Полиране на фарове и запечатване

Започната от Pyrhel, 23 Юли 2014 03:19:13

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Pyrhel

Трябва да си полирам фаровете за да махна пожълтяването, отвратително изглеждат, а и ми се струва, че ще светнат по-добре, когато се направи тая процедура.

Слушам, че се търкат с водна шкурка. Пробвал съм на стари фарове и стават като матови, но следващото твърдение е, че след това не се пастират, а директно се пръска лака и с него ставали идеално прозрачни. Вярно ли е това? Какъв лак се ползва за пластмасови фарове?

В/около София да препоръчате някой да се занимава с това и съответно каква е тарифата?
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.


vvas

#1
-

Dmitarcho

Чувал съм, че веднъж полирални и лакирани - тази процедура трябва дас е повтаря периодично /през година две/, защото пак пожълтявали фаровете. Но ако има фолио, си мисля, че ще е по-траино. Vvas, можеш ли да споделиш преди колко време си прави фаровете, и дали има някаква разлика до сега ? ;)
Ръца Пръца

momo76

Ако е полиран после не държи лака и пада. Лакира се след шкуренето и казват, че е трайно. При поливането ефекта е кратък, бързо потъмняват пак.

vvas

#4
-

Dmitarcho

Супер ;) Благодарим за информацията :) Анатоли, ще почерпи :P
Ръца Пръца

TourneoRS

#6
Точно какъв модел е фолиото ? Преди година бях пращал фарове от Нисан Алмера Тино за освежаване точно на него , в момента са зле както преди .


Едит :

От работата не се оплаквам , бяха много добре изпипани . Но нямаше фолио отгоре ,, затова и питам , да знам какво да търся :) .
IVECO -  с него не се ходи надалеко .

vvas

#7
-

pantata

Вероятно от мен е чул Анатолий за шкурене и лакиране. Моите фарове са направени така от автотенекиджия/бояджия. Няма нищо общо с полирането. Полират се фаровете за да не са матови след шкурене, но след това трябва пак да се запечатат. С лакирането се обезсмисля полировката.

pAbLo

Пежо форума незнам дали го прочиташ от време на време.
Човека обаче е от ПЛОВДИВ 8)
Ето ти едно ДЕМО клипче.
Profesionalno polirane na farove
"If one day the speed kills me, do not cry because I was smiling" - Paul Walker
Човек дори и добре да живее,рано или късно ОТНОВО си КУПУВА ФОРД :D :D :D


Pyrhel

#10
Днеска бях тръгнал да купя паста за полиране и лак и в магазина, където отидох за лак човека предложи полирането на фаровете срещу 20 кинта. Тръгна да работи, потърка ги с водна шкурка, после ги погали с един парцал с уж паста някаква, не знам и в крайна сметка се изпокарахме (Асене, направих се на тебе :D), не му платих и си заминах. Дори лака не беше свалил равномерно - имаше ръбове по фара и общо взето и "полирането" с пастата беше абсурдно, нямал машина, дъра-бъра - глупости.

Както и да е, в резултат на горното трябваше да ги оправя аз преди да се стъмни, а и да имат някакъв не-малоумен вид. Ето ПРЕДИ полирането (спрял съм като педераст, знам):




Измъкнах водната шкурка (2000) и потърках на ръка... Те щяха да станат доста добре с машина, ама за да ги сваля трябва да махам бронята (т.е. всички кори, подкалници и др. пластмаси) и ме домързя. Тия дни ще ги махна и ще се заиграя, но идеята е да покажа за по-малко от час и за 2-та фара какво се получи на ръка.

Материали: 2 листа водна шкурка 2000 и 5л. вода. Изтърках ги и дойде време да ги полирам и (facepalm) като се скарах с тоя "полировача" забравих да купя паста! В нас нямам за пластмаси и единствената, която се доближаваше беше тая за полиране на авто-лакове. Намерих някаква на Търтъл изостанала - 2 лъжици и ползвах нея... На ръка...





Преди малко като се прибирах се сетих да снимам светенето, струва ми се, че е една идея по-добре:


Та... Явно аз ще си ги правя и тия неща, затова взех една водна шкурка 500, първата прозрачна пластмаса, която ми попадна беше кутия от ДИСКЕТИ (!!!) и затърках едната част, за да пробвам твърдението за ненужното полиране, ако ще се пръска с лак. Ето го резултата ПРЕДИ пръскането с лака:



Избърсах ги и ги пръснах с лак, утре ще видя резултата какъв е като изсъхне и ще постна снимка.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Dmitarcho

Супер, ти се е получило ;) Лошо, че е започнало със скандал ...  :)
Ръца Пръца

pantata

Знам, че обичаш експерименти та може да пробваш да лакираш само единия фар и на пролет ще се види разликата :) видима разлика на първо четене едва ли ще има. Аз говоря от опит, миналото лято ги полираха и това бяха жълти пак. А и човека, който ми ги прави това лято с лакиране му се доверявам, защото напидря половината коли, които се продават по автокъщите в Д-град. Автовоза минава първо през него :)

Marlboro


Цитат на: Dmitarcho в 26 Август 2014 06:15:10
Лошо, че е започнало със скандал ...  :)

Няма нищо по-хубаво, от сутрешен скандал. :D
Момичета, при тези цени на бензина, не идваме само за се видим!

VENTCI

Миналата сряда и аз го изиграх това упражнение, че след автомивка останаха на петна - неизтриваеми лесно.
Шкурка 1500 и после 2000
Пасти № 1, 2, 3
В бързината около час и половина

martin1977

... то всичко добре, ама на моето Монди, както предполагам и при вас, фаровете са по-зле отвътре и не толкова отвън, така че с тази процедура само отвън едва ли постигаме зашеметяващи резултати ... по-скоро е да заблудим "клиента", че сме свършили някаква работа. Гледах половин час, ама не разбрах, тези фарове /Мондео МК3 преди фейса/, май не се отварят ... много искам отвътре да ги пооправя. Същото важи и за халогените. Кажете дали фарове и халогени се отварят и ако да - как?

Marlboro

Фаровете се отварят лесно, ако са оригиналните. Оставяш ги малко на слънце и им помагаш с права отвертка. Миеш си ги и затваряш.
Момичета, при тези цени на бензина, не идваме само за се видим!

martin1977

Цитат на: Marlboro в 26 Август 2014 16:19:30
Фаровете се отварят лесно, ако са оригиналните. Оставяш ги малко на слънце и им помагаш с права отвертка. Миеш си ги и затваряш.

А нещо силикон не се ли слага после като ги затварям? Имат вид на оригиналните. Чувал съм че във фурна ги слагали, ама не ми се рискува, за да не вечеряме после "фарове на фурна" .... само с миене ще стане ли, защото ми се виждат по-скоро захабени, отколкото мръсни, ама може и оптична измама да е.

К.Методиев

Фурната се ползва за разлепване и залепване на стъклата.

- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.

Pyrhel

Цитат на: pantata в 23 Юли 2014 15:53:50
Вероятно от мен е чул Анатолий за шкурене и лакиране. Моите фарове са направени така от автотенекиджия/бояджия. Няма нищо общо с полирането. Полират се фаровете за да не са матови след шкурене, но след това трябва пак да се запечатат. С лакирането се обезсмисля полировката.

Пробвах го, ако не се полират и направо се лакират отгоре, както са на водна шкурка - не става добре, остават все едно грапавини. Заличава се леко, но е много далеч от резултата при полиране.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.


V. Dzipalski

#20
:-[ Какъв лак сте ползвали за заречатването на фаровете ?

Pyrhel

Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Pyrhel

Гледам, че постът ми с полирането е от 24 август 2014. Е, днес пак го правих, в зимния период пожълтяха доста, но този път запечатах с с лак, 4 слоя. Утре ще видя как са изсъхнали, вероятно ще са "портокалова кора", но по-скоро така ще ги карам, че не ми се занимава да изглаждам.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Pyrhel

Повтарям се от дневника, но да пиша и тук - резултатите година по-късно са потресаващи. Лакът, с който пръсках не издържа и започна да се рони, пожълтя, влезе под него мръсотия. Не може да няма някакъв качествен, но моят явно не беше такъв. Явно сигурният вариант е фолио. Хубавото е, че след почистване, дори в домашни условия, отново светват. Ако някой не знае как, мога да опиша стъпките със снимки. Снимките преди/след почистването от тази година:
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

goemonn

Цитат на: Pyrhel в 05 Април 2017 03:25:50
Повтарям се от дневника, но да пиша и тук - резултатите година по-късно са потресаващи. Лакът, с който пръсках не издържа и започна да се рони, пожълтя, влезе под него мръсотия. Не може да няма някакъв качествен, но моят явно не беше такъв. Явно сигурният вариант е фолио. Хубавото е, че след почистване, дори в домашни условия, отново светват. Ако някой не знае как, мога да опиша стъпките със снимки. Снимките преди/след почистването от тази година:

за да постигнеш оптимален ефект и по дълготраен , почистваш с водна 500 , 800 , 1000 , 1500 , 2000 , 3000 с машина ! почистваш със спирт , корселин пръскаш лак 1 или макс 2 ръце не повече , лак ползваш такъв който ползват бояджийте + еластик в него и втвърдител , може да се пръска със спрей , приготвен в магазин за автобои , като се слага лак+ еластик+втвърдител пак 1-2 ръце като втората със спрей по отдалече , вероятността да стои шегрен е доста голяма, защото няма това налягане спрея , но пак става и е трайно , на моите коли държи горе долу около 4 години след което леко пожълтяват и процедурата се прави наново

ефекта който е на снимката ти е много блед с този който ще постигнеш с машината и стъпките на шкурката и пръскане пистолет !   

mike28

 По темата с полирането на фарове - споделям видео от ютуб на ChrisFix, който показва перманенто решение на проблема. Има видео как изглеждат фаровете след година и след две години. Струва ми се, че най-важното в случая е качественият лак с UV защита. Има и много други полезния видеа, определено препоръчвам.

https://www.youtube.com/watch?v=UEJbKLZ7RmM

goemonn

Цитат на: mike28 в 28 Юли 2017 14:27:49
По темата с полирането на фарове - споделям видео от ютуб на ChrisFix, който показва перманенто решение на проблема. Има видео как изглеждат фаровете след година и след две години. Струва ми се, че най-важното в случая е качественият лак с UV защита. Има и много други полезния видеа, определено препоръчвам.

https://www.youtube.com/watch?v=UEJbKLZ7RmM
а бе аматьорска работа , хич го нема в някои видеа този пич опитва се да помигне със съвет някой път му се получва някой не , само да вметна за ''протокола'' , че когато тъкаш на ръка никога не можеш да ''изравниш'' самата повърхност която обработваш и не можеш да свалиш така както с машина , освен ако не търкаш 2 дни един детайл и пак няма да е ''изравнена'' повърхостта , лак+ паста пълна глупост !!!  (ford)

mike28

 Щом казваш, кои сме ние, че да спорим с теб.

Mondeicho

Аз съм с фолио от около половин година и засега съм доволен. Не се забелязва ако не се занимаваш професионално с това. Като осветеност няма разлика според мен, то и не бяха пожълтели моите фарове само леко изглеждаха позахабени.
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.