Сири - на Pyrhel 3dr Sierra-та

Започната от Pyrhel, 27 Април 2012 20:13:25

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

viksata

Цитат на: sierrata в 22 Март 2013 22:52:03
Аз лично се сблъсках с този проблем и го реших с ризите....


Супер е станало ^-^ Кажи сега къде, колко ? Чугун или стомана са втулките?


"Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в една стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"


deshi

Владо той ако няма хонинг ще му го хонинговат пак ... , а ако има елипси хонига няма да  го спаси
Грозен си кат` OHC  .....

Pyrhel

#92
Цитат на: deshi в 22 Март 2013 18:30:10
и го пръсна като Бийтълсите преди има няма 20 години. (headbang)

Хаха, това оня ден 20 мин ме държа захилен :))

Хонингът седи, но е плитък и вероятно ще го дам да го надраскат. По стените има малки точки останала ръжда и след минаването на сегментите, ще ги изследвам дали не са язви тия дни... Дано не са... (bi)

Едвам извадих ремъчната шайбата на коляновия вал, много беше спекла. Тая зъбчатата за ангренажния ремък е спекла яко и тя и не можах да я извадя, че нещо не ми стига капацитета с какво да бръкна да я напъна, че алуминиевата планка пречи...

Днеска разхвърлях още малко, утре ако имам време ще разкарам и клапаните:



Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Pyrhel

#93
Тук-там някое лагерче остана...


Следва челосване, купуване на лагери, гарнитури, семеринги, зегерки за буталните болтове и събиране. Още се чудя каква гарнитура между блока и главата да туря ::)
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Pyrhel

Блокът и главата са челосани и пуснах един нов хонинг, въпреки, че стария стоеше. Изненадах се колко много се е покривила главата. От блока свалиха 0.10 мм, а от главата 0.20! Днеска минах през пароструйката да им измия мизериите, сега остава да си взема карантията и сглобявам. Оказа се, че има разлика в основните лагери, а поръчах на сляпо косуърт лагерчета, трябва да проуча с моя вал и блок какви ми трябват преди да ги взема (facepalm)

Ако някой има преден мост от сиера с кръглите тампони за мотора и хидравлична рейка - да се обажда :)
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

hotblooded

Цитат на: Pyrhel в 06 Април 2013 12:23:03
Оказа се, че има разлика в основните лагери, а поръчах на сляпо косуърт лагерчета, трябва да проуча с моя вал и блок какви ми трябват преди да ги взема (facepalm)

Там където шлайфат валове и блокове имат и микрометър - просто си измери (или дай да ти измерят) диаметъра на шийките и от там ще научиш какви лагери ти трябват. Не може да си 100% сигурен какво му е минало през шийките на тоя вал (ако ще ползваш от купения "престоял" двигател.  Оня к*р капан за Радко може да го има и при теб, разликата се открива доста често като прихлопа двигателя след сглобяването - трудно е да я усетиш при сглобяването на лагерите

Радко

Т'ва прихлопване в какво точно се явява освен вероятното НЕгаснене на лампата за маслото или премигването и при празен ход? Междодругото най-вероятно няма разлика в лагерите, но пак си ги мери най-добре да си знаеш дали са фабричния размер(макар, че 99,9(9)% трябва да са според мен)

hotblooded

 Прихлопването (ако приемем че има масло и помпата дава необходимото налягане) идва когато лагерните хлабини са или много големи или много малки (големи и малки е относително защото ремонтните размери са с -0.2 до -0.5 мм по малки) и не може да се образува непрекъснат маслен слой между лагера и шийката - в резултат заливката заминава и шийката започва да блъска в черупката (вече луфта е 3-5 мм) и разбираш че си се прее6ал, ама е късно.  Важно - на валовете мерете и основните шийки - има всякакви изпълнения - миналото лято събирах двигател със шлайфани само основни шийки, преди съм имал случай  със шлайфани само 2 основни и 1 мотовилкова - икономии правят хората. На престоявали двигатели или валове - направте опит да продухате с въздух или да промиете с масло маслените пътища

Pyrhel

#98
Преди срещата днеска лъснах клапанчетата, въглеродните отлагания по изпускателните ЕДВАМ ги изчистих :-X Виждате по единия всмукателен какви язвички има... Айде, отивам към Фестивална на неделна Форд среща!



Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Pyrhel

#99
Днеска се заиграх с тиквеника. Сигурно половин кило нагар и мизерия падна от портовете, ама светна всичко 8) После седя под чешмата с меглиото и брулене с една четка. Следва напасването на клапаните и да я събирам ^-^







Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.


Виктор Велев

Браво !!! Мерака е голямо нещо ..... ^-^

Pyrhel

#101
Не знам какво е, ама откакто моторът дойде се зарибих още повече! Преди се мотках, не ми се занимаваше особено и висеше пред блока, но като видях гъждела в нас и... Не издържах, първия ден го почнах ^-^

Като цяло нямам много напредък - моткам се, чакам си гарнитурите. Реших да портна главата, тия дни ще се заиграя и ще направя снимки. Днеска си загубих времето да мия чаркалаци и да продухвам маслени магистралки. Ако на някой му трябва маслена помпа от 2.0 Пинто na 60тина хил км да се обажда :D

От няколко дни я отлагам, но днес се заиграх - едвам извадих шибаната ролчица на коляновия вал за ангренажния ремък... Така се беше спекла - не помръдваше. А и там капакът е алуминиев и ме беше страх да блъскам с всичка сила, та на помощ се притече бай Горан:




Забравих да сложа и видеото... Ей-така казват, че трябвало да се движи ролката по книжките... Движи се така ама като е била нова... Или след като се зачисти добре:
Sierra 2.0 OHC Pinto timing pulley
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Pyrhel

#102
Имам вече и 83-градусов термостат. Дойдоха и няколко други неща. Преди това да изкажа благодарност на Гео и Владо за маската, перката и down pipe-а (fri)

Гарнитурки от Gaskets for Classics. И допълнителната за тиквата е Victor Reinz за Group A (Cosworth RS500):










И за десерт - радиатор и перки от Cosworth. Тия перки като ги закачих на акумулатора - а-ха да преместят колата :))
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Danchev

Аз ти казах ... нищо не духа като старите метални гадини :D
How about a magic trick?

Pyrhel

Обаче като дойде се оказа, че са пластмасови перките О.о
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

sierrata

Ха тая маска е старата от Дишовия косуърт, в нея е вградена оригинална на сапфир косуърт  8)
Only cosworth is my God

deshi

след дишо тая маска беше на няколко мои сиерри и след това при пърхела
Грозен си кат` OHC  .....

Pyrhel

#107
Още скрап:

Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

bay_huy

Ще я разболяваш ми се струва кихане кашляне

radoslav94

Добре си се захванал в тая "професия".А какво ще бъде предназначението на колата: за всекидневна употреба или за забавление?


Pyrhel

Простеене и гърмене на гуми, т.е. колкото по-голяма простотия - по-добре :))
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

deshi

Добре добре бейлита , група А гарнитури ... нека да има една по истинска кола ... не като наще нискобюджетни возила  (fri)
Грозен си кат` OHC  .....

Pyrhel

И ся "ъъъ, тука имам излишни части от маторя", паля и "храс, прас" (rofl)
Истинска, истинска... колко да е истинска, още не пали :))
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

radoslav94

Мойта като пали нали виждаш в какво състояние е  ;D Всичко с времето си  ^-^

deshi

по добре да имаш излишни отколкото да  не ти стигат
Грозен си кат` OHC  .....

Pyrhel

Кръв ми капе от сърчицето, ама... Не изпадат сегменти и т'ва е. Прежалих се - оригинални Cosworth Mahle-та STD размер и Mahle зегерки... -250 лева.
Мисля да ъпдейтна първия пост и да ми послужи за дневник за покупките... Или по-добре да не ги смятам... :D
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

deshi

Гледам май пак ти е  дошло вдъхновението ... така като гледам с тея чаркаляци въпросните 300 коня дето ги говореше почват да изглеждат реални май ... ми се струва
Грозен си кат` OHC  .....

Pyrhel

Ъ, глупости, искам да не изоставам толкова много от Байо, че сега ме прави на точка по околовръстното :(
Обаче през ума ми почват да минават други други варианти за задвижването, нещо с повече драпащи колела.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

deshi

Стига мисли глупости ... събирай мотора и си готов ... той с мондеото ли ти прави точка ?
Грозен си кат` OHC  .....

Pyrhel

Хаха, май издадох работата за събора. Мда, на Мондеото каквото и да правя не мога дори да го следвам, губя го от хоризонта :)
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.