Ford Fiesta XR2 2.0 Turbo

Започната от kenwood, 08 Октомври 2012 22:35:18

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

opex

Аз гласувам за Зетек. Нека го поставим така:
- значително по-корав е от CVH-чето, което само по себе си се вижда, че също е много кораво и държи на много бой;
- само с пускането в коша, разреждане и турбиниране в нормално състояние 200кс колкото сега е изтискано CVH-чето ще ги подмине с лекота;
- и так далее и так далее ;D

http://www.fiestaturbo.com/tech/zetec-turbo/
http://www.dunge.eclipse.co.uk/ZTguide.pdf а това е за 1.8 но пътя е същия
... and many more

оф чак аз се ентусиазирам.. от години искам да видя зетек 2.0 турбо тук в бг ей така пред мене както видях CVHчето оная вечер на OMV (drool) (bgm)
qaяכSTuning
"I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book."
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща.
Suum cuique


S.Stoyanov

Синята сиера на Дракон е със зетек

kenwood

Цитат на: ryder_boy в 10 Септември 2013 05:55:49
Синята сиера на Дракон е със зетек

Координати на човека със сиерата има ли някой? Кво се замотах там хем говорих с него и забравих телефона да си запиша.

Данчев...дай повече снимки....на снимката ми изглежда завършена...ама аз за двигател говорих  (clap)

KovachevGR

Според мене си сглоби CVH-а пробвай го с 34-ката и да ти е готов за продан с тази турбина вече си изкарал максимума от него,по точно си изкарал максимума от турбината не от мотора.И на зима си пускай зетека от вървенето ще останеш мн по доволен карал съм и cvh и zetec турбо определено зетека върви много по различно.
За здравината се съмнявам зетека да държи колкото cvh-a но няма да имаш проблеми.
Моя CVH го карах с 1мм свалена глава и с бутала от хр3 с дялани чела,разпробит блок за четец и предполагам че не съм го уцелил точно на налягане над 1бар при положение че над бар излизах извън мапа с стокова електроника + чип на superchips.Преди мапа бяох сложил пневматично кранче което като усетеше над бар налягане и го изплюваше на вън така към мапа имах постоянен един бар а в мотора малко от горе.Това го правех защото на налягане над бар в мапа и сечеше.Мотора се караше постоянно на пълна газ докато беше при мене,сега знам че се кара на 4х4 и няма ядове

deshi

Ами търси го в фейсбуук , кен блоков му е  ника ... аз също съм в размисъл за зетек турбо , след разговора с него ...а след ивестицията останах фрапиран ... целия му мотор струва колкото сегментите ми ... а върви около 5 пъти повече от моя ... (headbang) (headbang) (headbang)
Грозен си кат` OHC  .....

cvhmotorsport

CVH-а е с 8 клапана тръгва от по-ниски обороти. Зетека тръгва от по високи,но има по-голяма кубатура.  Въпрос на желание, аз бих си карал с CVH. Всеки си решава сам.
CVH engine inside... Time for madnes...

kenwood

Нещо не мога да го намеря във фейса с това име...

Днес ще карам главата....ще видим кво ще стане  ;D

Пламене... останах много изцъклен от зетека на сиерата....това се караше като за последно....зимата ще се бачка по конверсията...отказах се генерално да го продавам :) ЦВХ е много здрав двигател, но без турбо няма да изкара и 80 коня на мотор. проблема ми при зетека е таяметална разреждащата гарнитура която сложих и която не знам колко и на къв надув ще изкара

KovachevGR

С по сериозна турбина няма да ти трябва толкова голямо налягане

При еднаква турбина цвх-а пали значително по късно от зетека това се получава от обема на изгорелите газове на двата мотора.1.6-цата не може да изкара такова количество газове като двойката

kenwood

Проблема е бил в повдигач или повдигачи, защото са зле....така  предните бяха от Англия и имам мнооого километри с тях и си седят одървени и стегнати, а тия купувани от БГ половината са се разклецали и се клатят, другата половина са им изпаднали скобичките, които държат стеблото. Вала за 10000 километра е като нов, на проблемния цилиндър има почти разпадане на подвигач....ще щракна снимка.

kenwood

Днес си взех главата...малко е кривнала, но иначе й няма нищо... буталата са тръгнали да си ходят...на втори и трети са се вдлъбнали в центъра, а на втори в центъра си личат доста язви. Пламен е прав, че ако го разглобя изцяло няма да ми хареса нищо. В момента колата я готвя за драга на Кондофрей...

Обикновенните повдигави могат ли да се преправят в механични...някой да е срещал такова преправяне? Имам време около месец?


kenwood

Закрепваме положението, блока е доста крив, то е и нормално де...не се учудвам....ще гледам да направя и промени по електрониката, искам да добавя лънч контрол и флат шифта на мегата....за целта ще тряя да мина през комета за ч резистор и два диода и едно ключе.


Bobi

Хубави неща си замислил. :) Дано главата издържи, докато си намериш друга. Браво от мен и успех!

kenwood

Няма да издържи главата :)

vladi tanev

Зглобявай и карай до последно и след като пак не издържи мисля че е време да му забиеш зетека а и при положение че го имаш и то подготвен.
SIERRA EVOLUTION TEAM
Бай Владо-Скорпа

kenwood

Първи мерки с новия кютук...няя начин ще правя колектор за сезон 2014... ако ползвам чугуна трябва адаптор поне 7-10мм на т3фланеца, отделно 10мм адаптора на главата на зетека, а радиатора няма къде  повече напред, иначе ще разваля предницата и няма да ми хареса, да не забравя и обратното отваряне на предния капак. Вариант е и малък радиатор, тънък, но не е добра идеята.

Както малко се вижда всичко по главата "свети"...дано запаля тия дни щото трябва да се пробва как върви с новия термостат, че стария беше забил отворен... и разбира се небезизвестната ми мерилка 50-220...до 220 щото нагоре се убедих, че на вода не върви :)




vladi tanev

Ухааааа много хубав вентилатор си му сложил
SIERRA EVOLUTION TEAM
Бай Владо-Скорпа

opex

Не се обаждам понеже общо взето няма какво да добавя, но ме кефи фиестата и прогреса по нея много.
qaяכSTuning
"I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book."
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща.
Suum cuique

bay_huy

Ако не влиза некаде свиркаш и идвам с специалния лубрикант!!! Всичко влиза като удома си!

kenwood

Цитат на: opex в 09 Октомври 2013 01:11:01
Не се обаждам понеже общо взето няма какво да добавя, но ме кефи фиестата и прогреса по нея много.

Амии...пиши си колкото искаш....нали затова е форума... аз до преди малко бацах по двигателя и почти го събрах, но май ще тряя да свалям и кулера, че имам огромни съмнения, че и в него има вода. Пред дилема съм...тоя спортен вал, с който ще карам върви с едни повдигачи мизерни и износени на дъга отдолу, но са напаснати по вала и сега се чудя тях ли да ползвам или имам едни други равни отдолу, но докато се напаснат по вала...я вал, я повдигач, а може и двете да се смъкнат доста....абе каквото сънувам тая нощ и него ще слагам... ^-^

opex

Измери lift-а и duration-а няма по-верен подход :)

Влиза вика 'кат пиян у кръчма :D
qaяכSTuning
"I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book."
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща.
Suum cuique


kenwood

Цитат на: bay_huy в 09 Октомври 2013 01:47:11
Ако не влиза некаде свиркаш и идвам с специалния лубрикант!!! Всичко влиза като удома си!

Това мацките тряя най-добре да го знаят :) ....ми ако попадна на някоя "извън допуски" и специалния лубрикант не може да уплътни?  (rofl)

hotblooded

 Набиваш втулка да не "лопа" :)

deshi

Има 2 основсни правила ...
1 Което тече ще се закисне
2 Коесто стърже ще се окара  (rock)
Грозен си кат` OHC  .....

kenwood

Вчера налях антифризец, в последващия час бях много щастлив, щот от никъде не протече... :)
Тъй като не ми се набиват излишни пари, правиме някво ултра хай мега сикрет топ полиране на повдигачи, щото бяха набити от валовете, с които съм ги карал. Резултатите са огледални:


К.Методиев

Огледало са станали, ще я гледаме явно на 20.

- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.

kenwood

Цитат на: К.Методиев в 12 Октомври 2013 23:48:24
Огледало са станали, ще я гледаме явно на 20.

Дано, дано,че като се прибирах от 7-ми и нещо много силно стържеше отпред, дори и като ме теглиха, а още не съм стигнал до там да разбера от какво е, а времето си лети.

kenwood

Писна ми да се занимавам с тоя дрънгел, ама поне запали, нещо чука отпред, ама кво...ева ли го...антифризец източих и от кулера...добре, че го свалих, щото вътре имаше почти литър:


bay_huy

Ужас не е добре тва! Виж некоя шайба да ме е мръднала от там да чука

kenwood

Май ще идваш с лубриканта  (rofl)

viksata

Цитат на: kenwood в 14 Октомври 2013 15:36:47
Май ще идваш с лубриканта  (rofl)

(rofl) (rofl) (rofl)
И все пак дано е нещо дребно.....


"Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в една стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"