Форд Фокус 2.0 Zetec

Започната от ffmk1l, 21 Септември 2011 12:01:45

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

ffmk1l

Здравейте, това е моят Фокус, първо поколение. Купен на старо преди почти шест години от мен за доста солидна за онова време сума. Просто исках читава кола, която да карам без сериозни ремонти поне пет години. Взех я в съвсем стоков вид, италианка е, ниво на оборудване Trend и почти никакви екстри, само климатик, предни ел. стъкла и ABS. А да, двигателя. Не исках дизел, не исках 1.6 бензин, бях се спрял на 1.8 Zetec. Да ама съвсем случайно пробвах един 2.0 и взех, че го купих. Нищо особено, стори ми се запазена и затова я капарирах на място.





Мина малко време. Започнах да ходя на тукашните сбирки. Бай Владо, Гео Славов, Дидо, Пешо. Естествено се облъчих от тях (rofl) и започнах да мисля за ъпгрейди. Първия беше подмяна на стоповете и мигачите.




Измина малко време и желанието да му сложа алуминиеви джанти стана неудържимо. И взех че купих чисто нови джанти, но не каквито ми трябваха. По онова време нищо не разбирах от параметри и се оставих на магазинера. Резултатът беше много зле - BSA 372S, 6.5x15, ET20(!!!). В тази тема проследявам развитието на колата, затова няма да спестя нищо-било то хубаво или лошо.




Колата седеше като на кокили и опираше при всяка неравност с повече от двама души в нея. След като продадох грешните джанти си бях наумил, че искам оригинални. И ето, от Варшава пристигнаха четири РОНАЛ-ки, 6х15, ЕТ52.5, естествено с тях нямах проблеми.


Хубаво, ама все така височка си седеше, следващата стъпка беше в тази насока. Закупен беше снижаващ EIBACH PRO-KIT направо от Мото-Пфое. Няколко месеца залежава в гаража и последва смяната на пружините.





Колкото и да не исках, купих едни калъфи за седалките, с моята малка дъщеря това беше просто задължително. Поне бяха максимално семпли, с бродирано лого на "Форд".



През следващата година (2009) посетих Националния Събор, проведен на писта "Калояново". И без да искам заех второ място в дисциплината "Италианско преследване".  ^-^





Последва тихо спортно гърне марка ULTER, чисто ново, пак благодарение на моя добър приятел Тодор.



Нова топка за скоростния лост.











Едно време колите се правеха от инженери, а сега - от икономисти...


Alexander

Няма ненужна екстра по колата! Уникалните джанти има и в комплект със снижаването седи уникалано! Какво време е дал на Калояново, че ми е интересно?  ;D
"Kолкото мастурбацията може да бъде секс, толкова и карането на нова, скъпа и мощна кола на газ е удоволствие!"

by hotblooded

ffmk1l

Времената ми бяха 1.08- 1.09, там някъде, добре беше като за пръв път, със стоковото окачване и стандартни 195/60 гуми.
Едно време колите се правеха от инженери, а сега - от икономисти...

Pyrhel

Последната снимка съм я виждал и преди, много красиво стои!
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Bobi

Невероятна е машината!Поздравления, Венелине!Стойката е уникална с тези джанти и окачване!

Racinga

Много готин фокус  :) Успех и дано те радва още дълго време  ;)

Vas

Красавец! И тези джанти колко го отварят не е истина  ;)
И Един въпрос: гледам че си сменил топката на скоростния лост със светеща от къде я взе и лесно ли се монтира?
Защото гледам в нета, че има такива по 45лв. дали е същата

ilko

Харесва ми :)
Какъв е рамера на гумите? Кой е най-големият с който няма да опират - 225/45 17? (за джанта 7J ET35)

Bobi

Ако на първата снимка, колата беше с джантите от последната, същата веднага щеше да лепне като тапет на лаптопа ми! Още веднъж ще кажа, че колата вади уникална стойка!

ffmk1l

Благодаря за добрите думи, Фокуса не е завършен, нали знаете, един проект никога не свършва. Стремя се към максимално изчистена линия, нищо, което може да се окачестви като кич не бих сложил.
Топката на скоростния лост я взех от приятел от Полша, както повечето неща по колата. Но е скъпичка-100-на лева излиза, но както казват хората кеф цена няма.
Размера на джантите и на гумите е идентичен с този на СТ170 - 7J, ET48, (-1mm спрямо СТ170), гумите са с размер 215/40 17, никакви промбеми нямам с опиране и т.н. , 225/45 ще му дойдат много широки и високи според мен.
Едно време колите се правеха от инженери, а сега - от икономисти...


ffmk1l

През изминалата седмица и аз сложих грозните джанти.  ;) Имаше тук таме ръждичка, която своевременно обработих.




Едно време колите се правеха от инженери, а сега - от икономисти...

Pyrhel

На живо още по-добре личи колко поддъжана и красива машина е. Определено може да те накара да се обърнеш след нея (bow)
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

ffmk1l

Благодаря много за добрите думи. Същото мога да кажа и за твоето Мондео!
Едно време колите се правеха от инженери, а сега - от икономисти...

nRj

Страхотна кола със страхотни джанти и страхотна стойка на пътя  (thup)
Много безаварийни километри и от мен  (fri)

Next

От къде си купил алуминиевото лого на форд за почиващия крак ?

ffmk1l

От Варшава, пиши ми на лични, ако искаш!
Едно време колите се правеха от инженери, а сега - от икономисти...

Alexander

Страхотен е Фокус-а! Лъска отвсякъде! На живо е впечатляващ определено!  (thup)
"Kолкото мастурбацията може да бъде секс, толкова и карането на нова, скъпа и мощна кола на газ е удоволствие!"

by hotblooded

ffmk1l

Тази кола ще продължава да се развива. Някои хора се чудят как да направят колите си по-проходими, а други-как да си усложняват сами живота. ;)
Едно време колите се правеха от инженери, а сега - от икономисти...

toretosz

Страхотни  (happy) са по скорошно монтирани и пожелание за една успешна 2012 .
Настъпи звяра, кажи "добро утро" на целия квартал :P

tha22don

Браво! и да са ти честити :) И аз си мисля за нещо подобно отпред. Предната добавка специално за Фокус ли е?
Аз си мислех за Супра сплитер, но тази определено ще седи по-добре! С нетърпение очаквам да видя снимки!
Страхотен е Фокуса!


Bobi

Ооо, тук има много интересни неща...С нетърпение чакаме снимки! Браво, Венелине!

ffmk1l

Цитат на: tha22don в 01 Януари 2012 13:37:51
Браво! и да са ти честити :) И аз си мисля за нещо подобно отпред. Предната добавка специално за Фокус ли е?
Аз си мислех за Супра сплитер, но тази определено ще седи по-добре! С нетърпение очаквам да видя снимки!
Страхотен е Фокуса!
Да, за Фокус са и двете добавки, днес пасвах задната, общо взето е доста пипкава работа, не ми се изпада в подробности, но не го препоръчвам на някой, на когото не му се занимава и няма доста нерви и свободно време!
Едно време колите се правеха от инженери, а сега - от икономисти...

ffmk1l

Колата е готова, утре ще направя някоя снимка, да си кажете мнението. ;)
Едно време колите се правеха от инженери, а сега - от икономисти...

tha22don

Естествено ще чакаме и ще  (drool)

vladi tanev

Айде Вени че и на мен ми е любопитно как е станало
SIERRA EVOLUTION TEAM
Бай Владо-Скорпа

ffmk1l

#25
Вчера имах доста проблеми със спукана тръба, два дни се занимавам с ВиК, това е резултата след монтажа на предната и задна добавки, боядисана задна броня (имаше забележки), както и боядисани прагове в цвета на колата.
Не обръщайте внимание на тасовете, още месец-два и ще сложим "яката джанта". :)
Надявам се резултата да ви хареса. Какво предстои-честно казано-не знам, колата почти доби вида, който е в моите представи.


Едно време колите се правеха от инженери, а сега - от икономисти...

ForeverFord

#26
Адското се е получилооооооо  (happy) (happy) (happy)
Обмислял ли си идеята за малко по-ниски прагове ?
Легенди:(fe) "качи света на колела";
    Stop Walking,Keep Driving by (fe)

whaaazp

Много добре е станала. Задницата много ми хареса!  Защо не боядисаш огледалата и лайсните?

p.s Крилото на петата врата с какво си го захванал?
      Праговете сваляни ли са за да ги боядисат..?   ::)

Иван Вълков

Станало е просто уникалнооооооо (thup). Имах честта да видя първи подобренията по фокуса, евълла Венелине, малко са хората като тебе, който и най-малките подробности изпипват. Браво и все така с подобренията на колата  (happy)

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

ffmk1l

Цитат на: ForeverFord в 05 Февруари 2012 16:14:35
Адското се е получилооооооо  (happy) (happy) (happy)
Обмислял ли си идеята за малко по-големи прагове ?
Да, обмислял съм я, но няма да сложа по-ниски прагове. Причината-няма да мога да я вдигам на подемник. То и сега се налага да опъвам на всеки калник, за да може да влезе лапата, при това развита докрай. Не бива да прекаляваме с тунинга за сметка на практичността.
Цитат на: whaaazp в 05 Февруари 2012 16:43:00
Много добре е станала. Задницата много ми хареса!  Защо не боядисаш огледалата и лайсните?

p.s Крилото на петата врата с какво си го захванал?
      Праговете сваляни ли са за да ги боядисат..?   ::)
Мисля да оставя някои черни елементи по колата, ще стане прекалено едноцветна.
Крилото е хванато с две шпилки 6мм и най-здравото монтажно лепило на "ХЕНКЕЛ", което успях да намеря. Относно задницата-трябва да прежалиш задната броня, тази красива вдлъбнатина на добавката влиза навътре и се налага да се прореже пластмасата на самата броня. Наложи се да се простя и с теглича, там също доста го мислех, но някак нямаше да пасва на цялостната визия на колата и реших да го сваля.
Всички детайли бяха напаснати, след това свалени, боядисани в камера и отново монтирани.

Едно време колите се правеха от инженери, а сега - от икономисти...