Фън, спам, шитня, тр, тд!

Започната от Bobi, 18 Септември 2011 20:29:53

« назад - напред »

0 Потребители и 3 гости преглеждат тази тема.

amplified

Корабчето навърши 53 000 вчера  :P


yoshi

тва 3 на 100 вода за чистачките ли е или ?!? нещо не те разбрах  :-\

amplified

3 на 100 разлика в разходите бе, чукча  (hammer)  (fri)

Alexi

ако сравните динамичните данни на дизел и бензин с еднакви конски сили и купе ще разберете какво имам предвид под "навървява" .. примерно моя дизелак е на кантар с 2.5 ,170 коня бензина и значително по бърз от 2.0 ,145 коня  .. само че разхода на бензина 2.5 е горе долу х2 особено ако се кара градско ,и навън със 160-180 .. причината за тази разлика в динамиката е ,че дизела има плоска крива на въртящия момент ( а той пък е и много повече) за това ускорява еднакво добре в работния си диапазон ..
да поразсъждавам за Екобуста - моторчето е комън рейл бензин с директно впръскване под високо налягане и турбокомпресор ,маховика е демпферен .. малко ме съмнява да е със значително по евтина поддръжка от дизел ,даже имам подозрението че ще е обратното .. но е интересна алтернатива може да се окаже удачен избор ..

amplified

#424
Абе ти си търкай ръцете от студ  5-6км след като запалиш пък ние вече сме с румени бузки  (happy) (happy)
Майтапя се, разбира се  (beer)

И малко да разведрим темичката:
Mambayaga Project - Clockwork

Alexi

аа ,аз имам подгрев на седалките той стопля за 2-3 мин  ^-^

Чебурашка

Цитат на: Alexi в 16 Декември 2011 17:12:21
моя дизелак е на кантар с 2.5 ,170 коня бензина и значително по бърз от 2.0 ,145 коня  .. само че разхода на бензина 2.5 е горе долу х2 особено ако се кара градско ,и навън със 160-180 .. причината за тази разлика в динамиката е
от тук аз разбрах че за да върви като дизел трябват високи обороти,които са причина за голям разход,но разлика в динамиката май няма - нали ти сам  каза че са  на кантар  ;D
По темата:


Alexi

на кантар ама моето не е 170 коня ами 155 :)) и да бензина си иска обороти ама това е равно на по голям шум и разход .. все пак един голям бензин си е за предпочитане стига горивата да бяха по евтини ..

pantata

Забравяш, че ти имаш турбина а бензина с който сравняваш няма. Мой притял има лагуна като моята но 2.2 дизел (150 коня). Подозираше че заминава турбо и пуши много. Казах му да ръчка здраво а аз ще карам отзад да гледам. Не можа да ми дръпне на никоя предавка :)

Alexi

#429
значи не е в добро състояние дизела  .. 150 коня дизел е много много по силен от 140 коня бензин .. качи се и покарай читав дизел 150 коня ,сравни и каталожни данни .. щото катъра на дядо винаги може да е по бърз от коня на уйчо Андрейчо ама ... частен случай ..
карал съм много ама много и всякакви коли и над 300 коня също ,знам отлично разликата между дизел и бензин .. бензина върви над 4000 оборота ,а дизела върви винаги ... и ако аз в ежедневието си карам в обороти с максимален момент ти не караш така .. щото не караш постоянно над 4000 оборота .. така аз карам горе долу 3-4 пъти по силен автомобил за ежедневието щото имам 400 нютона на разположение от 1700 оборота ,а 2 литра бензин имаш някакви около 100-120 нютона при да речем 2000 оборота ..


Pyrhel

Нашите със стоковия мап вървят до 3500 оборота :))

ПС: трябва да намеря части за инжекторите, ще стават по-големи...
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Alexi

абе 4500 оборота на 3-4 предавка си ги ползвам аз ако и да се позадъхва са си работни поне не изключва помпата като на пикапа :)) ти не забравяй ,че съединителя ти няма гаранция :))

Pyrhel

И аз си ги ползвам, редовно го пълня до 5к, ама... Умира си на високите, няма нафтица достатъчно :( Надявам се до към 250 кончета и 560-600 нютона да устиска. Виж, скоростната кутия е друг въпрос, тя и без това е тръгнала :))
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

pantata

Alexi, когато става дума за гонене не карам до 2000 об/мин, а дизела бързо бърка в лютеницата :D Обаче виж, реното 2.2 има 320 нютон метра, моята е с 200. А ускорението от 0-100 за двете е еднакво. Предполагам, че ако започне да ми дърпа ще го направи от 150-160 км/ч нагоре. Турбото създава една илюзия за ускорение, което не е чак толкова голямо в действителност. Сега се сещам за една случка с Х5 (по-новото) 3.0 дизел как и той не може да ме отлепи. Само че с него гонката беше малко опасна, скоростите подминаха 200 км/ч където заради аеродинамиката остана леко прецакан :D наложи се да се прибере в дясната лента да ми направи място. Обаче за мое съжаление нагорнището свърши и започна надолнище където килограмите си оказаха влияние и Гуна загуби битката :( Малко се отплеснах :)

Pyrhel

Ееее, начи, коли та коли... (rofl)
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

pantata

 (hammer) Поднасям извиненията си в картинки  ^-^




.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

pantata

Айде още една, още се хиля на нея


escobar

Сравнението с атмосферен бензин не е много коректно...
1.6 ECOboost бие 1.6 TDCi при Фокус без проблем, според мен.

А дизел е по-коректно да се сравнява с подобни екземпляри...
1.8 TSI на VW - Макс. върт. момент, Nm при об./мин    250 / 1500 - 4200
SAAB - 2.0 t 1998 cm3, 120 kW/163 HP, 320 Nm 1750-3500 rps.
1.6 THP PSA&BMW - 240NM/1400

Идеи за дизелови конкуренти на бебчето V12 на AMG - 1000NM/2000-4000 и 4.4 BMW - Max torque (Nm/rpm) 680/1500-5750?

Bobi

Колеги, тази тема "дизел vs бензин" е вечна и никой не е успял да стигне до консенсус. Дайте да спрем да говорим по този въпрос и погледнем хубавите неща от живота...



BIGFORDFAN

 Само да подкрепя Алекси за разликата между бензина и дизела и аз...Карал съм доста коли,наистина по-мощен бензин(V8 и нагоре) е истината,но определеноза всекидневна употреба дизела(от ерата комънрейл) е по-доброто решение като динамика и разход.А на момчетата с бензиновите коли само ще им обясня като малко по-опитен,че разликата с дизел ще открият най-вече в баира-ето там трябват нютони...
П.С. само за сравнение на Лагуните...
http://www.digitaltuning.bg/tuning/renault/laguna/2.0-140-cv
http://www.digitaltuning.bg/tuning/renault/laguna/2.2-dci-150-cv


Bobi

#440
Абе, вие не четете ли ?

Ако толкова ви се спори, направете  една тема в "Кофа" и спорете на воля...

Pyrhel

че тя кофата отключена ли е, трябва да се направи в раздел "правни въпроси" и от там да я изтриеш - тогава ще отиде в коша (rofl)
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Bobi


escobar

#443
Като не пия в петък и имам време да се занимавам с безмислени спорове... (coffee)
Дизел, пред който свалям шапка - Q7V12TDI 6,0 л. работен обем. 368 kW (500 к.с.). 1.000 Нм. въртящ момент при 1.750 - 3.250 об/мин

А ето и нещо суперсилно, на моменти не се търпи, особено момчетата, които гуляят - Русия

Bobi

Дръжте се! Задна чистачка за Фокус 2 в МП - 39.90 лв  (facepalm)

amplified

Закусвах ракия, луканка, туршия и хляб... познайте къде се намирам по това време  (stir) (stir) (stir) (beer)

Danchev

В живота на човек се наблюдават 3 периода, що се отнася до Дядо Коледа:
- Вярва в Дядо Коледа
- Разбира, че няма Дядо Коледа
- Разбира, че той е Дядо Коледа
How about a magic trick?

escobar


Pyrhel

Интересно какво ли им е наказанието ако не "скърбят"
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Alexi