Мнение за Фокус МК2 2011 1.6 TDCI

Започната от Firo, 12 Март 2016 21:08:53

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Firo

Привет,

Нов съм във форума и идната седмица мисля да взема за жената въпросният форд :) на 78 000 109 коня, 2012 април е закупен от Мото Пфое, даже има гаранция. Въпросът ми е има ли нещо, което наистина трябва да ме притесни в тази кола? Има и още 1г. гаранция към онези идиоти МП.


Firo

Ама сте учтиви в този форум :) Модела ли е нов, или не сте виждали такива коли наживо? Но офенс ама, в Ауди форума има доста по-отзивчиви хора :)

hotblooded

Цитат на: Firo в 12 Март 2016 21:34:34
Ама сте учтиви в този форум :) Модела ли е нов, или не сте виждали такива коли наживо? Но офенс ама, в Ауди форума има доста по-отзивчиви хора :)
Принципно модела няма "детски болести" но най добре и точно ще ти каже колега с такава кола, но за съжаление в момента явно няма човек с такава кола он-лайн.

jo_jo


Firo

Ами не е, от последните мк2 е :) Абе изглежда като нов :> И аз се надявах да е мк3, по обясненията на колежката, която го продава. Изглежда супер .. е мк2 е само дето :) По рама излиза, че е произведен 07.2011 и е продаден април 2012 в БГ.

trololo

Нетърпелива работа, за 20 мин в събота вечер искаш отовори. Явно колегите в ауди форума нямат личен живот.

Firo

Благодаря на всички,  писали в темата и на лс.

Dmitarcho

Много бързаш колега ;) Искаш за една вечер да събереш всички мнения на половината потребители на форума ;) http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11427365957082196&slink=czn05q ли е фокуса ? Това се води Мк 2.5 фейслифт. Винаги е добре да се взема фейслифта на модела - отстранени са проблемите /ако има/. Като мотор ... икономичен/пъргав. Мотора е на Пежо. Не съм сигурен дали е с верига или ремък. Има колега във форума, но с бензинов такъв.
Ръца Пръца

Firo

Точно такъв е:
http://m.mobile.bg/details/11457722650116575
Само че син. Няма пусната обява в нета :)

Alexi

Цитат на: hotblooded в 12 Март 2016 21:39:54
Принципно модела няма "детски болести" но най добре и точно ще ти каже колега с такава кола, но за съжаление в момента явно няма човек с такава кола он-лайн.
пропускаш турбината ,определено си е детска болест на 1.6


hotblooded

Не на всички,  има някаква серия двигатели който хвърлят турбокомпресор и на Форд и на PSA...  Някой сменят на 100 к км, други изкарват по 200 без смяна...  Техника баджанак  ( :-[

Иван Вълков

Добре де при фейса нали отстраниха проблема, като пуснаха външна маслена магистрала за турбото. Иначе преди това проблема беше че магистралата минава прекалено близо да 3-ти цилиндър и така прегрява маслото а от там се губи смазване на турбинта. След това всички знаем какво става.  Съвета ми е да прочетеш след коя година фиксват проблена. Навремето @Bobi имаше Фокус 1,6 ТДЦИ и 90 и 110 коня.

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

hotblooded

Цитат на: Иван Вълков в 13 Март 2016 14:58:58
Навремето Bobi имаше Фокус 1,6 ТДЦИ и 90 и 110 коня.
Все още го кара,  смени съединител,  но от мотор не се е оплакал

sgel

Здравей колега,

Писах ти и в моята тема за МК3 по-долу. Та... коя мощност е тази,която я гледаш 109 или 90коня.

карам от 2010 МК2 преди фейса 2007г и взехме го от МП на 118к сега е близо на 180к и за тези км не е пипано нищо по него освен консумативи + демпферна шайба на колянов вал (350лв в МП)

Четох когато се чудех дали 90 или 109к.с и се спрях на 90,защото тогава четих,че на 109 хвърля турбото защото има проблем с геометрията на турбото от калпаво управление.

Дано съм бил полезен.

Firo

109 коня е...Как да разбера дали тоя мотор има детска болест ?
По рама в сайта на форд не излизат сервизни акции...ако това може да е показател за нещо :) В момента е на 78000 км, около 100 ли "ражда" турбото ?

jo_jo


yumyum

мойта на под 100к роди турбина и дюзи ама минаха гаранционно и не съм сигурен че и двете едновременно са дали фира но така казаха от форд.Иначе след това от по сериозните ремонти излезе само запушен клапан на турбо.Лагерите с главините са скъпи и ако не уцелиш читави се вкарваш във филм със често сменяне.Сега съм на 240к и всичко работи ,само окачването си потропва което е нормално.Даже сега предстои първа смяна на амортизатори и спирачни дискове откакто е купена колата от форд.Съединител също предстои всеки момент-също първа смяна.Скъпа част ама все пак 240к км.Като минус бих казал че не върви много за 109 кончета.Всъщност за да е по динамична трябва да се вкарва в обороти но пък тогава разхода е драстично по голям.Ако се кара пенсионерската градско дава 5 а извън под 4 на 100.А и шумоизолацията е трагична.Иначе ако намериш читава и не скъпа може да ти служи вярно доста време и да не ти пробие джоба.

ivchotr

Преди да взема моя, гледах и един такъв, само че първия фейс. Имаше издайническо омазняване около турбината и се наложи да питам и аз за детски болести... Та механикът, на когото имам най-голямо доверие понеже ми е брат, каза, че този двигател на Пежо му е любим. Най-много пари изкарвал от него  (rofl) (rofl) (rofl)
Купих си бензинката.