2004 Ford Mondeo 2.0 TDCi

Започната от Septerra, 18 Ноември 2014 13:10:12

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Dmitarcho

Цитат на: Marlboro в 10 Януари 2015 11:47:41
По-добрият вариант е директно ксенон, лупите са за ксенон H1 и без чегъртане, не може да се завре халогенна крушка.

Нали каза, че в началото си карал с обикновени крушки бря, мушмурок :) Щи дърпам ушите и щи бъркам в пъпа :)
Ръца Пръца


mirohristov

Да бе, даже взе някакви евтини от бензиностанция   :D .
Само каналът където влиза крушката трябва малко да се изпилят остатъците от отливката.
Mалко познат факт е, че като разсипеш домашна ракия върху маса, разсипаното винаги образува границите на Санстефанска България.

Dmitarcho

Е значи може на тези лупи да се сложи обикновена крушка ;) Няма да заблуждавате така хората, макар и с малко преправяне - става :)
Ръца Пръца

Marlboro

Цитат на: Marlboro в 10 Януари 2015 11:47:41без чегъртане, не може да се завре халогенна крушка.
Никой не заблуждавам, написал съм, трябва чегъртане за да влезе нормална.
Митеее, ни са заяждай с батко ти  :))
Момичета, при тези цени на бензина, не идваме само за се видим!

TourneoRS

#34




лупи монтирани на Турнео .
IVECO -  с него не се ходи надалеко .

TourneoRS

и на Фиеста ..



Галакси
IVECO -  с него не се ходи надалеко .

Septerra

Здравейте, колеги. Малко повдигане на темата с приятно подобрение. Взех си лупи и ксенон, предстои монтаж в най-скоро време. Очаквайте снимки от монтажа и крайния резултат. :)




Dmitarcho

А, честито :) Дано да светят толкова добре, колкото на колегата @ihovahi  :D
Ръца Пръца

Иван Вълков

Честито и дано оправдаят очакванията ти. Надявсм се ще пуснеш снимки преди/сега. Успех с монтажа.

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

Septerra

Вече сме с монтиран ксенон и лупи! :)

Огромно благодаря на Асен и Миро за монтажа, мисля, че се получи перфектно. Много съм доволен от резултата. Остава да се мине едно бързо реглажче на фаровете и да се следи за запотяване. Качвам три снимки от преди малко, като снимам и през нощта, ще ви покажа разликата с преди.







Dmitarcho

пу пу пу  И с пръскалките на бронята, супер, може да мине за оригинален :D
Ръца Пръца

Septerra

#41
Колеги, както обещах, ето и снимки "преди и сега" на фаровете. Внасям веднага нужните пояснения - фаровете не са регулирани изобщо, пробвах сам да се занимавам с това пред блока, следвайки разни формулки с различни дължини. Целях просто да ги направя така, че да не заслепявам хората, докато мина на читав реглаж, а това мисля да направя до 1-2 дена.

Именно заради недобрия реглаж на този етап изглежда все едно нещо не е наред. Малко ме притеснява, че "профила" на светлината не е много хубав - доколкото знам, той трябва да е нещо като ____/------, а при мен хоризонталните линии не са прави. Дано и това да подлежи на реглаж.

Засега има и леко черно петно в централната част на светлинния поток, но това е защото фаровете не са добре нагласени накъде да сочат - левия отива много наляво и "отваря" въпросното черно петно.

Къси преди:


Къси сега:


Дълги преди:


Дълги сега (появи се кола, докато се наканя):


Ето и къси/дълги от по-близо:




Dmitarcho

Човек .. ти как си карал до сега с тези къси :D Много по-добре светят ;) Браво :)
Ръца Пръца

Vanko

 Цвета е много добър, колко Келвина е ксенона?

Septerra

5000 K е, може би е една идея по-студен, отколкото исках, но пак е добре. :)

Septerra

Днес пристигна Sony плейър за Мондеото, от тези, дето четат MP3-ки. Сега чакам в края на следващата седмица от UK конзола за Сонито и 4 колони от по-високия клас и правим дискотека. :)

ihovahi

Браво браво. Добро развитие на колата  (fri)
Който фôрка "майстор" си нахôда!


Septerra

Малко раздвижване от днес. След помощ в друга тема от колегите, свалих пластмасовите спици на волана, пръснах ги със спрейче и обратно. Междувременно волана получи нова перфорирана кожа. Може би не изглежда чак заводска изработка, но на докосване е много по-приятна тази кожа, пък и след боядисаните спици много ми харесва как се получи. Може би някой път бих ги свалил отново, за да им пръсна и лак, че сега са малко странни на усещане след спрея.





Другата седмица идват и сиви панели за таблото, че тази имитация на махагон не ми харесва. Тях ще ги сложа заедно с новата музика Сони, но първо трябва да дойде конзолата за радиото и говорителите от UK. В понеделник влизаме в сервиза за смяна на семеринг на голямата полуоска, смяна на масло на скоростите и смяна на "масления" термостат заедно с ремонт на подгрева на антифриза.

Това е засега. :)

Иван Вълков

Браво колега, с кеф гледам как развиваш колата си в положителна насока. Този калъф на волана от и-бей ли го поръча или ти го уши тапицер? Ето една интересна тема поне за мене де на тема тапициране на волан. Лично аз ако претапицирам волана ще го направя от комбинация перфорирана/гладка кожа.

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

Dmitarcho

Не е ли станал прекалено "дебел" волана, или само на снимките изглежда така ? ;) Иначе ... браво :) Да идва Сонито вече :)
Ръца Пръца


Septerra

Да, наистина стана по-дебел от оригинала, тъй като заводската кожа отдолу не е сваляна - новата е поставена отгоре. Но интересното е, че така стана по-удобен и приятен за хващане волана.

Относно това откъде го взех - колега на приятел ми го направи, отнякъде взима готова заготовка и я ушива около волана. Първоначално беше дразнещо, че новата кожа не влизаше под пластмасовите спици на волана, но след като ги свалих и боядисах, всичко пасна перфектно.

Сега се замислих с това спрейче дали не мога да си направя и панелчетата от централната конзола да са сиви, а не имитацията на махагон. Ако им пръсна и лак отгоре, мисля ще стане добре, но може би не колкото оригиналните панелчета, имитиращи алуминий.

Dmitarcho

Нищо не ти пречи да пробваш да ги боядисаш панелчетата ;) Преди това може да ги тръкнеш с някаква много финна шкурка ... или направо върху "махагона" ;) Поне има кой да ти ги боядисва нещата :D
Ръца Пръца

Septerra

Въпросните панелчета от интериора, евтината имитация на махагон, вече са сиви. Поиграх си сам и резултата е добър, 90% заводско се получи... :D Има тук-таке по 1-2 прашинки, но някой път, ако не ме мързи, ще ги преправя и ще станат 100% заводски. :)



В момента съм в усилено търсене на свещи за подгревната система на антифриза. Междувременно се оглеждам и за кожен салон и май намерих нещо подходящо. Проблемът е, че е от хечбек и ще трябва да се измисли захващането на облегалката на задната седалка, защото е различно спрямо комбито. Някой да е правил подобно нещо или да има идеи как да стане?

mirohristov

Гърбовете трябва да се сменят - трябва да ползваш твойте .
Mалко познат факт е, че като разсипеш домашна ракия върху маса, разсипаното винаги образува границите на Санстефанска България.

Septerra

Как става този пиниз? Трябва ли нещо да се разшива и/или претапицира или е по-скоро разглобяване?

mirohristov

Имам един салон от мондео мк1 комби и утре ще погледна как се случват нещата.
Ако някой друг знае да каже.
Mалко познат факт е, че като разсипеш домашна ракия върху маса, разсипаното винаги образува границите на Санстефанска България.

Иван Вълков

Аз седалката съм разглобявал задната, но там е калъф прехванат със метални скобички. Незнам дали няма да е същата система с задните облегалки.

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

Septerra

Обогатявам даже малко въпроса - корите на задните врати на комби и хечбек дали са еднакви? Струва ми се, че са еднакви, ама може и да има някаква малка разлика. Към салона вървят и 4 кори с кожа по тях, за да са в тон със седалките.

mirohristov

Mалко познат факт е, че като разсипеш домашна ракия върху маса, разсипаното винаги образува границите на Санстефанска България.

Vanko

 Ако е от деснячка го пропусни тоя салон, много игра е да стане ляв.