Ексклузивният ПЕТко

Започната от Pyrhel, 24 Ноември 2014 01:30:22

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Mondeicho

#60
То за тези огледала се продава специално лепило, дори на Визон съм срещал такова. Дано това ти държи, но проблем може да има, когато го напече силно слънцето.
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.


Pyrhel

#61
Цитат на: Mondeicho в 17 Октомври 2016 06:03:32
То за тези огледала се продава специално лепило, дори ма Визон съм срещал такова. Дано това ти държи, но проблем може да има, когато го напече силно слънцето.
При нас има една доста заредена железария и минах от там - точно този Бизон ми предложиха, но 20 лв за тубичка за 2-кратна употреба - нье-нье!

Така, втори от стандартните проблеми на модела се прояви... За втори път! Двузоновият климатроник - едната зона духа топло, другата - студено. Проблемът при Ц5-1 е, че управлението на лявата зона минава много близо до тръбите на радиаторчето и пластмасата се опича. Когато е на по-силна струя превъртат шлиците на клапата към редуктора на стъпковия мотор, защото хващат само 4-5мм от възможни 28мм!!! Гениално... Решението - сваляне на таблото (на Ц5 е изключителна мъка, за разлика от на Мондеото) и нов модул. Руснаците правят няколко варианта - режат част от таблото отдолу и монтират разни вложки от гедории и лепят, като цяло щуротии. Предният път (точно преди 1 година) залепих мотора за клапата, но явно не особено сполучливо. На много гърчаво място е, всичко става с много псуване на място по-малко от за една ръка. Поразглобих централната конзола, радиото и тн и за няколко часа стана - много ми хареса какво беше направил един нашенец - удължава адски елементарно профила на редуктора към клапата и използва останалите 20+мм в самата клапа. Как изглежда профила след редуктора:

Нашенецът от пластмаса прави квадратен профил, който влиза вътре в профила (6мм) и още един квадратен (9мм), който е на равно със стените без триъгълните засечки. Ето го моят:

Но... Една малка тъпотия направих, не калибрирах позицията на мотора, след като си играх с климатроника докато беше изваден и счупих "удължението" (dwo) Затова следващото копие беше метално с термо лента да не потраква :D
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Dmitarcho

Значи не само при Форд има гениални инженерни решения :) ако искаш топло - ще караш, ако искаш студ - ще се возиш :)

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Ръца Пръца

Mondeicho

За лепилото помня, че цената му беше доста поносима преди години около 8-9 лв., сега нещо доста се е повишила.
Колкото за творчеството по парното мога само да те поздравя и дано ти издържи за да не се занимаваш повече.
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

Pyrhel

Страшна лайнарщина е - факт, както и кулера, където се пробива... То като цяло никога не са ми харесвали идеите с повече от 1 зона (има с 2, 3 и 4)... В купето, 'дето е 2х2м какви зони, какви глупости... Тъпото е, че масово новите са или климатик, или ако искаш климатроник - само с две или повече зони .!.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

К.Методиев

С такава тъпня на Ц5 се занимавах миналата година, страшна глупост, но по страшното е да прави 408 там се чупят направо клапите вътре.

- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.

Pyrhel

407, мда. И Фейса на моята - там е като на 407 и 207, 307 и подобните им там... Поне да беше ремонтопригодно, то е нещастна работа...
Представям си какво трябва да стане ако текне радиаторчето... :))
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Lucy

A калапата каква цена е? За един прЕАтел притам?
"Aко може така, да има... така... повечко екстри, ама така... по-спортна... И ако може направо да си е 2-ка бенЗ... ама да не харчи много... нЕкъде 6-7? Мааааксимум 7,5!" из изискванията на един "рейсър"

Pyrhel

През форума ли ще си говорим? :))
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Pyrhel

Бях пуснал Ц5 за продажба лятото, защото нещо разходът й не ме кефи - дизел 9 в града и 7 навън, а и трябваше инвестиция - гуми, обслужвания... Обикалях да гледам коли - само скрапове се продават и повече от 6 месеца не можах да си харесам нищо. Времето й за ремъци дори го подминах малко, затова реших, че е по-добре да харчи повече, но поне я познавам, сигурен съм в нея и няма абс. никакви проблеми - 13 години е в семейството и всичките й км са наши. Та, днес дойде време за 3тия й ангренажен ремък - много се радвам, че при Жоро в екс-поли кар се правят понякога и не-Фордове :D Ония дни сложих зимните гуми, но за следващия летен сезон ще трябва да взимам нови летни, колкото и да не ми се иска заради скапания размер, но старите са на ограничител вече. Остана един О-пръстен, от който само лятно време (ЛОЛ) капе малко антифриз.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.


hotblooded

А сервиза на Жоро къде беше, че един приятел на Форд е закъсал в София?

Pyrhel

#71
Дружба, Искърско шосе 19А - точно ЗАД New Holland (тракторите) и не се вижда от Искърско.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Pyrhel

#72
Тъй. Петък е и дойде време за О-пръстените - сменени, заедно с една метална гарнитурка. Губеше около 800мл антифриз на година, общо взето малко преди зимата светка лампата за нивото, доливам и догодина пак :)) Надявам се лятото на не прокапе. Интересно откритие - и Ц5 е с 2 термостата.
При последното качване на подемника - друга изненада - маншонът около задната хидравлика се цепна та трябваше да имам досег с Автомотор, май първият от 2006та насам :D Та общата сметка през тази седмица нарастна с около 400 лв. Добавям нещата на първа стр.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Pyrhel

Пфууу, оня ден сняг до над предния капак и не можах да изляза без чужда помощ, днес пак наваля. Пак над гумите, добре че се вдига и има сила да бута :D
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Dmitarcho

Не става ли да се преправи на 4х4 някак си :) Както се повдига .. ще стане ебаси ЖиБката :) Като на последната серия на Grand Tour :D
Ръца Пръца

Pyrhel

БХ имаше 4х4, оряха здраво :D
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Pyrhel

Както казва Алекси - летни гуми се взимат зимата. 4 х 215/55/16 дот 0916 за 200 лв. Не са с особено пресен дот, но пък цената е под половината. Като се пооправи времето трябва да сменя лагерите на задните носачи към моста и сме готови за новия сезон.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Pyrhel

В четвъртък на хубавото време си направих почти-селфи с новите и стари гуми. Вече съм с летните на колата (finger)
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Pyrhel

#78
Може би от 3 години насам около март-април чистя пожълтелите фаровете. Миналата година реших да ги напръскам с лак - уж да запечата. Резултатът година по-късно е потресаващ, лакът се рони, пожълтя, влезе мръсотия под него, страаашно (poop). Работщото решение май е само фолио, ще разберем. В снимките е резултатът от тазгодишното пролетно почистване.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

mike28

 Същият проблем го имах с фаровете на с макса.  :'(
Преди време попаднах на този клип, пичът твърди, че това е перманентно решение на проблема с пожълтяващите пластмаси. https://www.youtube.com/watch?v=UEJbKLZ7RmM
Кефи ме колко простичко и нагледно показва как се прави.


Pyrhel

#80
От днес ПЕТко е с нов стопанин. Това май ми е единствената, сигурно и последната кола, за която ще ми е мъчно :'(
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

didon80

Рано или късно идва момента за раздяла със стария автомобил, така пък се отдава възможност да го заместиш с друг.