Ексклузивният ПЕТко

Започната от Pyrhel, 24 Ноември 2014 01:30:22

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Pyrhel

"Добре" започва новата година, паля днеска и "Battery charge fault" на дисплея и след малко замириса на изгоряла гума. Гледам - писторият ремък направо пуши... Понеделник ще ходи на доктор в Поликар за него, ангренаж, ролки и всичко накуп... ЧНГ (af)
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.


Pyrhel

Вчера я взех, не смених ангренажа, има още 15тина хил км - за половин година може да я е тотализирал някой, примерно.
Иначе, оказа се скъсана демпферна шайба и направо целия външен комплект е нов сега с ролки, демпферна шайба, обтегач и т.н.

Интересното е, че тая демпферна шайба е сменена в един и същи ден с ония маркучи, които се предадоха преди по-малко от месец, т.е. преди 30к км. ...
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Pyrhel

Днеска не можах да запаля на -9 :))
Странно - върти добре, а дори и не опитва да припали, викам сигурно е замръзнала нафта, нещо... Зарязах я и като се върнах следобяд пак опитах, светна на дисплея Economy mode и пак върти добре, но не пали. Дадоха ми ток и нямаше и запали като кибрит. Акумулаторът беше на 12 волта след всички опити, окото му стветеше зелено, странна работа.

Сложих го на зарядното, да поседи до утре. А пък предната вечер на -11 нямах проблем (и някаква пластмаса се разтрака като миксер докато не се стопли, тя се и чува и на клипа (omg)):

https://www.youtube.com/watch?v=GVlkxySYPj4
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Mondeicho

Вероятно акумулатора нещо те е предал, отиди да го замерят защото така да се чудиш дали ще запали не си е работа.
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

vesso90

Свещи?Износен Акумулатор?Какво стана след като го позареди,има ли подобрение в паленето?

Pyrhel

Свещите предполагам са изгорели, не съм ги проверявал. Акумулаторът го зареждах 20тина часа на 6 ампера да му дойде акъла, след това не се замисляше като пали, не е имало проблем. Ще изкара лятото, ще го мисля следващата зима ^-^
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Mondeicho

Моите преди 2 месеца когато ги проверих само 1 работеше. Интересното е, че миналата зима не съм имал проблем с паленето, а няма как лятото да са се споминали ::)
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

Pyrhel

Може и лятото да са си отишли, при МК3 свещите работят 30 сек след подаване на контакт и още 30 сек след като запали мотора, независимо от външната температура, гледах ги на около +10 градуса.

Иначе аз като взех Мк3-то беше точно на 5 години, 1 беше здрава само. Смених ги - нямаше разлика в паленето. Това е причината да не ми се занимава със свещите на тази. Като гледам и хората около мен, май животът на свещите е 5-6 години.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Mondeicho

Аз бях чел някъде, че над определени градуси не се включват, но може и да съм в грешка.
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

Alexi

включват се винаги ,макар че не светва индикацията вътре


Mondeicho

Тогава е нормално след няколко години да си заминат- палене, гасене и после смяна.
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

Pyrhel

#41
Вчера изчистих отново пожълтелите фарове. Ноември 2014та ги докарах в по-добро състояние от това, но не ги запечатах с нищо. За година пожълтяха отново и реших да тествам с лак върху полираното и го пръснах с 4 слоя. Да видим този път колко ще изкара. Не съм полирал лака и е на портокал, но светят идеално и не мисля да пипам повече. Има доста какво да се желае още, ама като за без пари - толкоз :D



Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Mondeicho

Можеше да сложиш и фолио за фарове, с него се предпазва и пластмасата от камъчета. Така си изкарват спокойно няколко години. Иначе като се полират им махаме защитния слой и затова бързо пожълтяват отново.
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

Pyrhel

#43
Малко точни моменти :D
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Pyrhel

#44
На връщане от срещата в Трявна единия инжектор се предаде, на първия светофар в София траках като Беларус... Сега отново мърка, тоя боклИк го няма:


200 000 км не беше пипано почти нищо и последните два месеца имаше набутване:
2 тампона на мотора (200 лева с отстъпката, да ги ***, а тя е с 4 - има 2 торк рестриктора - горе и долу), предни и задни накладки, престъргване на 4те диска, един шарнир, тампони на стабилизиращата щанга, тампони на носачите, четки и реле-регулатор на алтернатора във Франсизкуп, демпферната шайба с ремъци и ролки, хидравличните маркучи от едната страна, баланси, реглажи. Във втория пост на първата страница ще опитам да събера всичко, което е ремонтирано.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Dmitarcho

Е за 200 ооо км пак не си сменял много ;)
Ръца Пръца

Mondeicho

Насъбрало се е, но после пак само ще си се кара. Няма как като си го боли пациента ходиш на доктор...
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

Septerra

И каква е равносметката - Мондеото или елхичката е по-здрав автомобил? :)

Pyrhel

Мондеото го взех точно като му изтече гаранцията на 70к км и го продадох на 170к и 9 години, ако не се бъркам. През този период смених съединител с маховик (скоро, след като я взех), 2 предни лагера, скоростна кутия, турбо и май това беше. В списъка на Ц5 трябва да добавя интеркулер (имат си слабост, на едно и също място се пробиват всички), както и главна спирачна помпа и гумички на задните сп. апарати, че стоя 1 година скрита без да се кара.

В крайна сметка като пари се изравняват, но ц5 е по-стар и на повече км. Мондеото пък е по-елементарната за поддръжка.

Дърти кофи :) всички коли около 10 години почват да си проявват най-лошите страни и да излизат всякакви проблеми. Оглеждам се за нова кола, но не мога да си харесам нищо, всичките нови от нормалния клас са ми отвратителни - виждаш как всяко нещо е направено, за да е максимално евтино и да добута някак гаранцията.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Septerra

Някое хубаво МК4 с мотора от Ситроена - вече ти е познат... :)


Pyrhel

Не искам да обидя колегите, но МК4 е един от Фордовете, които най-малко ме грабват. Да не казвам голяма дума, но ще опитам да го пропусна, заедно с Куга-та.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Ilian Petrov

А пак ли дизел ще търсиш ? :)

Pyrhel

Реално с дизеловата с-ма не съм имал проблеми, но по-скоро предпочитам атмосферен бензин на газ. Или 2.5Т на газ - я Форд, я Волво :) Твоя вариант много ми допада (Фокус мк2.5 комби 2.0i на газ), затова пуснах и оная тема за 5-6 степенните кутии при фокус, само това с оборотите не ми хареса.
Зависи каква оферта ще се появи, някой приятен дизел също не бих върнал, но газта ми харесва повече като цена. Вече все по-малко карам извънградско, затова и някоя фиеста 1.0 Еко би ми легнала добре, но 17-18к за Фиеста на 1 година - не, мерси :D
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Alexi

пропускаш как се караше мондеото ти ,и как - ситрошена :)) моето мондео наближава 200к ,не съм сменял нито съединител нито кутия нито лагери на главини за турбо да не говорим ( глобално почти никой не е сменял като гледам из талкфорд форума ,а ти си знаеш твоето защо го смени ) ,да чукна на дърво ,и вероятно следващия собственик ще има това удоволствие :)

Pyrhel

Понеже много добре знам как съм го карал, защо смених турбина, лагери и съединител? Ситроена не мисли, че му прощавам и че не е пипнат :)
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Pyrhel

#55
Дръжките на вратите бяха покрити с някаква гума или нещо подобно - тънък мек слой, който от тук-от там започна да се бели. Свалих ги, не можах да изчопля покритието и дойде мъдра мисъл да напоя гъбичка с малко химия и да го изтъркам. Е, падна, но когато изсъхнаха леко ми призля:
[attachimg=1]

С паста за полиране изгладих работите, ама бях пред насиране :))
[attachimg=2]
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Dmitarcho

Тя станала по хубава от нова бря :)
Ръца Пръца

Mondeicho

Ако не беше станало ги боядисваш и готово. Дръжките са с малка площ и може да се получи и със спрей в цвета на купето.
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

kenwood

Много екстри има тоя сутиен бре :)

На голфа ми има тия гумени простотии и се разля ароматизатор само на решетката около радиото и стана на балончета...почистих всичко и взех спрей забъркан същия цвят от един магазин за бои в Горубляне. Първият път го бърка един пишльо и резултата беше...нищо общо със стария цвят...връщам се и тоя ми вика ми напръскай всичко и така всичко ще стане в един цвят...баш майстора там ми забърка друг спрей, който стана един път...супер здраво е и няма варианти за надрасквания и т.н. там били бъркали за всички коли дето ги пудрят по автокъщите...

мога да потърся къде беше точно това ако някой се интересува :)

Pyrhel

#59
За радиото не ми се коментира... При мен също бутоните там са гумирани (поне само големите) и станаха на гъз. Тях също обелих, не знам защо е тая простотия, далеч по-добре изглеждат без "гумата":



От известно време вътрешното огледало вибрираше и се изместваше леко. Онзи ден уж да го наместя и ми остана в ръката (sd) Пльокнах му стойката със силикон за корнизи (tts) (доста твърд като изсъхне) и засега държи идеално:




Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.