Утечка на ток при Мондео мк3 дизел

Започната от moni74, 19 Януари 2016 14:15:19

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

moni74

Днес мерихме консумацията на ток при изключен двигател - излезе точно 0,22. Уреда не беше мой, но предполагам че е в А.
Колко е нормално за тази кола, при положение че нямам аларма?
Ако смятам правилно, това 0,22Ач за 24ч става 5,28 Ач. За седмица 36,96 Ач, за 2 седмици - 73,92 Ач. Тоест ако не карам колата две седмици, би трябвало акумулатора да умре...
Прав ли съм в изчисленията?


----------------------------


Alexi

малко си объркал мерните единици ,но като цяло си прав - 220 мАч ( или 0.22 Ач ) е висока консумация ,нормалната е до 50 .. това ще води до умиране на акумулатора ако не се кара всеки ден ..

vesso90

Когато мериш пробвай на заключени врати и напълно затворен багажник и виж дали ще падне.Иначе е доста да..имаш консумация от "нейде".

baibradar

С какъв уред ги измери тези мАч?? Мултицетите мерят само мА няма часове. Да няма грешка нещо в мерните единици при измерването.

Pyrhel

Бодни пипалата на уреда, заключи я и го гледай след 15-20 мин. като PCM-а почне да спи :)
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Alexi

Цитат на: baibradar в 19 Януари 2016 16:27:44
С какъв уред ги измери тези мАч?? Мултицетите мерят само мА няма часове. Да няма грешка нещо в мерните единици при измерването.
няма грешка в мерните единици .. Ач е единица за капацитет на заряд на батерия ( обикновено ) като си има методология за тестването му ,тука е уместно да се ползва и за консумация за да стане по ясно как се съпоставя тя спрямо капацитета на акумулатора

Septerra

Да не би да имаш интериорни диоди, които да не изгасват напълно и да смукват по малко?

Alexi

провери първо плафона в багажника да не свети постоянно

Dmitarcho

На мк3 не го бъркат диодите - гаснат си напълно. При мк4 блещукат леко ;)
Ръца Пръца

Septerra

Ти пък ще кажеш - при мен и двата плафона мъждукат. :)


Pyrhel

Начи ти е преебан модула :) Всички що мъждукат не са у ред :) Или има напрежение, или не. Това, че нормалната крушка не свети, не значи, че няма консумация в такъв случай, когато на нейно място се сложат LED и светят леко.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Septerra

А така - все пък на мене нещо ми е преебано. :D

Къде да го търся тоя модул и как да го проверя? :)

vesso90

Ама вие имате и плафон в багажника??За седан ли става въпрос?На Хеч-а нямам  :'(

ihovahi

Плафона на хеча в багажника в дясно като отвориш капака. Интересно... аз си мислех, че всички имат баси...
Който фôрка "майстор" си нахôда!


Dmitarcho

Аз навсякъде съм с диоди в купето..включително в плафона на багажника (комби, и се вижда от шофьорското място), нито един диод не ми миждука :)
Ръца Пръца

Septerra

И аз съм навсякъде с диоди в купето, централния и този над задните седалки мъждукат леко. :)

moni74

Алекси, прав си. 0,22А е. Нямам постоянно пуснати плафони, всичко е само при отваряне на вратите. Снощи си заредих акумулатора, за всеки случай. Беше паднал до 11V. Откъдето го купих ми казаха че на 75% останал живот в него, така че за другата зима ще трябва да го сменям, ако не съм намерил утечката.
Между другото, в ЛИДЛ са пуснали за 35лв импулсно зарядно с дисплей.


----------------------------

Pyrhel

Тия зарядни са пълни лайна, особено ако трябва да се зареди по-голям акумулатор... Прочетете им спецификацията, даже не крият, че не стават :)
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

vesso90

#18
Аз имам само отпред плафон,за задните седалки нямам.За бажника освен да е изгоряла крушката и аз да не знам че изобщо има.Къде точно като отворя в дясно да търся евентуално ако има?По принцип и аз останах учуден,че в тоя големи багажник една крушка няма да свети...

колега тука се говори за утечки на ток в тая тема ..

moni74

#19
Цитат на: Pyrhel в 19 Януари 2016 16:29:16
Бодни пипалата на уреда, заключи я и го гледай след 15-20 мин. като PCM-а почне да спи :)

Това ще го направя, само да се стопли малко, че навън е студ...
А за зарядното от ЛИДЛ - на него си пише от 1,2 до 120Ач. И да не е толкова, до 74Ач зареждат без проблем. В Созопол имам от стария модел, без дисплей, само с ЛЕД диоди. Зареждал съм няколко пъти акумулатора на Яриса, че не се кара много сега, и после е пушка. Другата седмица мога да закача и моя, превантивно :)
В комбито освен третия плафон, над багажника, друг има ли? Че аз май нямам.
И още нещо, сега като се сетя, преди няколко месеца сложих две лед крушки за габарит. На едната едно от диодчетата премигва чат-пат. Възможно ли е то да прави проблем, при положение че всичко се гаси до 30  мин?


----------------------------


moni74

Цитат на: Alexi в 19 Януари 2016 15:31:08
малко си объркал мерните единици ,но като цяло си прав - 220 мАч ( или 0.22 Ач ) е висока консумация ,нормалната е до 50 .. това ще води до умиране на акумулатора ако не се кара всеки ден ..

Оправих първия пост, благодаря!


----------------------------

Pyrhel

С максимален ток от 3.8 ампера, който протича около час-два в началото (по спомен) и после пада наполовина... Ммммдооообре :) Нямам време да си оставя акумулатора половин месец на зарядното :))
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Dmitarcho

Мони, няма друг плафон в багажника на комбито, само този на тавана е ;)
Ръца Пръца

Alexi

откриването на утечка е пипкава работа .. най сигурния метод е да вадиш бушони един по един и да видиш кога ще изчезне .. така открихме на единия Кънект ,че самото табло консумира едни 300мА вероятно някой от стъпковите мотори остава захранен то там няма и консуматори кой знае какви ама .. ново табло е маса пари ,в момента вместо бушон е монтиран един цк ключ ..

moni74

Накрая ще си направя една ключ маса до купето :)


----------------------------

baibradar

Цитат на: Septerra в 19 Януари 2016 22:24:08
Ти пък ще кажеш - при мен и двата плафона мъждукат. :)

За да не ти мъждукат диодите сложи някъде поне една обикновена крушка с нажежаема жичка. При мен имаше подобно нещо но не мъждукаха а присветваха като енергоспестяващи лампи сложени на ключ с глим лампа. Като карах на тъмно все едно съм в самолет и му присевтват лампите по крилата  :)) Сложих една обикновенна в багажника и няма ядове.

Иван Вълков

Цитат на: Pyrhel в 20 Януари 2016 12:57:32
С максимален ток от 3.8 ампера, който протича около час-два в началото (по спомен) и после пада наполовина... Ммммдооообре :) Нямам време да си оставя акумулатора половин месец на зарядното :))
Зарядното си е много добро. Единственият му недостатък е че ако е паднала батерията под 7,5 волта дава грешка. Доволно разреден 62А/ч акумулатор го зарежда за около 10 часа. Да добавя че в началото даже го възбужда на импулси както професионалните зарядни. С една дума за профилактика е супер.

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

Rosen_gb

И аз съм с диоди на MK3, и си мъждукат. За това съм ги спрял напълно в това студено време.

Dmitarcho

Rosen_gb , какъв ти е предния плафон ? Имаш ли странични лампички, за "четене" ли .. за какво се водят. Аз само там не можах да светне диода, и съмс обикновенни.
Ръца Пръца

Septerra

Аз и на двете места съм с диод с по три светлини - мъждукат само двете средни. На предния даже има и амбиентно осветление, ама не знам как да го свържа. :D