Мондео 2.0 тдци-все още крета,но не знам до кога!

Започната от naftalin4o, 03 Септември 2013 12:02:45

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

VENTCI

Сервиз в с. Ясенково - има и тема за него в раздел "Сервизно обслужване"
Тук
Общо взето добри отзиви се чуват за този сервиз - колега от шуменската група си прави Мондеото там и е доволен.


Alexi

мда ,колегата каза че рециклиране на дюзите е било около 900 лв което е доста по малко от 1200 и си струва разкарването ,освен това го правят за 1 ден - отиваш ,изчакваш и си заминаваш ..

naftalin4o

Току що се уговорих с Управителя на сервиза (Сали Алиосман)в с.Ясенково,за утре да я закарам до там.Задължително ще ви държа в течение на нещата,като при първа възможност ще пиша за качеството и цената на предлаганите услуги,както и ценовата листа на нужните части!Благодаря за отзивчивостта!

П.п - ролката на алтернатора ми просвирва,при първоначално стартиране на двигателя.Разбрах,че комплекта(ролка,ремък и обтегач)трябва да са от МП(тоест качествени)за да нямам проблеми,но са около 400-450лв доколкото знам!Дали има опасност,нещо да се изпорти,ако ги заменя след 5-6000.Иначе,ремъка е здрав видимо-не е нацепен,пистите са здрави???

hotblooded

 Не е задължително да са от МП, задължително е да са качествени - погледни в и-бей, погледни и в темата за он-лайн магазините - ще спестиш поне едно 100 лв от комплекта...
Сали Алиосман ми беше колега в университета - много свястно момче и добър инженер - с баща си имат сервиза от над 15 години - така че отивай смело.

naftalin4o

Здравейте,бях обещал да пиша как се развиха събитията с Форда!На 17.01,в 15:30ч. си взех колата от  Мотор Консулт във Варна,и отпраших за с.Ясенково.В 17:55ч,вече преборил се с отвратителната мъгла,бях на място в сервиза,но се наложи да изчакам,заради оперативката която правят от 18:00 до18:30.Дойде Управителя и прие автомобила за диагностика,като се разбрахме да се чуем след като го диагностицира,а аз поех обратно за Варна.Следващите 3 дни,нямах никакво обаждане относно автомобила,на 4-ят звъннах-оказа се че тъкмо почват да я диагностицират.На 23.01,стана ясно че са за смяна 4-те клапанчета на инжекторите + ремонт на ГНП.Разбрахме се да я правят,като цената на 4-те клапанчета е 880 лв,а ремонта по ГНП+смяна на клапан -650 лв,труд-150лв,и горивен филтър -40лв(хубав,уж на Бош).На 28.01 колата вече беше готова,но пък докато свършат с работата по Форда,взеха че захванаха големите снегове,и така до днес!Пробвах я преди да се разплатим,стори ми се че на моменти трака леко като чист дизел,като това тракане изчезва като настъпя колата по-сериозно.Казаха ми,че това щяло да изчезне след като се покара известно време,за да се напаснат частите?Ще видим какво ще стане по нататък.Сумата като цяло се заформи на 1730 лв,с горивото което са сложили + двутактово масло.Останах дост учуден,като ми казаха да наливам по 100-150мл. двутактово масло на 10л гориво,защото нафтата в БГ била под всякаква критика!

ForeverFord

Дано този проблем е отстранен вече  ^-^ и много много безаварийни 
Легенди:(fe) "качи света на колела";
    Stop Walking,Keep Driving by (fe)

VENTCI

Относно маслото в горивото - достатъчни са 5-6 млл. на литър. Мисля, че ще си харесаш машината като навъртиш 4-500 км.  ^-^
Даде ли ти гаранция - примерно в хил. км.

G_o_c_e_v

Това за маслото и на нас го казва, но ние не го практикуваме.
Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!

Alexi

производителя ако е искал да се слага масло е щял да го каже поне като препоръка в сервизната документация .. аз лично пробвах да сложа малко масло - не ми хареса работата на мотора .. за по стари дизели може да е ок

naftalin4o

Не,не ми е дал гаранция за минимален пробег в км.А,относно маслото ми се вижда доста-на 10л. гориво от 100 до 200мл.(имам го написано 'черно на бяло'),то да не е 'Трабантче' тоя Форд ???Дали,не се застрахова по този начин за 'кекави' вложени части,или е обичайна практика така да се казва?


TourneoRS

Който и да е по принцип би трябвало да ти даде гаранция за свършената работа . Ако впоследствие има издънка да си сърба попарата .Не си дал 100 лв за ремонт , сериозна сума пари са .  Двутактово масло се слага определен модел и то 5-6 гр на литър максимум !!
IVECO -  с него не се ходи надалеко .

Alexi

200 мл на 10 л ?! това ти оскъпява нафтата с 20ст поне ..той добре ли е .. тия дюзи не дефектират от това отдавна е известно как точно дефектират .. клапана като го погледнеш на микроскоп и е надран целия понеже масово се ползват некачествени горивни филтри ..

naftalin4o

Извинявам се,че в предният си пост забравих да добавя - 'гаранция 6 месеца на извършените ремонтни услуги',така е записано и подпечатано в лист за извършените ремонти!!!Точно поради тази причина,си взех колата от 'Мотор Консулт' във Варна - поради липсата на каквато и да е гаранция,по отношение на вложените части и извършените услуги,което е меко казано смешно!Това,че цената на извършените ремонти не е 100-150лв ми е ясно,най-малкото заради цената на клапанчетата който беше дал Alexi - 45 паунда на бройка,като сложиш инякоя стотачка от ГНП-то.....Халал да са му,само да нямам последващи проблеми по отремонтираните възли.Ма,това с 'определеното' количество 2т масло в горивото,още не мога да го проумея!

П.п - между другото,забравих да си взема кодовете за отремонтираните инжектори.Обадих с попътьом навръщане,каза ми че кодовете са написани на лепенки (така чух,мисля),на самите инжектори.Мога ли да видя тези кодове дали са там (без демонрирането им),и къде да ги търся?

moni74

Може да ги свалиш с някоя диагностика, дори и китайска.


----------------------------

durall

При мен също, но рядко, ми светва лампата за подгрев при продължително каране със 150-160. След повторно стартиране се оправя. Днес ходих на диагностика. Диагнозата бе "отказ на МАП датчик, когато работи всичко е наред". Дайте мнения.

moni74

Ако дава грешка в него - сменяй. Само да не излезе някъде прекъснат кабел и един път работи, друг път не.


----------------------------

durall

Възможно е и това. А къде точно се намира да го огледам?

Alexi

стои след въздушния филтър една черна кутийка .. но щом не знаеш къде стои и как изглежда иди на майстор щото е скъп тоя датчик ,добре е да се почисти като за начало

Pyrhel

Там е МАФ-ът, МАП-ът се намира на първата метална тръба след кулера. Имай предвид, че ако проблемът е в МАП сензора, то почти сигурно е, че ще влезнеш в авариен режим.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

naftalin4o

Еииий,тая кола пак ме вкара в филм!Сутринта,малко след като тръгнах на път,взе пак да премига лампата за подгрева.Спрях,изгасих двигателя,и изчаках няколко минути да видя дали ще загасне лампата -ядец,същата работа като преди.Разликата в сегашното състояние(от предното),е че като потегля и настъпя колата,този път не забива муцуна и гасне,ами върви спънато и трака.Веднага се свързах със патрона в с.Ясенково - човека вика: 'докарай я когато можеш,да видим какво й има'.Към 16ч. бях там,включват в буксата лаптопа,и след малко ровене изписва:'износен е 2-ри инжектор'.Викам на патрона:'как тъй износен бе,вие нали нови клапанчета слагахте'?А,той ме успокоява:'когато си загуби кодовете,така изписва'.Въведоха кода на 2-ри инжектор,и се оправи машината.Според чорбаджията,имам повреден/неизправен РСМ модул,който е причината за 'губенето на кодове',и трябва да се смени.Да се смени,ама как да стане след като се охарчих яко!Нов сигурно струва колкото половината кола,а втора употреба-далй,и колко време ще работи?Дайте някакви идей,че вече почнах да я намразвам тая кола,пък още не й се нарадвах!!!


hotblooded

 Koлегата (Сали) нещо е взел да се излага, не ми се вярва да е от РСМ-а... Кой ти го каза това - младия (Сали) или стареца - баща му?
А РСМ втора ръка има и за 200 лв....

naftalin4o

Младият-баш Салито.Питах го дали е на 100% сигурен,че е от РСМ-то,каза че '95% е от него'.Викам:'а,останалите 5% от какво мислиш че са',той вика:'може би са нещо по токовете-слаби връзки и т.н.'.Предложих му той да намери и монтира РСМ,пък ако няма проблеми след 2-3000км,ще му го заплатя,но каза,че не е съгласен и нямали такава практика!Все пак,е човек с много контакти и вероятноста да му дадат РСМ,който да не работи е минимална,за разлика от мен-като не разбирам,всеки ще иска да ме прецака.

supertorr

Е*аси ужаса.
Тея майсторчета нещо ни правят на луди. Даваш още камара пари и ако не е от там проблема, още камара пари за друго и все те не са виновни. Нали беше казал, че проблема е диагностициран и отстраняването му ще струва толкова и толкова :o :(
Пишман майстори!!! Все едно те да отидат на зъболекар и да има проба-грешка!!!

hotblooded

 A oт този майстор имаше само добри отзиви до момента :(   Но явно никога не е късно да станеш за резил.

supertorr

Е все още има възможност да не е един от многото, дано помогне за отстраняване на проблемите

hotblooded

 Впрочем колега, ти нали писа че кодовете на дюзите не са реално същите като тези които са написани на колата? Да не би да се е пробвал да въвежда тези които пише отстрани на двигателя и да се чудите защо не работи като хората?

naftalin4o

#56
Цитат на: hotblooded в 08 Февруари 2014 15:11:52
Впрочем колега, ти нали писа че кодовете на дюзите не са реално същите като тези които са написани на колата? Да не би да се е пробвал да въвежда тези които пише отстрани на двигателя и да се чудите защо не работи като хората?

Стига бе човек,то да съм аз дето си нямам представа,как да е.Но,такава грешка да направи човек дето си вади хляба с тая работа -язък му и на усталлъка!Между впрочем,поисках да ми разпечата новите кодове за клапанчетата,казах му че пак загуби ли си кодовете,ще ходя до Мотопфое да ми ги вкарат,защото едно отиване и връщане до Ясенково е около 240км-тоест,около 35-40лв за нафта,и 3ч. път.А,в МП с отстъпката е около 45лв,пък й нали софтуера им е оригинален,може да се получат така нещата знам ли?Между впрочем,чаках до момчетията(макар,че се сърдиха че гледам!),като вкарват кодовете-гледам ги,че чакат нещо и не щракат по лаптопа.Питам ги:'защо не ги въвеждате,ами чакате 1ч. вече',казват:'не можем да ти дадем информация'!"Не можете ли,я викай тука патрона веднага,една шапка парй оставих тука,ей момче"!!!Дойде Сали,и каза че теглят в момента програма от нет-а,за да въведат кодовете.Та,от тая гледна точка ми се струва,че нещо софтуера им е бая кекав,и затова ми се трува че трябва следващият път(дано няма следващ!!!) да отида за въвеждане на кодовете в МП.Ако,и там нещо се окъкат нещата,не знам как ще я карам понататък!

hotblooded

10 дена не се е обадил човека, дано да е за добро...

naftalin4o

Не смея нищо да кажа,стоя на тръни какво ще стане!250км след ремонта на инжекторите и помпата,светна подгрева(за което писах в предният си пост).Сега,след като въведоха наново кода на 2-ри цилиндър,пак имам около 260-270км,и треперя лампата да не замига отново!Чудя се,(след като съмненията са в РСМ)не трябва ли кодовете на всички инжектори да се губят,а не само на 2-ри както е при мен?