БУМ и индикатор за свещите

Започната от xStYl3, 26 Юни 2016 21:34:38

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

xStYl3

Здравейте отново. Първо да се извиня за въпроса който ще задам защото може да не е за тук. Та случи ми се нещо странно вчера. Карам градско на втора с лека газ и реших да изпреваря един пред мен. При предприемането на тази маневра настъпих газта до ламарината и се чу нещо като БУМ и колата за секунди изгуби мощност но след това се оправи. Проблема е че започна да ми мига индикатора за свещите. Продължих така около 20км и спрях. Може ли някой да каже какво означава мигането и това БУМ което се чу?


Alexi

чакай да сляза до мазата за торбата с орехите :)

xStYl3

Ако са ти ефикасни орехите да ми ги ослужиш. 2 - 3 пъти само ше ги врътна   :D

Mondeicho

Индикацията продължава ли да ти мига?
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

V.Buzev

Да се е засилила пушилката след това БУМ? Може да е спукана тръба от турбото към колектора! Пали ли в момента и върви ли нормално или не?

xStYl3

След тази ситуация всичко си е нормално. Нямам индикации по таблото. Колата пали нямам проблем. Пушилка си имам всяка сутрин на първо палене както съм описал по-рано но все още не съм обърнал внимание на това защото съм в чужбина и ако сравняван цените за диагностика тук и подмяна на минимални консомативи ми излиза по евтино да си купя същия форд от германия плюс прехвърляне. За сега карам на домашна диагностика ( смяна на филтри,чистене на турбо и егр, смяна на масло, смяна на свещи след седмица и т.н.)

Dmitarcho

Поръчай си едно обд2...да си четеш грешките поне. Щом е светнала лампата за свещите след това "бум", то е записала нещо. След като изгасиш и запалиш....не свети, защото си "занулява"грешките. Едно ОБД2... 20-тина лв струва.

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

Ръца Пръца

xStYl3

Предложи някакво че като гледам в ибей има за по 20 евро има и за по 150 евро най различни ( юсб за компютър, за телефон, с блутут и т.н.). Предната ми кола беше Ровър 75 бензин и си взех някакво менте ОБД2 за 30 евро и нищо не вършеше. Не можеше дори да ми занули километража след смяна на маслото да ми показва колко километра ми остава до следващата смяна.

Dmitarcho

Аз моето го ползвам само да чета/трия грешки.Но и не мисля, че може да се прави кой знае какво с тези евтините. Което и да си поръчаш - все ще ти прочете грешките, и ще даде насоки защо ти е влязла в авариен режим

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

Ръца Пръца

xStYl3

И мен това ме интересува за да знам къде да търся щото се спуках да разглобявам и да чистя. Ще поръчам нещо читаво и ще пиша ако има грешки


V.Buzev

Вземи си едно ТАКОВА :). Теглиш си Forscan програмката и действаш.

xStYl3

Така, днес бях на диагностика в 2 сервиза. Научих доста за автомобила си. За жалост все не толкова хубави работи. Първо излезе че от 4 дюзи 2 имат лошо впръскване и пикаят и за това и пуши. Второ дефектирало турбо, работи само на високи обороти. Трето-свещи на 2ри и 4ти цилиндър мъртви. До тук е най-лошото. По малко лошото е даже може да се каже че се гордея. Предния собственик на автомобила ми е бил Министерството на вътрешните работи във Франция или по точно на тукашния НСБОБ. И за да съм честен поогледах обстойно за забравени оръжия амониции и всичко взривоопасно и хладнокръвно. За жалост нищо. Кабелите ми които ми стърчат до акомулатора за което бях отворил тема преди тази са от оборудването на полицейския автомобил и всичките джаджи. Най-лошото което мога да кажа е че не можаха да изчистят грешките. Казаха ми че част от софтуера или по скоро някакъв кеш липсвал и компютъра на колата не позволявал на подвижния компютър в сервиза да прави каквито и да било промени. Трябвало да ходя в спец сервиз на Форд за инсталиране на нов софтуер и коригиране на грешките. То затова и колата ми никога не влизала в авариен режим 

Sent from my SM-G925F using Tapatalk


Pyrhel

Това със софтуера е много интересно, ако имаш версията му, ще е супер ако можеш да я напишеш :)
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

xStYl3

Как да разбера версията? Да отметна че на 'диагностиката' не присъствах лично

Sent from my SM-G925F using Tapatalk


Pyrhel

Ако ходиш в официален сервиз - може да помолиш да ти дадат номера на старата версия преди да сложат нова, ще е супер. Според мен просто не са толкова зле инжекторите, за да влиза в авариен режим, само индикацията тръгва засега, но може и наистина да има някаква различна версия за специални нужди. Я по-мощна, я нещо по-интересно >:D
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

xStYl3

 Ми за да стигна до официален трябва да се прибера до България. Не знам дали на авариен мога да измина 3000км. Тоест изобщо не знам кво става ако колата влезе в авариен. Не продължава ли да върви или мотора спира и няма палене

Sent from my SM-G925F using Tapatalk


Pyrhel

Обикновено влиза в авариен като се напъне на по-висока скорост и губи мощност. Ако се кара кротко може и да не се прояви.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

xStYl3

Мисълта ми е има ли риск за самия автомобил да ме остави на някоя магистрала м/у Италия и Словения или бог знае къде или мога да си я натискам до България без значение дали таблото ще е като коледна елха :D

Sent from my SM-G925F using Tapatalk


hotblooded

Шансът да се прее6е нещо е малък, но го има...но кой знае какъв избор нямаш - поеми дълбоко дъх и пали към България

Dmitarcho

Ще караш по-спокойно и ще се прибереш ;) Тук в България, смяната на софтует е под 100 лв. /ако се навият да го направят, че в МП са малко "капризни" когато става въпрос за пипане по софтуера/. Няма да караш като на рали ... и би трябвало да се прибереш д България :)
Ръца Пръца


infomar

Колко струва да я качиш на някой камион който пренася коли за насам? Чувал съм за цени 500-1000 лв. Колко разход ще имаш ако сам се прибереш :-[ Ако сам се прибираш, направи си съответни застраховки, поне за влачене до сервиз, че все пак знае ли човек....

xStYl3

Вече не мисля за прибиране с нея. Снощи претърпях катастрофа и за колата беше фатална. Честито ми

Sent from my SM-G925F using Tapatalk


infomar

 :-[

Всяко зло за добро - ще си вземеш по-нова.... Все пак това е само вещ....

xStYl3

Мисля да се опитам да я поправя но не знам до колко това е възможно защото мисля че цялата конструкция е мръднала и шасито е криво. И тва е с удар от 30км/ч челно в бетонна стена

Sent from my SM-G925F using Tapatalk


hotblooded

Ако не е била "челосвана"  преди това - не е пострадала сериозно.  Обиколи моргите и събирай чарколяците,  след работа го играеш "направи си сам"

xStYl3

Предната рама зад бронята може ли да се сменя или трябва да се реже и заварява нова и прече ли ако отрежа гръмналите аербеци или е по добре цяло табло да сменям защото като гръмнаха и ми разкъсаха таблото и пръснаха предния прозорец

Sent from my SM-G925F using Tapatalk


hotblooded

Колега, има много такива коли на части из цяла Европа - направи си една сметка за чарковете и ако ти отива над 50% от цената на такава кола в движение - пускай твоята на части и купувай друга

Alexi

издавай я за желязо ,там са по няколко стотин евра такива коли ,ремонта няма да е по малко особено там

xStYl3

100 евро ми дават ако я дам за скраб. Мисля да я поправя. Намерих същия форд за 500 евро и мисля да го купя и все от 2 коли 1 ще направя. 

Sent from my SM-G925F using Tapatalk


xStYl3

Ако може малко помощ за свалянето на волана и слагането на нов с аирбаг защото не знам как става и не мога да открия информация в нета

Sent from my SM-G925F using Tapatalk