Сири - на Pyrhel 3dr Sierra-та

Започната от Pyrhel, 27 Април 2012 20:13:25

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Pyrhel

#150
Благодаря, но няма да слагам нищо по външния й вид. Напълно стандартна грозна Сиера :D

Най-после докопах и задни регулируеми газови SPAX-ове. Погледнете в какво състояние са за по-малко от година в UK климата:

Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.


Pyrhel

#151
УААА, стана безумно твърда и ниска, страшно яко (happy) Сложих и отзад червените прогресивни пружини и SPAX-овете (pnga)

Резултатът (гумите са 195/70 R14):


Радко ще ме намрази съвсем вече (rofl)
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Радко

Е дай снимка на цялата как стои! И с джантите борбетките трябва да се види :) Като ми намериш едни предни регулируеми амортесьори няма да те мразя тогава  :D хахаха (beer)

Lucy

Ам, че тя няма нужда от мивка. Дъждът си е свършил работата :) Екстра е!
"Aко може така, да има... така... повечко екстри, ама така... по-спортна... И ако може направо да си е 2-ка бенЗ... ама да не харчи много... нЕкъде 6-7? Мааааксимум 7,5!" из изискванията на един "рейсър"

Pyrhel

#154
Цитат на: Радко в 16 Май 2014 20:44:32
Е дай снимка на цялата как стои! И с джантите борбетките трябва да се види :)

На :D Предни: 205/50 R16; Задни: 205/55 R16







Иначе, днеска оправих шенкелите и вече спокойно мога да си карам с 16-ките отпред (pnga)
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Pyrhel

#155
Всички снимки в тая тема са избягали, д***а. Ще ги оправя...

Не е изоставена, ще живне!
Малък ъпгрейд на спирачките предстоеше:


Апаратите са от един донор - автоматик, предни и задни дискове. Лошото е, че пробките за обезвъздушаването бяха ръждясали много сериозно и разбира се - скъсаха се. В този момент emkata беше пуснал, че подарява апарати от Мондео, барабар с накладките и за късмет - ударих джакпота. Благодаря за подаръка :)

Разхвърлях предницата и свалих 2та шенкела, разпробих ги за новите апарати и дойде време за сглобяване. Разбира се с нови маркучи.


А тази вечер, преди около час... Още нещо трудно и скъпо за намиране. Отвлякох една Мега на горе-долу хубава цена, трябва да презапоя кабелите към буксата, че не ми харесва как са направени:


Същевременно спирачната помпа се предаде. Тръгнах да пробвам с друга, която имах, но беше много замърсена и се отказах. Взех ремонтен комплект за моята, ще видим докога ще изкара. Тъпото при сиерата е, че от спирачната помпа излизат 3 тръбички - 2 за отпред и 1 за отзад... Не намерих друга кола с такава помпа. Вероятно ще пускам нови тръбички за отзад и ще има 2 кръга, не странния сетъп както сега.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

ilko

тази мега какъв мотор ще управлява?

Pyrhel

Казват, че снимка е повече от 1000 думи. Какво остава за 3 :)






Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

emkata

   Аз се отървах от натурията, ти изкара късмет. Значи и двамата трябва да черпим Dmitarcho  . От мен ще е бирата, от теб картофките.
   ;D ;D ;D

kenwood

Тая мега много ми прилича на една от ибея за която наддавах и дано не съм ти вдигнал цената  и дано да се бъркам де...
Готино е че ще минеш на лесното гориво и няма да експериментираш и да влизаш във филма да настройваш на газ. Веднъж настрои ли се хубаво мегата после мотора се чупи само от налягане :)


Pyrhel

Тц, Мегито е от БГ. Иначе ако човек кара бензинова кола е грях да не се кара на газчица. Ще гори в ада (rofl)
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Радко

И аз се радвам много, че ще се придържа към горивото което остава в течно състояние на атмосферно налягане. Просто речултата ми е интересен. И друго...маркера по буталата ми се струва негорим!? Да не вземе да полепне по клапаните и да стане фал при паленето :D Сега сериозно...защо си ги номерирал буталата? Този ред си си харесал или?

Pyrhel

#162
Радко, заради Коси биелите - фабрично номерирани на кой цилиндър да са, не знам защо... Както са номерирани с щампа и "лапите" за основните лагери.

Достатъчно време чаках тоя и оня, виках неволята и не знам си какво още за турбо колектора... Седнах и почнах да разглеждам варианти:





Ей-това е ненормално, хахаха, продължават фабричния колектор с фланец за турбината (rofl)













Последния също е log-type, но на 2ри и 3ти цилиндър вместо тройници ползват колена за уж по-добро насочване. Реших да направя него, най-лек, компактен и здрав. Естествено и най-лесен, хич не ми се правеха спагети... Пък и с късите рънъри теоритично трябва да имам минимален турбо-лаг. Все тая, най-вече заради лесното го избрах и започнах:





Колена 1.5", тръба 2". Тройникът е 2" също, защото диаметърът е най-подходящ за Т3 фланеца на турбината. Сгънах всички колена от едната страна, за да паснат точно на правоъгълния порт на главата и фланеца. Сгънах и тройника, за да пасне и той на правоъгълния Т3. Нагласих всички колена, точковах ги, ама нещо не ми хареса варианта - ъглите не са достатъчни и реших да ползвам тройници и започнах наново ииии:



Заварките ги правя с електрожена, мега наплюти и грозни, но тотално почна да не ми дреме...



Дойде време да заваря 2" тройник на 1.5" тройници... Шев, кройка, разпъване, заобляне, клизма:




И стигнах до Т3 фланеца... Тука вече ми беше "леко" втръснало и като хамалин го разпънах - срязах го посредата и с раздвижния ключ цък-цък-цък накъдето ми трябваше:



Проц:
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

К.Методиев

Сега си прешлафай фланеца за към главата и към турбото щото от заварката са станали на гъз и са мега криви, не питай как знам щото при мен това се случи с фланците изрязвани на лазер.

- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.

Pyrhel

Принципно знам, че трябва, ама искам да я сглобя да тръгне и после 1 по 1 ще свалям да оправям. Като заварявах уж го бях стегнал към главата и всеки порт го заварявах на 4 части с почивки да изстине, ама... :) Не съм го налагал на нивелира да го видя дали е изметнал.

А като каза лазер - колкото я обичам тая кола, толкова повече неща трябва да стават с клизма. Точковах колектора към фланеца за главата и тръгнах да стягам на една свалена глава, за да заварявам. Тоя ДЕБИЛ, който го е рязал и дупчил, е пробил дупките за шпилките с по 3-4мм на разнообразни посоки, накриво, с по-малки дупки... (omg) Фланецът е 10мм дебел, докато го оправя ми се разказа играта (mad)
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

К.Методиев

Наложи нивелира все пак и ще полудееш как се криви 10мм фланец, аз моя го прешлаифаш на ръка върху голям камък за шмиргел и сега си лежи добре иначе беше избягал с близо 1мм в двата края.

- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.

Pyrhel

Утре ще го видя :)

Такааа... Като стана въпрос, че всичко с тая кола трябва да стане с клизма... Отидох и с мерак си поръчах един къстъм тефлонов маркуч за маслото, 110см, с нипели и Г-обазна връзка към турбината, външно плетен... 85 лева, кръв ми прокапа от сърцето, ама пък е мно'о джиджан:



На втората снимка се вижда и банджото за 20 кинта:


До тук само маркуча и банджото 100+ лефффа. Естествено не стана ръг и тръг:

Мерих резбите на датчика за маслото - 14мм, мерих на банджото - 14мм. На плашка 14х1.5 се навиват и 2те без никакво усилие. В нарязана резба 14х1.5 се навиват и 2те, като банджото е идея по-стегнато, а датчика хлопа леко. В блока датчика се навива много плътно, банджото дори и не захапва...
WTF?! (wtf)

Ето банджото и датчика в 14х1.5


Викам ок, тука явно са по-дълбоки нарезите и запилих леко банджото в началото на резбата... Не. Викам си пак - нещо банджото не е в ред, намерих един нипел с 14х1.5 - и той не се навива. Полудявам ли, какво стана, изнервих се, хвърлих всичко и отидох да пием кафе с Миро, Вальо, Момчил... (headbang)

Вечерях и продължих по тъмно - стиснах надлъжно с шублера датчика срещу една лампа - той бил на конус, дееба (omg)
Ся... Плашка по това време 13мм къде да диря... А я стане, я не... И го навъртях набързо на 12мм :)) Начи... Побългаряване -> поциганяване -> ундурма -> моя банджо болт :))



ИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИ


Перфектно, доста е стегнат, ама на малко хваща резбата, не ме кефи, защото колкото и тефлонова лента да намотая няма да мога да го стегна така, че да преплеска медните дифтунги :( Имам 2 датчика за масло, затова утре мисля да срежа единия до шестограма за стягане и ще заваря ухото на банджото на него, а горната половина на банджото ще заваря за ухото. Общо взето както са наложени, но без резбата на банджото и горната част на датчика:



И к'во стана... със същия успех да бях заварил 2 гайки, за да разклоня датчика и да навия 2рия датчик и маркуча за турбото...
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

К.Методиев

Ми да датчика на блока е на конус, и резбата поне при мен е цолова, не е милиметрова, затова мерих средната част на датчика и направих прехода станадартен по средната част на датчика с цолова резба.

Аз маслото го ловя с такова чудо.


И все пак помисли за рестриктор на входа на турбото за да не се препълва.

- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.

Pyrhel

#168
Ей, като казвам, че всичко с тоя проект трябва да е с клизма ми се смеят... Правя всичко по размери на мотора, който е свален с коси-боси карантията. На неговия блок (205, майкааа (rock)) над картера има 2 тапи - едната за вода, а другата за изходящото масло. Отивам да огледам все пак блока, който е на колата и... Има заготовка за тапа, но няма (omg). Вярно, че не е 205-ца, ама, дее'а.

Така, реших да дупча картера, вместо блока и да режа резба в него. Нипелите, които имах са с цолова резба, а вече се бях омазал да ходя и търся, затова последва следващото побългаряване. Разпробих един болт 12мм със 7.5мм вътрешен отвор:





Втория болт е за фланеца за изходящото масло от турбината. Продават ги по 30тина лева - лудост. По-скоро бих заварил директно тръба на турбината. Ники Данчев ме отказа от тая цигания :))

Дебело желязо... Хм, открих някакви джиджани накладки със сензор, останали от някоя от колите...


Изчоплих феродото, резнах и хопса-тропса. Утре ще позаобля тенекето и ще заваря болта


Така и така бях размотал електрожена, я да подготвя и пишман банджото. Срязах единия сензор за маслото. Евала на Форд как са го запресовали, едвам го изчоплих! Вътре дупката беше 1.5-2мм, минах я на 7.5 :))


А това е банджо болта. Или поне беше банджо болт. Срязан и от 4мм стана на... Много, виждате (rofl)


По една точка и утре ще ги зашия:


Отидох да свалям картера - това, че кофата е RWD не значи, че е по-лесно от FWD: имах 2 варианта, да сваля и тоя мотор или да сваля: 1. алтернатор, 2. стартер, 3. лапата на мотора, 4. и другата лапа на мотора, 5. маслена помпа (като хирург през 5см отвор), 6. да наддигна с около 20 см вече крепящия се само на скоростна кутия двигател!

Предполагам, че ако бях свалил скоростната кутия щеше да ми е доста по-лесно, просто щях да го килна напред, но както казват мързела не мори, а мъчи:


Ей, пустиняк (rofl) Дихтунги-михтунги, както си му е реда:


Софийската група знаят как стягам, предполагам ще се сетят какво стана с болта (rofl) Хайде още един набързо... Който се оказа нещо сериозно закален и изпотроших няколко бургии, хвърлих го и взех 3ти. Заспа! Сложих и нова гарнитура, късмет, че имах...



Утре не знам дали ще имам време, но до неделя трябва да закиха :)
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Pyrhel

По-горе казах, че колкото я обичам, толкова повече с клизма вървят нещата. Е, днес показа, че и тя ме обича - изпя ми песен:

https://www.youtube.com/watch?v=Ii2R4dS-Aec
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.


Marlboro

На тоя клип, звучи по-гадно и от по телефона.  :D
Деееба кошарата, запали...  ^-^
Момичета, при тези цени на бензина, не идваме само за се видим!

opex

qaяכSTuning
"I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book."
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща.
Suum cuique

Иван Вълков

Браво...не е малко че е запалила колата.  Браво

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

Радко

Заварявай там една тръба до долу с едно гърне някакво с малко вата (да ти дам ако искаш генерацията ми стои на ф60 цялата) мисля, че ще ти е идеална за колата с това ф. Прави и давай да я тестваме!  8) ^-^ (beer) (beer) (beer)

opex

qaяכSTuning
"I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book."
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща.
Suum cuique

Pyrhel

Днеска я покарах... Жииииззъъъссс... (bgm) (bgm) (happy) (happy) (hrn) (hrn)
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Pyrhel

Самозаключил съм си темата в просъницата (omg)

Инж. Ганев представя масления рестриктор! :))
В нипела за турбината нарязах резба 5мм


Отново моята система с дупките в болтовете - месингов винт, отрязан, пробит и с резка за отвертка:


Два броя - 1.5 и 2.0 мм рестриктори:




Вижда се, че отдолу е оръфан нипела... Направих грешка, че нарязах резба през целия, трябваше да оставя 2мм отдолу без резба, за да мога да стягам рестриктора - от налягането на маслото най-вероятно ще се върти и може да падне в турбината, затова го разрових с електрожена на 20А (batter)

Перфектно, мога да си ги сменям:


Ония дни преди да я запаля разглобих турбината - изненадааааа, 360* лагер (pnga)


Направих и още една цигания. Даунпайпа се захваща за турбината с 3 болта, има резби в топлия охлюв на турбината, които бяха разръфани и ги разпробих с идеята да стягам с гайки. Обаче единия от болтовете не ще да влезне, има издатина:


Кръц (rofl)
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Pyrhel

2 кратки клипа без натискане, не е минавала 3к рпм. Освен на светофарите и в тунела де (shy) Прекъсвачът й през микрофон е потресаващо гаден (puke)

https://www.youtube.com/watch?v=L1ZoIwsdCU0

https://www.youtube.com/watch?v=6uXRLTtCSOs

:)) (rofl)
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Pyrhel

#178
Оправданията стават все по-малко, развалих Зетек Турбо проекта на К.Методиев :D





Широколентова Innovate с LS-1 контролер + уред и MS от Bowling & Grippo (baby)
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

К.Методиев

На теб ще ти вършат сега повече работа. :)

Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk


- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.