Как палите в тези студове?

Започната от petermitkov, 31 Януари 2012 09:16:44

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Bobi

Миналата зима си спомням за една сутрин ( 6:00) , когато температурата беше около -19. Колата си запали без проблем.


supertorr

Миналата баш зима си беше ОК. Най-големите студове почти без замисляне. Изправни системи, читав акумулатор и неразводнена нафтица и не би трябвало да има проблеми / това последното е малко вероятно/

BIGFORDFAN

 И аз не съм имал проблеми, понякога съм я подгрявал 2 пъти превантивно, никога не е пропускала да запали, а пък свещите са си от Италия още. Миналата зима чаках жената да роди, нали се сещате ако не палеше тая кола щеше да е на капачки за буркани вече...

escobar

Аз съм палил на -15 някъде, ама тя си е бензин и не е интрига паленето със сравнително нов акумулатор.

Dmitarcho

Рових, ровидх .. и реших тук да се извъкам :P Миналата сутин, беше -8 градуса, и колата едвам завъртя да запали :( При първото завртане на ключа едвам завъртя, не съм я мъчил много, на 4-5 път завъртя и запали. Днес ходих да го замерват хакумулаторя .... държи си ток, зарежда се добре, но му е паднал стартовият ток ! От 680 мА са останали само 360 мА. Въпроса ми е, това може ли да се оправи това със зареждане на акумулатора, /за временно решение за проблема/, или направо да тичам за нов ?
Ръца Пръца

hotblooded

 Ами приготви се за нов...  Ти с автоматик ли беше? Ако си с ръчна кутия - спирай някъде на баир и пали по инерция ако видиш зор че сега може и да надуят цените на акумулаторите (гадове) :)

Dmitarcho

Не съм автоматик ;) Не ми е проблем, ако откаже да запали - спирката е близо ;) Тя, че е за поп работата - ясно ;)
Ръца Пръца

Alexi

ампери Митак ,с милиампери вече и телефон не можеш да заредиш :) 380А ако са мерили вярно е много малко за тоя мотор недей го мъчи ами вземай един акумулатор аз бих ти препоръчал нещо с повечко стартов ток .. да речем Ексайд Премиум

Nebhotep

Така запалих аз в най- студения ден за тази зима в София 27.01:


S-max cold start -8


Температурата е около -8 -9 градуса, нищо че на таблото са мъдри -6. Очаквах и по- голям студ като предизвикателство ама няма...  :D ^-^


Глупаците спорят с другите, а мъдреците със себе си!

rosen700

Пали от първи път с едно подгряване, около 5-6 секунди минават докато двигателя заработи нормално........все пак е на 255 000..........
С тази кола съм се заклел да съм шофьор, не монтьор......и така ще бъде!


rosen700

Цитат на: Иван Вълков в 31 Януари 2012 13:40:27
Аз при палене винаги подавам малко газ, пали една идея по добре така. Иначе имам наблюдения че колкото по студено става по лесно запалва.

По инструкция на производителя при палене на мотора натискам само съединителя без да подавам газ. Какво ще кажат старите дизеладжии по въпроса? С газ или без газ през зимата?
С тази кола съм се заклел да съм шофьор, не монтьор......и така ще бъде!

hotblooded

  99% от дизляците на които педала на газта е със жило си имат вграден обогатител в помпата и си подават колкото нафта си трябва за да запалят, а тези които са с електронен педал - натискането му не запалил двигател е безпредметно :)

rosen700

Цитат на: hotblooded в 30 Януари 2014 18:22:06
  99% от дизляците на които педала на газта е със жило си имат вграден обогатител в помпата и си подават колкото нафта си трябва за да запалят, а тези които са с електронен педал - натискането му не запалил двигател е безпредметно :)

Е аз съм от втората категория, с електронен педал извода е натискам или не все тая..... (rofl) (rofl) (rofl)
С тази кола съм се заклел да съм шофьор, не монтьор......и така ще бъде!

Besniq

Тази сутрин в 8.30ч. при -9 никакви проблеми с паленето !

opex

Ако съм на седалката натискам съединител, а ако не съм така или иначе въртя и пали от раз дори да е висяла седмица на минусови температури без палене.

Иначе теоретично при двигатели с еес-4 комп (поне): газта не се докосва, защото или ще задави колата или ще обедни прекалено сместа - и в двата случая не пали.
В случай, че е задавена обаче педала се натиска до ламарината, компютъра отчита това по TPS датчика като WOT (wide open throttle) и докато се върти не подава и капчица гориво - за да се изпразнят цилиндрите докато върти. След това се пробва пак палене без газ.
qaяכSTuning
"I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book."
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща.
Suum cuique

G_o_c_e_v

Те го макса...
C-max cold start -8
Вечерта беше -11.
На други клипове забелязвам, че когато запали, двигателя си седи първоначално на около 1000 и малко повече обороти, а моя като запали седи на 800. На клипа му подавам газ иначе нямаше да запали...
А и акумулатора ме съмнява, много мудно върти, чак релетата цъкат (те се чуват даже...)
Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!

Nebhotep

Не би трябвало да пада на 800 оборота. При мен са около 950-1000. Акумулатора е пътник май... >:D


Глупаците спорят с другите, а мъдреците със себе си!

rosen700

Цитат на: Nebhotep в 30 Януари 2014 19:57:45
Не би трябвало да пада на 800 оборота. При мен са около 950-1000. Акумулатора е пътник май... >:D

И при мен са около 800, падат ако натоваря ел.системата........с уточнението, че не знам какъв е двигателя на колегата.
С тази кола съм се заклел да съм шофьор, не монтьор......и така ще бъде!

Nebhotep

Eто как пали същия двигател при -7, оборотите са около 1 000.

Ford C-max 2.0 tdci studený start


Глупаците спорят с другите, а мъдреците със себе си!

mitakinen

Моята е палила при -18 без да се замисли и да я подгрявам. Така, че -7 -8 градуса са като в майска утрин :)
Жалка работа - никой от УС-то не пое отговорност - няма мъже, само мижитурки


momo76

Отключвам, слагам ключа, завъртам и пали. Ако съм много заснежен дори и не влизам вътре, леко си подавам ръката с ключа.  Аз ако почна да я мисля колата дали и как ще запали - направо си заминава за Надин.

Иван Вълков

Цитат на: hotblooded в 30 Януари 2014 18:22:06
  99% от дизляците на които педала на газта е със жило си имат вграден обогатител в помпата и си подават колкото нафта си трябва за да запалят, а тези които са с електронен педал - натискането му не запалил двигател е безпредметно :)
..... тука не съм много съгласен за случая когато газта е с жило, понеже дори в книжката на мондеото е дадено при ниски температури да се запалва с натиснат педал на съединителя и наполовина натиснат педал на газта. Отделно си има и обогатител който при студен старт държи високи обороти.

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

Bobi

Утре сутрин в Северна България ще има идеални условия за тестове.  ;D


G_o_c_e_v

Значи да заредя телефона (rofl) Утре ще замеря акумулатора при палене, ако не запали от първия път, ще закача стартерната количка да видя дали ще се промени въртенето.
Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!

rosen700

#54
Цитат на: Bobi в 30 Януари 2014 22:22:17
Утре сутрин в Северна България ще има идеални условия за тестове.  ;D



Ухаааааааа, следва видео от сутрешно палене на Баба Яга, запали или не ще го публикувам.............няма какво да крия. Всъщност май трябва да сляза сега, ако вярвам на прогнозата на Синоптик, според нея минус 15 е сега до около 02:00
С тази кола съм се заклел да съм шофьор, не монтьор......и така ще бъде!

Alexi

в Шумен е -12 в момента ,метеостанцията ми показва понижаване на температурата :)

rosen700

#56
Цитат на: Alexi в 30 Януари 2014 22:48:25
в Шумен е -12 в момента ,метеостанцията ми показва понижаване на температурата :)

Запали, не се вижда добре но можеш да чуеш. ;D

Извинявам се за лошото качество, не съм свикнал още с видеото на Галакси S4 но се вижда, че Баба Яга запали, въпреки, че се намъкнах през задна дясна врата............предните бяха замръзнали, а и после разбрах проблема.........телефона е бил на зуум на макс за това не се вижда добре, но за сметка на това се чува............утре по светло ще направя по-добро видео, това беше само за идеята...............



20140130 224042

Пожелавам ви и вашите фордове да палят така на 255К и доста след това.........за мен "Ford" се оказа страхотна кола, въпреки, че не бях си и помислял да купувам точно тази марка..........сега не съжалявам........ама никак!
С тази кола съм се заклел да съм шофьор, не монтьор......и така ще бъде!

hotblooded

 Тази година минимума (за сега) на които е тествана е -9... но на -17 е палила "от раз". До -2 пали и без подгрев, но малко повече рита мотора ...

mike28

 Днес запали при -18 от раз, чак аз се изненадах. Бях свикнал на дъртата вектра, че от -5 нататък няма палене. Подгрях за всеки случай 2 пъти, като първия лампичката за свещите се задържа за 7-8 секунди.  (happy)

Milcho

Цитат на: G_o_c_e_v в 30 Януари 2014 19:47:18
Те го макса...
Определено не изглежда добре. Провери акумулатора (по-малко вероятно, но може и заради стартер да вътри бавно).
А мисля, че имаш и свещи за смяна (залагам на поне две  ::) ).

Аз с БМВ-то нямам проблеми, върти 1-2 сек повече от нормалното, като е много студено, но си пали.
От 3 дена обаче карам Полото (2002г, 1.4tdi) и днес установих защо, не пали веднага, а след 3-4 сек въртене - то нямало нито една здрава подгревна свещ (headbang)
"по-добре счупен Форд бензин, отколкото здраво БМВ дизел" - Ина Тодорова