Мондео мк3 в авариен режим, но няма грешки

Започната от miki_maus68, 08 Декември 2015 17:55:23

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

miki_maus68

Цитат на: Alexi в 03 Юни 2016 13:29:02
има ,но се иска търсене което е твоя работа не моя :) ето за 1 мин търсене намерих за транзит ,може и да е същото :
линк

От всичките тези за една или две минути няма нито един нов!


zar

#61
Цитат на: miki_maus68 в 19 Май 2016 17:04:00
Най-накрая, диагностиците казаха, че има лоша комуникация между мотора и турбината, което можело да се дължи на нарушени кабели или турбината се развъртала по трудно или затяга и затова влизала в авариен режим.  Било нормално защото Форда е на 235000 км. Не знам дали е така, но нещо ме съмнява. Преди да я диагностицират успявах от време на време да я излъжа и турбината работеше, но сега съм като тролейбус. Някакви съвети от по-вещите?
Досега само няколко пъти съм чувал МК3 да е със някакви проблеми по и със турбината.При тези коли по-рядко тя е проблема,а по-скоро дюзите за по-капризни!Евентуален проблем е да е зацапана геометрията на турбината,но и това не съм склонен да твърдя!Има и още една вероятност-геометрията на турбината ти да е със електрически актуатор ,а не с вакуум и той да дава някакви проблеми!Чувал съм ,че бил труден за калибриране ,ако се наложи да се сменя.Ако е зацапана геометрията на турбината ,едно от първите неща,което ще даде грешка ще е актуатора,особено пък електрическия!
Marriage is "given" and "take".If you don't give it,she will take it anyway:)

hotblooded

Точно с електрическия актуатор е колегата. 

miki_maus68

Ако искате вярвайте, но за мен вече е факт! Какъвто и да е проблема, със сигурност се влияе от външната температура. До и над 27 градуса няма проблем, падне ли под тях, започват аварийните режими. Идея си нямам, както и сервизите които обиколих, КОЕ, КАКВО ИЛИ КОЙ датчик или част се влияят от външните температури!

zar

Аз все още се чудя ,как няма да прочетат грешка дори и със профеисонална апаратура на Форд.Аз на моето Мондео(пък и на други Фордове) с един"F-Super" и "Fordisimo" за 17 паунда ,четях всичко и чистих грешки ,а тук с оригинална апаратура не са успели.Някакъв нетрадиционен проблем ще да е.При описаните температури се образува и конденз в следствие температурните разлики денем и нощем и не е изключео и някой сензор да проявява характер.
Marriage is "given" and "take".If you don't give it,she will take it anyway:)

miki_maus68

Привет отново колеги. След дълго ходене по- мъките, най сетне смених актуатора и полетя. Но не летя дълго де, някъде около месец и пак проблем. Сега пък когато подам газ и двигателя достигне оборотите които съм и подал с педала, започва едно придръпване и ако подам още малко газ изчезва придръпването докато отново не достигне оборотите които съм задал.  Загуби част от пъргавината и вдигна разхода с около 3 литра.

Pyrhel

Не е ли за нова тема този въпрос или пак е в "авариен режим, но няма грешки"?
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Mondeicho

Малко каръшко започва да е с тази кола, мисля...
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

miki_maus68

Цитат на: Mondeicho в 14 Септември 2016 07:37:22
Малко каръшко започва да е с тази кола, мисля...
Цитат на: Pyrhel в 13 Септември 2016 19:56:44
Не е ли за нова тема този въпрос или пак е в "авариен режим, но няма грешки"?
Не влиза в авариен режим, нито пък дава някакви индикации на таблото, а за каръщината си много прав.