Mondeo MK4 '11 на gsto

Започната от gsto, 15 Февруари 2016 23:37:01

« назад - напред »

0 Потребители и 2 гости преглеждат тази тема.

gsto

Здравейте колеги,
Като продължение на темата за черното комби, ето и какво ще го замести.
Колата е Ford Mondeo mk4 2.0 бензин, седан, 2011 год. на 62000км от мото пфое. Като екстри, колата е тренд.
Днес я взех и разликата а фокуса е ... огромна...буквално. Колата е огромна, вози много добре, завива много добре, удобна е, тиха в...абе...голЕма кола.
Нямах време да я снимам, защото я взех почти по тъмно, но ето няколко снимки:











Dmitarcho

Не се виждат снимките :) Как можеш да очакваш някакви п рилики между Фокус и Мондео :)  Приликите са ... само емблемите :D Много безаварийни километри с новата придобивка :)
Ръца Пръца

Alexi


Lucy

Поне от август го чакаш този момент и си представям как се радваш като детенце! Много безаварийни километри... и да почерпиш едно кръгче ;)
"Aко може така, да има... така... повечко екстри, ама така... по-спортна... И ако може направо да си е 2-ка бенЗ... ама да не харчи много... нЕкъде 6-7? Мааааксимум 7,5!" из изискванията на един "рейсър"

Septerra

Честито, изглежда страхотно, наистина! Кога се почва с подобренията? :D

gsto

#5
Цитат на: Septerra в 16 Февруари 2016 09:31:16
Честито, изглежда страхотно, наистина! Кога се почва с подобренията? :D

Замислил съм за сега на първо време да сложа парктроник, защото тая кола не се паркира лесно :)

След това:
- дневни светлини - имам си отвори за тях оригинално.
- по-големи джанти.
- ще си търся спойлер за задния капак(видях, че има за седани някъде ама не се оригинални), но не съм сигурен какво им е качеството и как ще стои.

Това ще е за първо време, пък после...каквото джоба покаже :)

ihovahi

Честито и много безаварийни километри заедно. Много хубава, браво  (fri)
Който фôрка "майстор" си нахôда!


Lucy

#7
Цитат на: gsto в 16 Февруари 2016 09:38:03
Замислил съм за сега на първо време да сложа парктроник, защото тая кола не се паркира лесно :)

Aко можеш Й сложи камера ;)
"Aко може така, да има... така... повечко екстри, ама така... по-спортна... И ако може направо да си е 2-ка бенЗ... ама да не харчи много... нЕкъде 6-7? Мааааксимум 7,5!" из изискванията на един "рейсър"

Ilian Petrov

Честито и от мен за избора! :) 
Да те радва много и да ти служи вярно!

Иван Вълков

Честита придобивка колега. Изглежда много добре колата.  Много безаварийни километри с нея!

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!


Pyrhel

Със сигурност ще е вярна и без изненади този път - хубав мотор, ясен пробег, честита!
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

AlexanderBozhinov

Честито.Ще те слуша ;))) .И аз обмислям парктроник или камера ,но като свикнеш паркиранетонстава детска игра .

jo_jo

Аз съм с камера и парктроник отзад, но си трябва нещо и отпред

B.Stoilov

#13
Честито колега! Изглежда много добре!
Мен само лично ме дразни как махат Converse+, за да правят по-евтини варианти на Мондеото, та да може да се купува още повече :(
Иначе за избора ти няма две мнения - кола от МП на реални км с история и всичко необходимо, за да знаеш какво е ставало с нея.

hotblooded

Добър избор!  Честито и много безаварийни километри

Septerra

Моторът същият като на МК3 ли е - 2.0, 145 к.с.?

gsto

#16
Благодаря за пожеланията!
Вече 2 дни я карам сутрин и вечер(до работа и обратно) и нямам време да й се нарадвам, нито да я наснимам - все бързам за някъде.
С нетърпение чакам уйкенда за да я изкарам извънграда и да видя дали може да върви.

Като първи впечатления мога да кажа, че колата е много удобна - като седна вътре се чувствам все едно карам кола от много по-висок клас и цена - такова усещане ми дава.
Загрява до средата на стрелката на темп. за ... 200 метра, много е тиха.
Малко трудно свиквам с габаритите на колата - паркирането и разминаването с коли по тесни улици ми е приключение още.

Разход...по борд...занулих я като я взех и за сега ми дава 13л/100км в София. Пътя ми до работа и обратно е 6км и го минавам за около 30 мин. - има си чакане по светофарите.
Да кажем, че още не съм й свикнал как да я карам по-икономично, нищо че почти не я настъпвам.

Имам въпрос:
Само моя волан ли е толкова твърд/тежък и на какво се дължи това - на място не мога да го въртя с една ръка, а на фокуса дори в спорт режим на волана беше много по-лек волана. И защо по дяволите на фокус има comfort, normal и sport режим на волана, а на мондеото няма.

Повече снимки в събота/неделя :)

gsto

#17
Цитат на: Septerra в 17 Февруари 2016 10:48:59
Моторът същият като на МК3 ли е - 2.0, 145 к.с.?

Май да, след някаква година на мондео мк3 е същия като на мк4.

Ilian Petrov

И на моя Фокус има comfort, normal и sport режим на волана. Странно наистина, че на Мондео няма!
Според мен трудно ще свалиш градския разход под 11-12/100 при интензивен трафик и светофари!

dtrifonov

Цитат на: Ilian Petrov в 17 Февруари 2016 12:51:28
И на моя Фокус има comfort, normal и sport режим на волана. Странно наистина, че на Мондео няма!
Според мен трудно ще свалиш градския разход под 11-12/100 при интензивен трафик и светофари!
На МК4 "comfort, normal и sport" се отнася за твърдостта на предните амортисьори и няма касателство за твърдостта на волана.
Поздрави!


gsto

Цитат на: dtrifonov в 18 Февруари 2016 15:59:23
На МК4 "comfort, normal и sport" се отнася за твърдостта на предните амортисьори и няма касателство за твърдостта на волана.
Поздрави!

Та...твоя волан тежък ли е или не? Трудно ли се върти на място?

jo_jo

На мк4 не се ли променя според скоростта ? На мен ми харесва волана, не е твърде лек, но не е и като на жигула :)

dtrifonov

Честно казано е тежичък в сравнение на други коли, които съм карал. Когато колата е в движение става по-лек, естествено.
При по-висока скорост би трябвало да се втърдява, но не съм забелязал такова нещо.

gsto

1. Дневни светлини:
Погледнах цените на оригиналните дневни светлини за мойта кола в Мото Пфое и останах шокиран:

Каталожен номер:    1725079
Наименование:    ФАР ДНЕВНА СВЕТЛИНА RH
Цена с ДДС:    463.7 лв.
Това е за едната :)
Явно ще търся по размер някоя китайка за да си я вградя на това празно място :)

2. Парктроник:
Купих един китайски парктроник за 30лв. и мисля утре да се мятам да го слагам...но само 2та датчика ще се слагат, защото нямам оригинални отвори на бронята.
Имам оставени отвори само на пластмасата под бронята, а самата броня не мисля да я дупча.


Alexi

мда ,дневните са си скъпички може да потърсиш из ибей такива

vvas

#25
Цитат на: gsto в 19 Февруари 2016 11:58:19
1. Дневни светлини:
Погледнах цените на оригиналните дневни светлини за мойта кола в Мото Пфое и останах шокиран:

Каталожен номер:    1725079
Наименование:    ФАР ДНЕВНА СВЕТЛИНА RH
Цена с ДДС:    463.7 лв.
Това е за едната .
В Aliexpres ги има по  70€-90€. комплекта+ безплатна доставка до България. За около 40 дни са при теб.
Един пример

Lucy

"Aко може така, да има... така... повечко екстри, ама така... по-спортна... И ако може направо да си е 2-ка бенЗ... ама да не харчи много... нЕкъде 6-7? Мааааксимум 7,5!" из изискванията на един "рейсър"

jo_jo


gsto

Парктроника е сложен и работи перфектно - слагах го в дъжда (знам, че обещах снимки на колата, но още нямам хубави и нови, само нещо като DYI за монтажа на парктроника - снимки на жици, кабелни обувки и букси  (rofl)).

Малко се чесах по главата докато намеря буксата и кабела за задната скорост, но накрая видях, че всъщност всичко се намира в лявата страна на автомобила(страната на шофьорското място) и задната е на светлините на капака на багажника.
Мултицета ми не работеше и не показваше ток никъде, дъжд валеше....абе приключение.
Както и да е, накрая го монтирах и заработи.
Сложил съм само 2 датчика на мястото където си стоят оригинално датчиците(на пластмасата под бронята), говорителчето/дисплейчето съм го скрил зад корите в багажника и всичко стана добре, все едно не съм пипал там.


Сега на дневен ред са джанти...чудя се 17-ки или 18-ки, щото със 16ките не мога да я гледам.

Като 18-ките разбира се, че ме радват повече и май горе-долу са на същата цена като 17ките, но гумите им са много скъпи.
225/45 R17 - Фулда - 150лв бройката
за 18-ките не знам точния размер, но там започват от 250лв бройката, а с нашите пътища не съм сигурен колко е удачно.

gsto

#29
Айде и една/две снимки с лошо качество: