Сири - на Pyrhel 3dr Sierra-та

Започната от Pyrhel, 27 Април 2012 20:13:25

« назад - напред »

0 Потребители и 2 гости преглеждат тази тема.

Радко

Хехе нали сме за това ... да си помагаме  :P С АБС-а и на мен ми се струва трудна работа и въпреки, че толкова неискаше да режеш кабели ... накрая някой друг я беше свършил тая работа и сега нови трябва  :-X Намирай гараж да почваш купето, че зимата ръцете болят като работиш  :))  (fri)


Pyrhel

#61
Пак съм аз... Тоя път със 7.5J 16" Borbet-ки 8)
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Bobi

Ааааа, бруталните джанти  (clap)

Danchev

Борбета е чуден ... радвам се, че ти ги отнесе 8)
How about a magic trick?

BIGFORDFAN

 Ей браво за джантите, за пръв път да вземеш нещо по мое предложение  (happy) , много добре ще стъпи с тях.  (wdo)

Светльо

Да, добри са, чака ме снимки как ще седи обута вече..  ^-^

road runner

Честито Пърхи :) Със здраве и яки гуми да си ги караш :)

deshi

Мисля че това е добър повод за 50 бири   (fri) (fri) (fri)  (hammer) (hammer) (hammer) (hammer) (thup)
Грозен си кат` OHC  .....

Pyrhel

#68
Цитат на: toretosz в 11 Август 2012 23:35:36
Да напомня че ти трябва маслена помпа от коси тя е по различна и има разпръсквачи.

Че даже има и разлика дали е 2wd или 4wd. Моята е от AWD Cosworth ^-^


Имам и зимни галоши вече и за Сирито 8)


И може би най-хубавата част от днешния пост е 3.62 шпереца без никакви луфтове. Днеска го измих отгоре-отгоре с бензин, някой ден ще отварям и скоростната и нея да я изплакна грубо и отиваме на мивка:


Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

vladi tanev

само внимавай със шпера че има една лепкава грес вътре и измиеш ли я забравяш за шпер там където са поластините са намазани със тази грес.
SIERRA EVOLUTION TEAM
Бай Владо-Скорпа


Pyrhel

#70
Цитат на: vladi tanev в 16 Ноември 2012 17:12:52
има една лепкава грес вътре
Благодаря. Пуснах една тема за шпера тук.

Днеска се заиграх с полуоските, мислех, че по-бързо ще се оправя, ама голямо чистене, голямо чудо ;D


Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Pyrhel

#71
Малко да повдигна темата, че е в забвение:




Напълно готова инсталация за ABS-а ^-^


Опааа
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

SICKandPROUD

Имаш ли планове кога ще е завършена, дали ще е видим с новите части на събор 2013 ?
Иначе успех и дано не ти създава ядове.


Не са важни конете в мотора-важно е магарето зад волана !!!

Pyrhel

Нямам планове, но най-вероятно ще е готова до тогава. Ядове няма как да не създава :D
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Pyrhel

#74
Пристигна!



Ето как няма почти никакъв луфт... Качеството е... Все едно с тостера съм го снимал, ама кой да се сети да пусне светлинка (facepalm)
Турбото на Сири - почти никакъв луфт

Взех днес и престърганите джантички. Хубав ден беше днес! ^-^
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Светльо

Днес имах честа да го видя това охлювче, още малко ти остана и се почва работата!  ^-^

Радко

А бе недей да въртиш турбината на грешната страна ... лоша поличба е  :-X  :D

Pyrhel

#77
Намерих двигател за сиерата - NRB (2.0 OHC 115к.с.) с блок 205. По думите на бившия собственик, моторът е на 70-тина хил. км, но от 10 години седи в един гараж... Склонен съм да му вярвам след като го разгледах отвътре. Иначе - от малък съм такъв, винаги като имам нова играчка, първото нещо, което правех е да видя какво има отвътре... (rofl)













































И едно видео... Намерих нефт в картера (rofl)
Oil after 10 years in the sump... :)
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

hitrata_lisi4ka

Ама че гняс....това с какво се чисти и какво е това оранжевото, което прилича на дунапрен :D
Искам нещо русо, може и метла!

viksata

С тази ръжда в цилиндрите ...кофти ...каква е присъдата има ли язви по повърхността  :-\


"Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в една стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"


Pyrhel

Всичкото оранжево е ръжда... У главата е зле работата. В 4ти цилиндър е влизало вода и там беше спекло доста, едвам превъртях вала с едно рамо 1 метър... :( После почна да върви много сладко обаче.

Напънах вала и сегментите изчегъртаха всичко, много доволни са стените на буталата, не видях да има язви. Ръбчето до където са стигали сегментите почти не се усеща като прокарам нокъта от там, утре ще гледам по-обстойно. Днеска бързах да сложа един теглич, да направя инсталацията му и да разфасовам мотора, че беше метнат в едно общо помещение :D Утре ще меря и диаметъра... да не стане фал с коси бутатлата :D

ПС: оригиналните му бутала и биели вече са обещани. Някой ако му трябва маслената помпа или изпускателния колектор да се обажда.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Виктор Велев

Браво започва се малко по малко


УСПЕХ  ^-^

toretosz

Дано се отървеш само с минимални забележки и продължиш със съществената работа по мотора.Винаги има някви забележки но заради крайния резултат си струва всичко.

п.п. гледам че е ЕФИ ще ми трябва комутатор и бобина ако са ти излишни драсни лично.
Настъпи звяра, кажи "добро утро" на целия квартал :P

Pyrhel

Моторът е ограбен, само това, което е на снимките е. Няма делко, стартер, алтернатор... Тук-там липсват болтове или гайки. Дори шпилките на колекторите са извадени, беше оставена по 1, колкото да ги крепи :D Но километрите му си заслужават... Разпределителния вал е в топ състояние.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

hotblooded

  Двигателя явно е "хвърлял" гарнитура и от това е ръждата. Поне от снимките ми прилича на "такова". Както и да е - Буталата ще ги сменяш така или иначе, шпилки си имаш.... ръждата се чисти лесно. Не се притеснявай че е тръгнал трудно двигателя - просто е бил на сухо - маслото се е оттекло от лагерите , асегментите са залепнали към цилиндрите от стоене на едно място.

Alexi

доста работа ще имаш :)

vladi tanev

Да си искажа и аз мнението
1-зачисти добре цилиндрите,ако има и малко ръбче не ми харсва
2-обърни най вече внимание на самите цилиндри за язви и дали има останал хонинг ако го е хванала липсата е лошо
3-по някакъв начин да се изчисти тая ръжда че ще имаш ядове със нея

това са просто съвети а и аз съм се сблъсквал със тях и два пъти правих мотор докато разбера че нищо не става от блока но пак ти казвам хонинга и язвите са най важни наблегни на тях ако има проблем съвета ми е не го събирай така
SIERRA EVOLUTION TEAM
Бай Владо-Скорпа

deshi

мен ми намисрива на ризи ... щом има ръжда ще иска стъргане ... поне аз не бих го събрал така тоя мотор ... а и след като знаеш какво искаш да се получи накрая . Проблема ти най големия е горна мъртва точка ... съответно долна ... там където буталото сменя посоката на движение .Там възможния проблем е образуването на елипси това не се вижда с просто око а се мери  ... аз бих се притеснявал повече за това отколкото за хонинга, понеже блок се хонингова но елипсите трябава да  ги стържеш . При положение че искаш да му пуснеш лачени части вътре и сегменти и бутала за не малко пари и накрая  искаш сигурни коне ... мисли в посока ризи ... не бягай от този вариант , понеже шанса да немериш читаво OHC на 50 000 км  в България е много малък . И все пак не ме послуша и го пръсна като Бийтълсите преди има няма 20 години. (headbang)
Грозен си кат` OHC  .....

vladi tanev

Ами Гео то хонинга си е важен щом го няма значи има елипси,тоест са си износени цилиндрите.
SIERRA EVOLUTION TEAM
Бай Владо-Скорпа

sierrata

#89
Аз лично се сблъсках с този проблем и го реших с ризите
Only cosworth is my God