Мондео MK3 2.2 TDCI 2005 - baibradar

Започната от baibradar, 07 Декември 2013 18:33:16

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

vesso90

Погледни си феродото!Не знам дали имаш идея,какви поражения може да направи феродото при налепи от него по дисковете.Минах по тоя път,като си мислих,че са ми криви дисковете.Имаше доста отвратителни налепи от феродо по дисковете,и когато спираш ефекта от брутално тресене е невероятен.Колкото и да ги стържеш и да ги шлайфаш файда няма.Не си мисли,че се кривят толкова лесно.Ако не си сменял феродо,купи си качествено такова и виж как ще е.Аз взех едни дискове от chokolino,като първоначално мислех,че е от моите,мислех че са криви.Оказа се,че феродото си прай пишка с мене и ми го слага квадратен.Сега имам едни дискове за резерва в мазето,шлайфани,перфектни.


baibradar

При всяка смяна на дискове съм сменял и накладки. Изхвърлих почти нови накладки на 2000 км само и само да сложа нови с новите дискове. Освен това замервам дисковете с микрометър и са си криви. Слагам нови, меря и всичко е в норми. Почне ли да тресе пак слагам часовника и ето ти вече биещи дискове. Всичко е менте тука. Купват ги от китайците за 4 долара бройката,  слагат в лъскави кутиики и ни ги продават по 100 лв. а ние се чудим що се кривят.

Septerra

Аз имам известни съмнения, че МК3 си криви дискове, независимо какви са. И аз се борих много време с това, но се отказах.

Mondeicho

#63
Моите предните ги смених с нови АТЕ уж. Изкараха 2-3 седмици, но си имаше леко тресене за което обвиних задните. Все пак има и колеги, които казват че не им тресе. Затова се чудя да шлайфна тези задните с нови накладки,  на преден заден мост и да видим дали ще има ефект. Интересно ми е да пробвам и друга МК3 как спира за да се ориентирам.
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

baibradar

Не съм чул някой да се оплаква от задни. Можеш да ги провериш с ръчната но внимателноо. Преди да шлайфаш провери дали има нужната дебелина диска.

Pyrhel

Колко пари взеха в Самоков за търкането на колата? Ако цената е <40 лв за двата, някакъв контакт също би бил полезен.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

baibradar

Бях го писал някъде но ще пиша пак - струва 25 лв за 2 диска. Адрес - Самоков ул. Македния 49А. тел. 0888 41 44 03. Това е едно малко гаражче на главния път за Дупница.
GPS - N42°20.2139' E23°33.1271'
Резултата от процедурата обаче силно зависи от старанието на майстора тъй като машината се центрова ръчно към главината.
До колкото знам в Дунев сервиз в София имат имат по модерна машина която сама се калибрира към главината на колата и се изключва човешкия фактор в центровката.

Pyrhel

Благодаря. Много добра цена. В Дунев е 25 на диск по ценова листа, но в пост под нея от Р. Дунев се казва: "...цената за изправяне на диска може да достигне и 50лв за брой в зависимост от диаметъра и площта на диска."

Извинявай за офтопика :)
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

baibradar

Айде пак предни дискове. Надявам се тези да са последните. Ако не ще местя темата в раздел продава  (rofl)
Този път са купувани от немско не са от тука.




Mondeicho

Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.


baibradar

Марката е ABS. Според руския форум това е производителя на дисковете за първоначално вграждане. Фирмата е Холандска.

Alexi

моите оригинални дойдоха Моторкрафт ,вече откарах едни 50к с тях с едно леко пускане на стружка де миналата година че имаше леко пулсиране на педала - сега са ок

Mondeicho

Ще кажеш мнение за тези ABS. Иначе шлайфам и ако няма дълготраен ефект ще взимам Моторкрафт.
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

baibradar

Още не съм ги сложил. То ефекта ще се разбере след няколко месеца. Ако ти се чете на руски ето е темата. И там ги има тези драми с предните дискове, но от тези няма оплаквания.
http://mondeoclub.ru/forum/topic/34759/

Оригиналните от МП струват 200 лв. броя.  ???

Alexi


baibradar

Сложих вече предните дискове. Ще видим с времето какво ще стане. Имаше засада обаче със заден спирачен маркуч. Няма никакви напуквания по дължината му а как се е скъсал само  :-[






ihovahi

Аз направо смених задните два спирачни маркуча... няма смисъл да се рискува.

Дано си случил на дискове вече  (fri)
Който фôрка "майстор" си нахôда!


baibradar

Дойде време и за подмяна на ремъчното задвижване, че много се разтрака вече.
Ето ги материалите. Повечето са купувани от немско.



Семеринга на коляновия вал които смених преди 6 месеца пак протече  :'(



При смяна на семеринга колата не трябва да се пали 4 часа. Поне така пише в инструкцията за монтаж.



На стария обтегач му беше разбит тампона и ролката станала музикална.





На динамото също му бяха много шумни лагерите и отиде за рециклиране, но след това ще се сдобие с ролка за свободен ход.
За да може да се монтира е необходимо да се изпили малко челото на динамото. С ролката се продават 2 подложни шайби. Една по-тънка и една по дебела. Аз слагам само дебелата и затова се налага да се изпили малко. Ако се сложат и двете шайби не е необходимо да се пили но ролката излиза по напред от оригиналната. За това предпочетох да изпиля малко за да застане максимално близо до фабричното положение на оригиналната ролка без свободен ход.





За монтажа на ролката за свободен ход е необходим специален инструмент.

Alexi

оптегача който си демонтирал не е оригиналния ,не съм виждал такъв с гумени тампони .. там натиска е огромен ,оригиналния е снабден с тампони от нещо като тефлон или полиамид - не мога да преценя но не са гумени и изкарват доста ,моя го хвърлих на 150к оригиналния

baibradar

Този също е оригиналния на почти170 к. километра. На него си има щампи форд и номера. Може да е имало различни варианти за този обтегач. Новия който сложих е Ина с изтъркани щампи форд.


baibradar

Поредните грешно потрошени пари по тоя таралясник. Нещо взе да ми писва вече и що го закарам на отпадъци в скоро време май.  (hammer)




V.Buzev

Какви пари се изръси за тампоните и от къде ги взе?
Каква беше причината да ги смениш?

baibradar

#82
Тампоните са от Германия с изтъркани щампи форд. Хидравличния беше 200 лв а другия 90. Боря се с едни вибрации при движение от 110 до 140 км/ч. Mod edit: Разделен пост, продължението тук.

Mondeicho

Имам едно питане-след като сложи ролката за свободен ход на алтернатора имаш ли търкане при ляв завой в шасито. При мен ролката е много близо до него и явно и тампоните на двигателя са поомекнали и се движи при този завой и опира. Ако при теб не го прави да сменя тампоните...
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

baibradar

Не нямам никакво тракане. Ролката не опира никъде. Тя и оригиналната седеше горе долу на същото разстояние от гредата.

Mondeicho

Аз го коригирах от тампона под филтъра, но се оказа че той е за смяна и скоро ще трябва и това да направя. Благодаря за отговора!
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.