C-Max Бордо на G_o_c_e_v

Започната от G_o_c_e_v, 17 Октомври 2013 20:58:43

« назад - напред »

0 Потребители и 4 гости преглеждат тази тема.

G_o_c_e_v

М забравих да напиша какво всъщност смених.
1бр лагер главина на SNR + датчика на АБС-а, 1 напречна щанга Fortune Line и комплект накладки Delphi. Апаратите се свиват с натискане и завъртане. Напречната щанга я рязох с шлайфа близо до тампоните, после рязох и болтовете от двете им страни, защото втулките на тампоните се бяха сцелили с болта.

Sent from my GT-I9301I using Tapatalk

Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!


G_o_c_e_v

На 270 000 се скапа диодния блок. Очаквах да е реле регулатора ама...

Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!

G_o_c_e_v

Максуса влезе за обслужване. Въздушния на моторината ще го взема друг ден, поръчан е.

Също така си смених и модула за фаровете с по прост. А моя зае място в Тойотата на брачеда.


Sent from my GT-I9301I using Tapatalk

Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!

G_o_c_e_v

Вкарах макса в сервиза и за 2 часа му смених тампоните на предния десен носач. Утре ще сменя и на левия. Причината - автомобила прехвърли 270 000 км и задния (големия) тампон се беше скъсал. Особенно тропане не съм чувал, даже не знаех, че е скъсан, докато не минах преглед и не ми го показаха.
Предния (малкия) вече е променен. На снимката се вижда оригиналния на ФоМоКо и новия та TRW...

Тук вече монтирани и двата. Важно е да се отбележи, че се вадят и набиват на преса.

С отстъпката ми идват на 107лв 4-те.
Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!

G_o_c_e_v

Днес смених и от ляво тампоните и все едно не е моята кола. Съвсем различно вози. По стегнато и приятно за мен, но на някой може да му се стори, че друса повече.

Изпратено от моят GT-I9301I с помощта на Tapatalk

Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!

G_o_c_e_v

Днес смених термостата. Оказа се оригиналния на колата, защото на него си пишеше, че е произведен във Франция.
Преди на място, като стои автомобила с пуснато парно, температурата падаше на 70 градуса. Сега на място температурата не пада под 80.
В движение преди не вдигаше повече от 82 градуса, а сега в движение държи 88.
Новия е с температура на отваряне 84 градуса.
[attach=1]

[attach=2]

[attach=3]

[attach=4]
Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!

Jhereg

Значи и аз трябва да сменям. Колко пари е термостата?

Gredarov

То значи и аз съм за термостат.Карам ли я е в средата,но на място пада до 60 градуса.

G_o_c_e_v

В по студено време, температурата при спускане пак пада, но подобрение определено има. Не знам как стои въпроса с този електрическия. При новия тип термостатно тяло вече няма електрически. Може би трябваше да го сменя целия и да отпадне електрическия, но никой не даде информация дали ще записва грешка ако се изключи.
Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!

redchampions

Абе какви термостати имаме на нашите каручки: колко са, електрически ли са, не са ли...? Откакто съм взел колата постоянно имам записана грешка при диагностика P2682, пише нещо, свързано с охлаждането. Когато паля светва лампата за грешка на таблото и гасне 1 секунда след като запаля. Възможно ли е ако термостатът е бил електрически и е сменен с друг да ми светва за секунда тази лампа, че няма сигнал от термостата?


G_o_c_e_v

Провери визуално термостатното тяло дали има синя букса. Тя е за електрическия термостат. Ако няма такава букса, значи някой е сменял тялото.
При теб температурата пада ли когато си на място?
Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!

redchampions

#221
Не, пада само ако се спускам без газ, но ми се струва, че бавно загрява. Утре ще огледам за букса. А само един термостат ли е?

На твойта снимка няма букса, нали? Тази синята вдясно е далеч от термостата.

G_o_c_e_v

Има тема за термостатите на 2.0 кубика. Скоро я пуснах във Фокус/C-max раздела май беше. Там има снимки как изглеждат оригиналния термостат и заместителя.
Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!

G_o_c_e_v

Изключително съм доволен от колата. Не съм писал от бая време тук, защото не съм пипвал нищо по нея до днес. Вярно, че си е само обслужване ама пък и то си е бърникане по колата 8)[attach=1]
Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!

TourneoRS

Честиту, още дълго да те слушка. Сайдерчето пак за него ли е ?  :D
IVECO -  с него не се ходи надалеко .

Pyrhel

Декарбонизация на мотора ще прави с него. :)) Преглъщам и аз, отивам към магазина посред нощ :))
Тъй, тъй, само хубави филтри!
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

G_o_c_e_v

Днес по никое време се навих да си поОправя фаровете...
[attach=2]

Ползвах паста за зъби, пръстите на дясната ръка (с лявата не е същото (rofl)), подходящ парцал и кухненска хартия...

[attach=1]
Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!

mike28

 При всички положения е станало по-добре. Ако искаш метни едно очо на видеото в темата за полиране на фаровете.
Би ли споделил някакви генерални впечатления за колата след няколко години ползване. Какво те кефи, какво те дразни (то след толкоз доработки
и модифицирания, надали е останало много за дразнене де).

G_o_c_e_v

Видеото съм го гледал, ама пусто не се решавам да купувам спрейове и други без някой да ги е ползвал и да ми каже "Да вземи си, няма да съжаляваш"
Впечатленията ми са, че това е един много готин Автомобил. Учудващо здрав, като окачване по нашите пътища. Биалетките ми са още тези, с които взех колата, а са на 40 000км, от как Аз я карам. Нямам досадни скърцания и тракания в купето. Няма нещо, което да ме дразни в този автомобил, все още ме Радва, както първия ден в който го взех. Всичко си работи точно и може да се разчита на автомобила. Ако нещо не му се случи генерално да гръмне или да ме изтряскат, смятам да си го карам още дълго време, а ние сме заедно почти 4 години (време, за което хората сменят 3 автомобила). Когато пътувам, не се изморявам от седалката, шофирането е тихо и приятно, двигателя не се чува, а когато пуснеш Сони-то си е направо дискотека.

На кратко - Пъргав, надежден, здрав, лесен за каране, красив от вън и вътре и в комбинация с многото екстри си е Ултра, Мега, Гига, Хипер, Супер, Дупер яката кола 8)
Само за статистиката, автомобила ми прехвърли 285 000км
Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!

G_o_c_e_v

В Петък смених предна лява главина, днес смених и дясната.
[attach=1]
[attach=2]
[attach=3]
[attach=4]
Предните дискове бяха се запушили с годините, може да са оригинални или поне са на много километри. Ръчках ги с една подходяща отверка, за да почистя каналите...
[attach=5]
Пепела е от изръчканото от диска...
[attach=6]
Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!


Pyrhel

Странно, че накладките стържат толкова надолу от външия ръб. При мен задните апарати (2-бутални - без супорт) бяха се напълнили с такива ръжди, хвърчали от диска и накладката беше доста накриво спрямо диска...
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Mondeicho

Не са ли поизтънели тези дискове? Хубаво е, че не са се изкривили и не усещаш тресене при спиране. ???
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

G_o_c_e_v

Бях си наумил да ги меря със шублера ама забравих. Въобще не тресат или скърцат и затова не смятам да ги бутам. На зима когато слагам зимните ще ги замеря и ще потърся колко е минимума за тези дискове.
Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!

Pyrhel

Допуските им са много малки - по 1-2мм от първоначалната им дебелина... Аз никога не съм махал читави дискове като стигнат допуските - свалям им ръба и продължавам, има мнооого "месо" още по тях (baby)
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

G_o_c_e_v

Всъщност май ги замерих и бяха 23, и нещо милиметра. На фокуса новите са 22мм и минимума им беше 20мм. На макса ако нови са 24мм значи има още много хляб в тях нищо че изглеждат на *Ъз.
Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!

V.Buzev

Нямат голям ръб. Карай и не се притеснявай :)

G_o_c_e_v

Още като купих макса капачката беше фърчаща и закрепена с ластичка, с времето се разпадна и днес ми пристигна оригинална капачка за казанчето на чистачките...
[attach=1]
Малко си поиграх, че нищо здраво не е останало за закрепването й
[attach=2][attach=3][attach=4][attach=5]
Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!

Ozzie

Добре си го направил. Моята я бастисах, като налях зимната течност.
Наливам с тубата и си мисля:
- Мога ли аз тази капачка да я забравя отворена и да я бастисам, като затварям капака?
Е, оказа се, че мога.  :)) (tooth)
Само че ползвах каноконолит. На първо четене - работи. Ще си имам едно на ум, като я отварям в бъдеще.

P.S. С нит щеше да стане по- фиешЪн.
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...

G_o_c_e_v

Не се бях сетил, но така стана по лесно. Иначе нитенето може да му изтърва момента и... а това що се спука? (tooth)
Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!

Mondeicho

Твоята си я направил поне, моята е малко по-различна, но си седи без допълнително захващане вече коя годинка. Ще й дойде редът и на нея (rofl)
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.