Габровското Mondeo Mk3

Започната от Dmitarcho, 23 Март 2012 17:47:28

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Dmitarcho

Много сериозно се замислям да мина на 16-ки гуми. Наскоро пътъвах почти до София с един познат, който има доста стаж зад волана и е много по запознат от мен с техническите характеристики на автомобилите като цяло от мен, та той ми сподели, че с тези ниски гуми /205/50/17 не са много за нашите пътища. Сподели ми, че ако сложа 16-ка и самата гума да е по-висока от сегашните ще е съвсем друга возията... Дали има нещо вярно в думите му ? Евентуално ако събера кураж :D да мина на по-малък цолаж, съм съгласен да направя бартер с някой колега който иска да мине на по-големи джанти ;)
Ръца Пръца


Alexi

аз се каня да минавам на по големи ,мда това което ти го е казал е така ама просто 16ките ми малеят на това голямото купе .. може да заформим някое бартерче  ,хем и двамата сме с оригинални джанти на Ghia :)

Backstage

Цитат на: dmitarcho в 11 Юни 2012 00:02:43




Първото и може би последното Рали Българи за Мондю !
Братле как по дяволите не съм се сетил за това до сега!?  (rofl)

Dmitarcho

Благодарение на Alexi се здобих с "нова" топка за скоростния лост. Смених ги успешно, но - греда :D На старата има една пластмаса отдоло за която се захваща кожата около лоста която е, а на "новата" топка няма такава джаджа. Качвам и снимка да онагледя нещата ;) Някакви идеи .... нещо допълнително ли се слага под топката ?!?

Ръца Пръца

Pyrhel

Да, твоята е с предния лост без муфата за задна, тази на Алекси отдолу има муфа, която се вдига нагоре, за да влезне задна. На въпросната муфа се закача и кожата. Муфата продължава и надолу - на самия лост има едни шлици, които не й позволяват да се върти около оста си, а вече по-надолу има зъб, който пречи да се ръгне задна, като се вдигне и минава над ограничителя.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Alexi

да ,тая подробност ми е убягнала .. тая втулка при мене не е част от топката а продължава надолу и се захваща някъде .. можеш да помислиш да отрежеш това отдолу за закрепянето на кожата от твоята топка и да го залепиш на другата с някакво добро лепило ,ще стане да държи кожата

Dmitarcho

Цитат на: Alexi в 17 Юли 2012 15:07:45
можеш да помислиш да отрежеш това отдолу

И аз това се сетихпреди малко :D Иначе аз ги нямам шлиците на саимя лост за тая муфа, ще го побългаря някак ;)
Ръца Пръца

Alexi

ти явно си с другата кутия при мене тая муфа се стиска нагоре за да влезе задна тя е част от кутията не е само да държи кожата

Dmitarcho

Уа .... днеска дока клечах да вадя помпичката на пръскалките за предното стъкло ... забелязах, че халогените могат да се регулират като фаровете /мисля, че само нагоре/надоло/ ??? ??? ???
Ръца Пръца

Backstage

Да бе, могат  ;) и мойте могат аз съм ги регулирал отдавна


Dmitarcho

Пф .. луда работа :D То хем трябва да ми е светло да ги регулирам, че са някакви часовникарски джиджавки там доло, а пък трябва и да е тъмно, че да гледам накъде сетят :D Не, че сега се оплаквам от халогените, но все ми се стръваше,че светят много ниско - сравнение преди с Фокуса. Ще пада игра ... някога :D
Ръца Пръца

Backstage

Ами при мен са с някакъв малък шестограм...сигурно и твойте са така...а иначе регулирането става лесно веднъж да вкараш ключето и после само кяризиш напред и връткаш   :D

Dmitarcho

Преди време се здобих с калобрани, ментета някакви, но не ми се даваха 100 + лв. за някакви си пластмаски ;) Монтирани са отдавна но направо изключих да снимам и покажа :P Добре, че има колеги да ме сещат. Ефекта .... доволен съм като цяло, преди мяташе почти до страничните огледала, сега ... ще се види от снимките ;) С поздрави за PeterMitkov ;)



Ръца Пръца

Иван Вълков

Стоят все едно са фабрични.  (thup)

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

petermitkov

Браво! Стоят страшно добре. Оригиналните освен че са 10 пъти по-скъпи са и достааааа по-големи.
sapienti sat

Dmitarcho

И пазят повече - съответно ;) Както казах - доволен съм - като за толкова парички ;)
Ръца Пръца

Dmitarcho

Свалих ЕГР-а да го чистя .. и при поставянето му скъсах единя болт който дръша ЕГР-а за колектора. Слава богу размина се и лесно излезна счупеното парче от болта ;) Ам като извадих болта ... като видях какъв "държач" ли какво е ... ми призля :D Продават ли се някъде такива болтова /съжалявам, че не го снимах, ам бързах/, че днеска ще съм цял ден в леглото и нямам време да ходя до Мп да ги питам. Ако някой съвсем случайно има някакво инфо - ще съм благодарен ;) В краен случай, ще е с какъвто болт пасне :P
Ръца Пръца

supertorr

Цитат на: dmitarcho в 03 Септември 2012 09:26:27
Свалих ЕГР-а да го чистя .. и при поставянето му скъсах единя болт който дръша ЕГР-а за колектора. Слава богу размина се и лесно излезна счупеното парче от болта ;) Ам като извадих болта ... като видях какъв "държач" ли какво е ... ми призля :D Продават ли се някъде такива болтова /съжалявам, че не го снимах, ам бързах/, че днеска ще съм цял ден в леглото и нямам време да ходя до Мп да ги питам. Ако някой съвсем случайно има някакво инфо - ще съм благодарен ;) В краен случай, ще е с какъвто болт пасне :P
Кой болт- има достатъчно снимки в темите за почистването на Егр. Посочиго и ще погнем с каквото може

Dmitarcho




Благодаря, че ме сети, supertorr ;) За тези болтове става на въпрос ;)
Ръца Пръца

hotblooded

 На снимките с "престилките" ми се струва че праговете ти са залющени - дано не съм прав но ги погледни....  и дано мине по каско. Моите са тръгнали и двата, и ще ходя да видя дали каското ще ги покрият или ще трябва да си плащам....


supertorr

Това трябва да е позиция 6 или по-конкретно Болт М8/25 номер 1138370 за 10.26лв.

Dmitarcho

Аз защо си мисля, че е 11 ?!? Даже си го поръчах от МП за 3 лева. Ам утре ще пристигне, че нямали в наличност. Ако не е то .. ще е другото ;) Така като се загледах ... май найстина е 6 ;) Ам как да се разбереш с някаква леличка ;) Утре ще го видя какво ще пристигне, и най-много да чакам още един ден за друга доставка ;)
Ръца Пръца

supertorr

Това, което си оградил по-горе влиза в колекторете и би трябвало да е 6.

Dmitarcho

Тя тази картинка няма много общо с реалността ;) Явно в каталозите всичките EGR-ри са им  електронни, а моя е вакуумен. Хем по VIN търси и пак такава картинка и излезна и на нея ;) Както и да е .. дано да дойде правилния болт до 6-ти ;) Ако не, ще моля някой да го носи от София :D
Ръца Пръца

hotblooded

 Точно тоя на картинката си е вакуумен EGR. има с датчик и без датчик за положението - твоя явно е без датчик и за това се бъркаш.

Dmitarcho

Да ги рисуват по-подробно рисунките, като за малки деца :P
Ръца Пръца

supertorr

Бях ти написал и размера M8/25 взимай от жвлвзаеията и пробвай

Alexi

тоя ЕГР на картинката е от Евро 3.5 :)) рядко се среща ,има и подгрев на антифриза - модификация която не се е предлагала в БГ поне след фейса... но захващането би трябвало да е същото .. не се сещам там не бяха ли шпилки ? престарал си се със стягането ,нали има и гарнитура няма нужда от сила

hotblooded

 Самия корпуса на EGRите (3те вида) си е един и същ. разликата е където е управлението - вакумната камера с мебраната, дали е с датчик за положение или без, или е със ел.моторче на евро4 двигателите. захващането е еднакво - с болтчета към пълнителния колектор и шпилки към тръбата за изгорелите газове и скоба към маркуча от интеркулера.

Dmitarcho

Цитат на: Alexi в 03 Септември 2012 18:41:24
престарал си се със стягането ,нали има и гарнитура няма нужда от сила

Не съм го стягал много, щом развих на ръка парчето което беше останало вътре ;) Просто му е дошло времето. Аз да взема от железарията, ам тези болтове имат нещо като "шайба", не знам точно как да го нарека. Метална обшивка с гумено едно .. неможе да се извади само болта, валцовано ли е някак - де да го знам.
Вчера докато карах само с един завит болт ... като надуе турбото много приятен звук се получаваше ;) но не съм си правил експерименти.
Утре ще видим какво ще дойде от София .. ;)
Ръца Пръца