitarcho

Е ти защото не си бил с кожени седалки ... за това си бил с "по-обикновения" подлакътник ;)
Ръца Пръца

Alexi

и моите не са кожени ама ми се е паднал от готините подлакътници :))

ihovahi

Митак, и аз не бях с кожен салон, но бях с точно този подлакътник, който Геле е взел от Англия.
Който фôрка "майстор" си нахôда!


tropper

Мойта пък си е оригинално с кожен салон, но с изкуствен подлакътник  :-[

Май в завода са играли на "тука има - тука нема"  (rofl)
Късото съединение прави силата!

http://www.zahranvane.com/

moni74

Аз хем съм с готините седалки, хем с готиния подлакътник :)


----------------------------

Septerra

И аз вече съм с готините седалки и готиния подлакътник, пък! :D

Според мен роля играе годината на производство - от последния фейслифт са с якия.

Dmitarcho

Амме .. аз съм 2003-та ... и съм някакво много странно ниво на оборудване, ама съм с готяната кожа :P
Ръца Пръца

Septerra

ЕГР клапана и колекторите са на баня в момента, утре сутринта ги взимам и слагам. Утре ще пусна снимки преди/след процедурата. Имаше средно много нагар, но всичкия беше много мазен и лепкав, което е малко притеснително. По всички стени на колектора имаше един стабилен слой мазньоч, при ЕГР-а - виждал съм и по-зле, но си имаше. Не знам дали ще има някаква разлика във вървежа, но си е полезна процедура. :)


ihovahi

Сигурно никога не са чистени откакто е кола. Добре си решил да ги изчистиш.
Който фôрка "майстор" си нахôда!


Pyrhel

Няма да има ако е затварял добре. Няма какво да се притесняваш, тия турбини си пръскат масло и става гадост по тръбите :( Сигурно първите 40к км не са хвърляли масло...
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Septerra

Малко снимков материал.

Това е ЕГР-а веднага след свалянето. Няма кой знае колко нагар, но е доста мазен и лепкав.





Това са колекторите, които може би имаха малко повече нагар и доста лепкава гняс навсякъде.





Вече изчистен ЕГР.





И изчистения колектор.






Dmitarcho

А...той твоя ЕГР от електронните ;) Иначе са станали като нови - браво :)
Ръца Пръца

baibradar

Когато чистих моите нагара беше абсолютно сух. Нямаше никакво мазно.






Septerra

Имайки предвид, че на таблото пише 180 хил. (на оригиналното, не това, което сложих в последствие), не вярвам колата ми да е на под 250 хил. Следователно, фирга доволно турбината...  (rofl)

А що се отнася до ЕГР-а - не знаех, че има няколко типа. Каква е разликата?

Dmitarcho

Че твоя е по-скъп :) И май даваше грешка ако се затапи. Моя е само вакуумен - няма електроника по него ;) Или нещо такова беше ;)
Ръца Пръца

radikn

И моя беше горе - долу мазен на 208000 "реални" (rofl)
Не усетих разлика след чистенето, но стискам палци да е
жива и здрава турбината !

Septerra

Ей, пак ми се падна от скъпите неща за поправяне, не дай си Боже..  (rofl)

И аз не бих казал, че усещам някаква разлика във вървенето. Ама пък ми е по-гот да знам, че съм го направил. :)

Alexi

като вземах колата на около 100к го смъкнах с колекторите и изчистих ,нагара беше така сух като на колегата и не беше много .. после съм го чистил още веднъж