Фокус 1.8 TDDi не пали

Започната от Erdem123, 18 Август 2016 21:55:56

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Erdem123

Имам форд фокус 1.8 тдди комби. Миналата седмица ми свърши акумулатора и взех от едно приятелче 62 ампера акумулатора и после му трябваше и пак си сложих моя . И палеше само на боксир и като си сложих моя акумулатор 1 2 3 пути запалих на боксир после като я изгасих не запали пробвах да дам ток от друг акумулатор сложих друг акумулатор дърпакме пробвах на боксир пак не запали . Вкарах я на компюрът казаха ми че е от помпара заведох на майстор каза че не е от помпата и може да е от инсталацията но все още не можахме да намерим проблема някой може ли да ми каже от какво може да е


Mondeicho

Аз от цялата история не разбрах ти сложи ли нов акумулатор? Ако се опитвате да я дърпате и си със стария който явно е тотално заминал нищо няма да стане... Първо хубав акумулатор, който да върти стабилно и после провери си бушоните да няма някой изгорял.
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

ivchotr

От това дърпане, ако е прескочил някой зъб, няма да запали.

petkomz

Какви грешки даде при диагностиката? Мирише ми на изгорял транзистор в помпата!  :-[

ivchotr

Сега като се замислих  ::) Това явно не е Фокус. Фокусите, както е известно, палят дори зимъска. Затова са Фокуси  (rofl) (rofl) (rofl)

PcMan

#5
За да не създавам нова тема имам бърз въпрос.
При смяна на цялото ГНП на фокус 1.8 тдди (бош завършва на 006) трябва ли синхронизация на валовете, или се подменя с новото директно. Знам, че новото трябва да се настрои и синхронизира новата електроника с на колата. Говоря за механичната връзка ГНП към валовете към ангренажа, при монтажа и демонтажа на същата. Нужна ли е специална центровка и т.н. ?
Опитахме да поправим само електронния блок - неуспешно. Клапана чука при подаване на 12в, не е той. Куплунга който захранва цялото ГНП подава плюс на номер 7 изход - и това е окей по схемата от ауто дата.
Остана централния компютър на електроникат, т.е. да не е във вид за поправяне, а изхвърляне и цяло ГНП с всичко + синхронизация след монтажа. Монтажа ме притеснява с и дали трябва синхорнизация и нагаждане при механичната връзка. Или е direct fit ?  :roll: (ново ГНП намерихме, 300лв, внос от германия, дават и гаранция, ако не стане - сменят го с ново (т.е. следващата бройка същият модел бош 006)
БЛАГОДАРЯ!! :)
Колата е на 250к км, почти всичко й е сменено през последните 2 години близо 4 хил. лв в консумативи и подменени неща (без ремонти за 1-ви път има голям проблем). От нафтата е, защото това с ГНП стана след сипана нафта от Лукойл посока София на АМ Хемус, преди 2-рия тунел. Прибрахме се в Ловеч, и на другата сутрин - няма никой. 2-ра седмица се борим с ГНП, включително с майстори и хора с лаптопи и диагностики. Имаме 3 коли в семейството повече на лукойл ако заредя... един от майсторите каза, че това е 3-тия фокус тдди за 1 месец със скапала се гнп след нафта от точно този лукойл. Слагали фалшиви добавки, които правят налепи и клапана залепвал. Нашият клапан щрака, но това не е гаранция че функционира 100%. За това и намерихме цяла нова гнп с гаранция, въпроса е дали сами ще можем да демонтирам и монтираме механичната й връзка към ангренажа ?