Смяна на крушки на таблото - Мондео МК3

Започната от infesta, 18 Юли 2016 19:29:43

« назад - напред »

0 Потребители и 2 гости преглеждат тази тема.

infesta

Здравейте, възможно ли е да се смени крушка на таблото без да се сваля цялото, питам защото свалих долната кора под волана и стигнах до еврейската звезда и .....дотам - та може ли с бъркане и напипване да се свалят крушките или трябва да се сваля километража ?


mirohristov

Mалко познат факт е, че като разсипеш домашна ракия върху маса, разсипаното винаги образува границите на Санстефанска България.

infesta

Цитат на: mirohristov в 18 Юли 2016 21:53:31
Почти невъзможно.
Яснооо, ще търся утре еврейска звезда из железариите и дано намеря лесно че съм оставил свален долниа капак.
Когато го свалих (долната пластмаса под волана) забелязах че към него има прихваната една букса с кабели, това някакъв датчик ли е и изобщо за какво служи - не го обясних кое е точно но който е свалял въпросния капак ще ме разбере ;)????

Dmitarcho

Това е датчик за климатроника - следи температурата в купето. Можеш да го откачил от пластмасата...и да си караш така спокойно, докато си намериш инструмент

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

Ръца Пръца

infesta

Цитат на: Dmitarcho в 18 Юли 2016 23:34:23
Това е датчик за климатроника - следи температурата в купето. Можеш да го откачил от пластмасата...и да си караш така спокойно, докато си намериш инструмент

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Помагайте, стигнах до тук и се питам от тук ли се вадятнкрушките или и тизи капак трябва да махна ?


didony

Няма нужда да сваляш капака. Завърти крушките за смяна в посока обратна на часовниковата стрелка половин оборот и ще излязат.

mirohristov

Имай впредвид, че големите крушки са 3w. 5 ватовите стопяват пластмасата във времето.
Mалко познат факт е, че като разсипеш домашна ракия върху маса, разсипаното винаги образува границите на Санстефанска България.

infesta

Цитат на: didony в 19 Юли 2016 14:34:14
Няма нужда да сваляш капака. Завърти крушките за смяна в посока обратна на часовниковата стрелка половин оборот и ще излязат.
Абе то иназ така си помислих, но те не помръдват като ги въртя и се зачудих но явно трябва да им приложа още сила :)

infesta

Цитат на: mirohristov в 19 Юли 2016 15:04:10
Имай впредвид, че големите крушки са 3w. 5 ватовите стопяват пластмасата във времето.
Еееее колега, направо ме спаси - много съм ти благодарен за съвета за мощността на крушките !
След борба с фасунгата и по-конкретно с контрата дето я държи да не излиза успях да сваля крушките , отивам до магазина и искам две такива крушки (показвайки старите), човека бърка и ми хвърля две крушки с думите "това са" - аз обаче знаейки за ватовете ги поглеждам и ....5 w ,питам за 3 w но няма.... :-[
Отивам в друг магазин , показвам крушките и питам дали имат такива а момчето веднага ме пита за габарити или табло са, че имало разлики във ватовете, ето това е човек който си разбира от работата, а не като първия гледа да те набута а после се оправяй ... (rofl)

Mondeicho

Може и диодни да сложиш, но предполагам си приключил вече с процедурата.


Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.


infesta

Цитат на: Mondeicho в 19 Юли 2016 23:27:03
Може и диодни да сложиш, но предполагам си приключил вече с процедурата.


Прав си , приключих но май днес пак ще повтарям упражнението защото снощи забелязах че има малка разлика между светлината в таблото на новите и старите крушки!
Аз вчера хубаво си мислех направо и четирите да сменя, ама......

Mondeicho

Най добре смени всички, че понякога се случва да ти изгори някоя от тези които не са сменени след някой и друг ден.
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

jasen77



Taka изглежда след доооста работа по смяна на всички диоди....

SICKandPROUD

Много е добре... Обаче не ми се мисли колко време си се дупил докато смениш всички...

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk



Не са важни конете в мотора-важно е магарето зад волана !!!

Mondeicho

#14
Според мен щеше да е още по добре, ако и тези на километража станат бели, поне да е еднакъв стила като цялост. Имам едно въпросче- дисплея в червено до копчетата за подгряване на седалките за какво служи?
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

jasen77

Всички компоненти и копчета съм ги вадил едно по едно и вкъщи с поялника.....но наистина е голяма играчка.А таблото,само ме спират стрелките на уредите-дали после ще успея да ги наместя правилно.Иначе таблото е със ярки диоди и свети 2 пъти по силно от оригиналните крушки.Малкото дисплейче е МП3 китайски плеър който е вързан с входа на радиото и свири доста прилично.Толкова безпроблемна кола не съм имал и реших да си играя с интериора,вместо да инвестирам по майстори..):Сложих и много добри дневни светлини които монтираха във халогените-трябва да ги снимам и тях да ви ги покажа.

jasen77

#16
Ъпдейтвам темата защото най накрая ми остана малко свободно време и за километража.Направих клипче с резултата.:
клипче

Rumen Boov

Здравейте,
Мога ли да се включа в темата. Искам да разбера колко са на брой крушките на таблото / за да знам колко да си купя/, преди да сваля таблото, другото което искам да знам е вида на крушките с фасунги ли са или не и мощноста.

Благодаря предварително

larj76

Имам същия проблем.
Някои фасунги ги достигам с бъркане отдолу, след сваляне на кората,но нямам достъп до изгорелите малки на пътепоказателите и дълги светлини.
По-удобно ще бъде със сваляне на целия километраж,но как става?

ivchotr

Това видео би трябвало да ти помогне:



larj76

Благодаря много!
Наистина се вижда всичко детайлно за да се избегне счупване на щифтове и щипки.
Утре на светло ще пробвам.

ivchotr


larj76

Цитат на: ivchotr в 06 Декември 2024 21:45:21Това видео би трябвало да ти помогне:


Само да отбележа,че при моето МК3 от 2003г. капакът, непосредствено под километража с гъвкавата връзка над волана е с 4 винта, докато на видеото е с 2 винта отпред и 2 щифта в дъното.

Смених всички изгорели крушки и сега е като космически кораб  ;D
Сърдечно благодаря,ivchotr!

ivchotr

Браво!
Не е невъзможно да има разлики в захвата между различните бройки дори и в една и съща моделна гама. Решават в един момент, че нещо трябва да се промени и го правят. Трябва да се гледа внимателно преди да почне човек да напъва, че се чупят някои неща и трудно се намират после.