Пежо си купи Опел

Започната от Alexi, 05 Март 2017 13:15:10

« назад - напред »

0 Потребители и 2 гости преглеждат тази тема.

Alexi

сделката е факт ,ще бъде обявена в понеделник .. това определено ще доведе до промени в автомобилния пазар ,новия собственик може да реши да прекрати някои неуспешни модели ,да смени платформата или моторизацията - ще видим ..
ВАГ също са проявявали интерес ,но преговорите са се провалили


hotblooded

От трите злини - най малката. Само не съм сигурен дали покупка от VAG или закриване щеше да е най голямата злина за Опел. Дано прекратят недъгавите опити за SUV, лошото е че и PSA са носители на най-опустошителния вирус за автомобилите - downsizing  :'(

Alexi

няма отърване от това ,поне моторите 1.5 са им с 4 цилиндъра докато на БМВ примерно са с 3

hotblooded

Цитат на: Alexi в 05 Март 2017 14:04:33
няма отърване от това ,поне моторите 1.5 са им с 4 цилиндъра докато на БМВ примерно са с 3
BMW  поне предлагат нормални двигатели срещу пари. А други марки и предлагат седан в клас D с върхов двигател 1.6....

Septerra

PSA ще почне да дава още платформи на Opel (новите Opel Crossland X и Grandland X са базирани на Pugeot), може би и разни двигатели. Като цяло ми звучи като лош ход за Opel, защото ще им падне още имиджа в Германия, а точно започнаха да се пооправят и да дърпат нагоре. Ще видим, може и за добро да е.

hotblooded

Opel нямаха думата в случая - сделката е между GM и PSA. Жалко, говореше се за завръщане на RWD в новата Insignia, което явно няма да стане...

Septerra

Новата Insignia излезе и няма и помен от RWD, най-големия мотор е 2.0, дори и OPC-то няма да е повече най-вероятно. Поне изглежда много добре...

hotblooded

OPC версия  още не е обявена, вероятно няма да има въобще. На фона на минаването в по горен клас като размери,  смаляването на двигателите е абсолютен идиотизъм. За RWD се заговори преди години, но се оказа само слух, или мокри сънища на стари фенове....

Septerra

Не бих казал, че е минаване в по-горе клас, а обединяване на класове. Vectra + Omega = Insignia, Scorpio + Sierra = Mondeo. Нямат сметка брандове като Форд и Опел да държат луксозни модели по-големи от Мондео и Инсигния, защото стъпват в премиум цените и няма да намерят клиенти.

Що се отнася до OPC, почти със сигурност ще има и ще е 4-цилиндрова. :)

hotblooded

Премиум цените и те нарастнаха. Това дава смелост и на марки като Опел и Форд също да вдигат цените.  Примерно 520d от под 80 к лв по каталог за предния модел вече гони 90 000. Новата Инсигния със същия тип двигател и същите размери е 30 000 лева надолу


Septerra

Така е, но по-нагоре от тези цени и предлагане Опел и Форд нямат сми - представи си по-голям модел от Мондео с 3.0-литров мотор, куп екстри, 9-степенен автоматик и 4х4. От воле ще мине на над 100 бона, кой би го погледнал?

TourneoRS

Не ми се мисли след 10 години какво ще има на пазара.
IVECO -  с него не се ходи надалеко .

hotblooded

Insignia OPC последно беше 65500лв с автомат и 4х4. Но тъжната истина е че Форд Европа излязоха на печалба точно като орязаха големите мотори. А Опел вече 8ма година година са в киреча, напук че Инсигния ОPC се гаври с Mондео Мк4 и с 2.5Т и 2.0 еко бууст, а Опела е по евтин.
За съжаление на феновете на големите мотори - пазарът реагира добре на даунсайзинг моторите,  1.6 Турбо и при Инсигния и Мондео са продадени в повече бройки от 2.5T /2.8 NET, 2.0 TDCi/140 е продаден на пъти повече от 2.2,  а при Инсигния съотношението между 2.0 DTJ/DTH и 2.0/bi-turbo,  също е такова че би турбото при 2.0  отпадна. За сметка а 1.6...

hotblooded

Цитат на: TourneoRS в 05 Март 2017 23:21:04
Не ми се мисли след 10 години какво ще има на пазара.
Двигател с повече турбокомпресори от колкото цилиндри, базово мондеото с 2 цилиндъра, S-klasse с 3 цилиндъра.... 

dimkaraganchev

#14
Аз пък си мисля, че скоро ще си разберат грешката и ще се върнат в правия път. С този, т.нар. downsizing, не печелят нищо.

Pyrhel

Как да не печелят, в един модел автомобил цялата гама от двигатели се състои от 2 бр, а в действителност предлагат 8, като разликата е само софтуер. Пък в по-малкия и по-големия модел моторите също съвпадат с тези 2бр. А и в града малкият двигател определено има по-нисък разход. Извънградско нещата се променят.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Alexi

спестяването е отишло дори много по далеч .. примерно при БМВ моторите с 3,4 и 6 цилиндъра са с еднакви биели бутала и т.н. ,все едно от големия "режеш" цилиндри .. това спестява адски много пари за производство ..
а ето и по темата за покупката на Опел
местенето на завода от Англия във Франция е интересен момент  :D

hotblooded

  И напук на свалените разходи за производство - цените нарастват.

Alexi

за растежа на цените има много фактори .. колите се усложниха а гаранцията масово се вдигна на 5-7г което го заложиха в покупната цена вдигайки я ,цените на металите постоянно растат и те ,парите се обезценяват също в годините особено след кризата в Гърция където "напечатаха" някакви десетки милиарди евра че да им ги дадат ,и т.н.

hotblooded

Гаранцията вече е планирана загуба. В смисъл че е заложен предварителен допустим брой дефекти,  половината представителствата ще се направят на идиоти, друга част ще има частична компенсация....