Проблем с перките на радиатора е климатика

Започната от emililiev, 26 Юни 2016 13:26:57

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

emililiev

Здравейте колеги, колата е Ford Mondeo 2001г, 2.0 дизел 115к.с. Oт 2 дни двете перки въртят на максимална степен веднага след запалване на студена кола и при изключен климатик. Как започна проблема, преди месец ми напълниха системата и климатика работеше перфектно, преди 2 седмици заминах за 14 дни и оставих колата на съпругата ми ,тя не обича климатик и не го е пускала през това време , но когато се прибрах и запалих колата и си пуснах климатика, и потеглих от тогава двете перки работят постоянно на максимални обороти само при работещ двигател.На диагностика на колата няма грешки ,но на диагностика на климатика през копчетата му ми даде две грешки : 1 - B1242* Air recirculation flap: fault in the circuit Open circuit/short circuit  и 2 - B1676 Insufficient battery voltage Battery voltage not in the range 9 - 16V .
Какво направих до сега , почистих всички букси на климатика на перките като на една от тях забелязах , че е нагоряла много, тя се намира на снимката с червено.


В смисъл, буксата стои в това нещо което не знам какво е


Поправих буксата ,проблема остава, прегледах релетата до акумулатора, разменях ги с други проблема си седи.
Ако някой знае къде да го търся още, да ме насочва къде още не съм проверил.
Благодаря предвaрително.


BeTaTesTeR

Пробвай да натиснеш копчето на климатика да светне и след няколко секунди пак го натисни да изгасне. Може да е на някакъв автоматичен режим и въпреки, че не свети лампичката на копчето климатика да се пуска. Особено ако е натискан бутона OFF, който изключва целия модул. След това като си пуснеш вентилатора се пуска автоматичен режим и в зависимост от температурите си пуска сам климатика. Трябва да натиснеш копчето на климатика и след това да го изключиш за да си сигурен, че е изключен.
Хвърли поглед на последната страница на тая тема от мнение 54, и там съм писал:

http://fordbg.com/forum/index.php?topic=3455.40

emililiev

#2
Колега днес извадих буксата на Прекъсвач на налягане който е на тръбата на климатика горе да висока точка , като махнах буксата перките спряха или е препълнен или прекъсвача е за циклил на едно положение. Мисля че е той защото като махна долния на ниската а пусна горния прекъсвач пак въртят.

А това с копчето съм го пробвал не спират ще вида този прекъсвач.

M.Mavrov

Здравей колега,
При нормална работа единият контакт между зелените проводници е затворен, а другия между черните е отворен. Провери с мултицет втория в какво състояние е.

Sent from my SM-G386F using Tapatalk


emililiev

Здравейте колеги, открих проблема оказа се прекъсвач налягане климатик, този който е  горе до казанчето на водата за чистачките ,той е на тръбичката на климатика до горна точка за зареждане където е на климатика. Смених го с друг и всичко се оправи.