Черното комби

Започната от gsto, 13 Май 2013 23:09:26

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

chokolino771

Колега дал си доста, ноооо не се отчайвай  почти три години станаха откакто взех моето Мондео от София от едно скромно на вид момченце  (rofl) .Та още по пътя ми замига подгряването като изпреварвах до Севлиево с 140км. и от следващия ден се започна началото на края на живота ми  :)).За около три месеца  +- 100лв. дадох 5000 хиляди за ремонти,който не му се вярва ще опиша процедурите които ми правиха 1000 майстора + в това влизат и дюзи втора употреба и накрая и турбо.До третата година откакто съм собственик съм дал поне още около 3000-3500 от  тях около 1500 грубо са за 4 демпферни шайби три обтегача няколко ремъка и ролки и т.н. .Последната шайба я сложих преди два месеца в МотоПфое и от третия ден пак съм на начална фаза.Отново ми трепери ремъка и вече не знам.Утре ще дам старото динамо да му сложат такава шайба с фраилайф  нез нам така ли се пише па да видим какво ще излезе.Така и така съм се разписал ако Модератора прецени да изтрие въпроса ми но за да не пускам нова тема някои да каже как се кодират дюзите на TDCI по реда на цилиндрите или реда на запалване на цилиндрите.Поздрави!!!


Dmitarcho

#91
Някъде по мотора имаше лепенка как са наредени. Не знам дали има разлика в дизел/бензин реда.
Ръца Пръца

chokolino771

Ама моите са сменяни или поне някои от тях и не отговарят на лепенките.Майсторите казват ,че е по реда на запалване а на програмата ми пише по реда на цилиндрите.Днес кодирах на едно Мондео 2006 по реда на запалване понеже вчера го направих по реда на цилиндрите и не му хареса бая чукаше и викам чакай и моето по реда на запалване да е,досега беше по ред на цилиндрите.Утре ще видя на студено как ще е сега стана добре като ,че ли по-меко заработи ама на топло.Сега поне ще разбера на кого да вярвам  ^-^

Pyrhel

Защо трябва да ползваме търсачката? Отговорът тук.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

gsto

Днес съм спрял на светофара на витошка и входа на Южния парк и си гледам отражението на форда във витрините на съседната сграда.
Бе прави ми впечетление, че има нещо, което виси отдолу под колата...ама не обърнах внимание.
Вечерта реших да погледна и да светна с телефона да видя какво е и ООО чудо!



Някой ще познае ли какво се е случило?
Отворено е като консерва...не знам дали катализатора е махнат, защото не усещам разлика в колата(шум или нещо друго).

Dmitarcho

Ей...аман от педали !!!
Ръца Пръца

Pyrhel

Проверили са дали имаш DPF :)
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

gsto

#97
Цитат на: Pyrhel в 18 Ноември 2014 22:40:32
Проверили са дали имаш DPF :)

Най-интересното е, че колата стои на 90% в подземен охраняем гараж и другите проценти са пред нас - осветено, паркинг в междублоково пространство.
Кога и как са успяла да я свършат тая мизерия...No idea :) Катализатора и без това мисля да го махам, ще отида да видя дали е останало нещо от него.

gsto

Днес бях при едни пичове и се оказа, че това дето стърчи отдолу е някаква изолация, която е брутално скъсана от някой.

Под нея обаче има права тръба, защото моя катализатор е отпред при мотора :D  (rofl)

Явно някой се е опитал да направи нещо и е разбрал колко е тъп и си е тръгнал :)

Dmitarcho

Не са намерили това което търсят, и са се преместили на следващата кола. Малоумна работа, ей.
Ръца Пръца


chokolino771

Ами хич да не 170-180лв.ще му вземат на катализатора щом за моя ми дадоха 140,та за една вечер ако излекуват 3-4 коли и ти въри бачкай.Такива талибани за една дозичка и ти режат тръбата (rofl).

gsto

Цитат на: chokolino771 в 20 Ноември 2014 19:56:36
Ами хич да не 170-180лв.ще му вземат на катализатора щом за моя ми дадоха 140,та за една вечер ако излекуват 3-4 коли и ти въри бачкай.Такива талибани за една дозичка и ти режат тръбата (rofl).

Бе зачетох се в теми за откраднати катализатори...ми то имало фирми, които изкупуват някой модели от пежо хди за по 400лв  ::)

Alexi

има и по 800-1000 .. баварците с големи мотори имат и големи катализатори :)

gsto

Тъй като скоро ще има нова тема, за новата ми каляска(пак форд - ама тема за него после), исках да напиша и няколко думи, като ревю за фокуса след точно 3 години употреба.
Фокуса остава в семейството и няма да се продава.

Ревю на фокуса за 3 год. употреба.
1.8 ТДЦИ 115к.с. комби.
Колата е употребявана от мен малко над 50 000 км.

Колата я взех на нереални 116 000 км от автокъща в София, в перфектно пребоядисано състояние и много неща за смяна, които излязоха като належащи скоро след закупуването.

Имаше една психологическа граница, която трябваше да изтърпя и премина, да дам около 3000лв за непредвидени ремонти за първата и втората година, както и да се стърпя и да не я продам :) Но това е по-скоро отдадено на факта, че колата е на незнайни километри, идва от Италия и не е ясно какво е претърпяла преди аз да я купя.

След всички ремонти обаче...т.е. след като беше стегната и готова за нормална употреба, колата се представи повече от добре и да чукна на дърво вече повече от година само я карам и обслужвам, т.е. тя ми служи, а не аз на нея.

Плюсове:
- голям багажник при комбито.
- лесна за паркиране.
- нисък разход на гориво.
- сравнително добра мощност, която позволява изпреварвания дори когато колата е пълна с хора и багаж + пуснат климатик.
- не съм се притеснявал за кражби, драскотини и че някой ще ми вземе капачката на огледалото.
- ниска цена на каското.
- евтино обслужване на ходовата част.
- много места за складиране на вещи
- удобни седалки
- много добра озвучителна система - Sony.
- сравнително висока, което е плюс като ходя за риба
- не ме е оставяла на пътя!

Минуси:
- не много добре обезшумена откъм пътен шум извънграда.
- дизела работи много шумно, може би е по-скоро само от 1.8 мотора, но ме дразни много.
- евтини пластмаси.
- скърцане и пукане на много неща в интериора.
- турбо лаг.
- трудно загряване през зимата, при температури под -5 градуса.
- тясна отзад(на задните седалки).

Като цяло, дори и с недостатъците й, за пръв път чувствам, че колата е "моята кола", приемам недостатъците и разчитам на нея, за това и не искам да я продавам, а искам да остане в семейството.

Разход на гориво/смесен за последните 2000-3000 км/:
- 6.2/100

Разход на гориво/извънградско/:
- от 4.3/100 до 5.7/100.

Разход на гориво/градско/:
- от 6.5/100 до 8.5/100

Явно вече съм част от върлите фенове на форд, защото повече от година търся друг автомобил(по-голям, по-тих, бензинов и по-нов) и каквото и да гледах(тойоти, бмв-та, мазди, аудита, шкоди) - винаги се връщах да гледам фордове :)

Та на кратко, "ревюто" по-горе е за бъдещи купувачи на такъв фокус, за да си имат реална представа от колата, а не да слушат мнения на хора, които никога не са се качвали или обслужвали подобен автомобил.

Ilian Petrov

Браво, колега! Поздравявам те за хубавото ревю!
Чакам с нетърпение, да видя новата бензинова!  :)

Lucy

Ми сега ще чакаме нова тема в Дневника от теб и се надявам, след като остава в семейството, да има Update и след като прехвърлиш щафетата на следващия ползвател.  ^-^
"Aко може така, да има... така... повечко екстри, ама така... по-спортна... И ако може направо да си е 2-ка бенЗ... ама да не харчи много... нЕкъде 6-7? Мааааксимум 7,5!" из изискванията на един "рейсър"

gsto

Цитат на: Lucy в 15 Февруари 2016 15:26:53
Ми сега ще чакаме нова тема в Дневника от теб и се надявам, след като остава в семейството, да има Update и след като прехвърлиш щафетата на следващия ползвател.  ^-^

http://fordbg.com/forum/index.php?topic=7886   :D

Pyrhel

Цитат на: gsto в 15 Февруари 2016 15:14:32
Явно вече съм част от върлите фенове на форд, защото повече от година търся друг автомобил(по-голям, по-тих, бензинов и по-нов) и каквото и да гледах(тойоти, бмв-та, мазди, аудита, шкоди) - винаги се връщах да гледам фордове :)

Май повечето сме така :)
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.