Мондео мк3 в авариен режим, но няма грешки

Започната от miki_maus68, 08 Декември 2015 17:55:23

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

miki_maus68

Диагностиката приключи и това е резултата, 
РСМ-Р179А. Само че, това нищо не ми говори и моля за съдействие.


Pyrhel

Цифра си изтървал, трябва да са 4 (а понякога и 6) след P
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

ihovahi

И аз гледах до сега...

Но с 179 излизат тези грешки:

P1790 TP (Mechanical) Circuit Malfunction
P1791 TP (Electric) Circuit Malfunction
P1792 Barometer Pressure Circuit Malfunction
P1793 Intake Air Volume Circuit Malfunction
P1794 Battery Voltage Circuit Malfunction
P1795 Idle Switch Circuit Malfunction
P1796 Kick Down Switch Circuit Malfunction
P1797 Neutral Switch Circuit Malfunction
P1798 Coolant Temperature Circuit Malfunction
P1799 Hold Switch Circuit Malfunction

Остава да уточниш коя е последната цифра.
Който фôрка "майстор" си нахôда!


miki_maus68

#33
Имам снимка, но не знам как да я кача, но друга цифра няма.
Само това  Р179А.

Alexi

P179A Controller Area Network (CAN) Engine Control Module (ECM)/Turbocharger Boost Control A Actuator Circuit Malfunction

miki_maus68

Цитат на: Alexi в 30 Май 2016 12:18:20
P179A Controller Area Network (CAN) Engine Control Module (ECM)/Turbocharger Boost Control A Actuator Circuit Malfunction

Алекси, голямо благодаря, но моля те преведи на индианеца за какво иде реч.

Alexi

според мен това е лоша връзка/неработещ актуатор на турбото ( той е електронен при теб според мен за да я дава защото е електрическа грешка )

miki_maus68

Цитат на: Alexi в 30 Май 2016 13:49:47
според мен това е лоша връзка/неработещ актуатор на турбото ( той е електронен при теб според мен за да я дава защото е електрическа грешка )

Какво ще ме посъветваш да направя?

Alexi

ако не е букса/кабел се сменя актуатора .. не е евтин но това е положението с него ..

miki_maus68



Alexi

на турбото .. но като гледам въпросите ти не го пипай ,за сервиз си  :D

miki_maus68

Цитат на: Alexi в 30 Май 2016 14:00:56
ако не е букса/кабел се сменя актуатора .. не е евтин но това е положението с него ..

Лаик съм. Много благодаря!

hotblooded

Цитат на: miki_maus68 в 30 Май 2016 14:05:00
Къде се намира актуатора?
Намира се на турбото-посредата на двигателния отсек,  пред прозореца...  Не се опитвай да го сваляш пред блока - иди в сервиз.  Може да почистиш кабелните връзки и да огледаш за прекъснати или оголени кабели

miki_maus68

Цитат на: hotblooded в 30 Май 2016 17:53:56
Намира се на турбото-посредата на двигателния отсек,  пред прозореца...  Не се опитвай да го сваляш пред блока - иди в сервиз.  Може да почистиш кабелните връзки и да огледаш за прекъснати или оголени кабели

Разбрано, благодаря.

miki_maus68

Някой може ли да съдейства за намиране на актуатор в ибей?  Аз доста порових, но не успях да намеря за моята кола?

Alexi

ето рециклиран ,има и нови за около 120 .. не знам как търсите за 2 мин работа е да се намери

miki_maus68

#46
Цитат на: Alexi в 31 Май 2016 12:09:11
ето рециклиран ,има и нови за около 120 .. не знам как търсите за 2 мин работа е да се намери
Това чудо ако, се вземе ново има ли нужда от обучение, реглаж или запознанство с компютъра? Актуатора имам в предвид.

miki_maus68

Е срамота, знаещите е хайде споделете де, не се срамувайте!

hotblooded

Цитат на: miki_maus68 в 31 Май 2016 19:05:33
Е срамота, знаещите е хайде споделете де, не се срамувайте!
За добро или лошо - ти си първия във форума който ще сменя тази бъзикня...

miki_maus68

Цитат на: hotblooded в 31 Май 2016 19:18:33
За добро или лошо - ти си първия във форума който ще сменя тази бъзикня...

Ама че късмет!


Alexi

според мен първо трябва да се убедиш ,че е точно от него проблема щото тия грешки са малко относителни ,чета примерно че може да дава грешка в актуатора и от спукана тръба на турбото и липса на налягане в нормите ..

miki_maus68

Добре де, но при спукана тръба или маркуч няма ли да има допълнително озвучаване като, съскане, свистене и други подобни отклонения?

miki_maus68

Цитат на: Alexi в 31 Май 2016 21:51:45
според мен първо трябва да се убедиш ,че е точно от него проблема щото тия грешки са малко относителни ,чета примерно че може да дава грешка в актуатора и от спукана тръба на турбото и липса на налягане в нормите ..

Кое е тръба на турбото? Питам, защото ходих по-магазините да купувам актуатор и явно не им излиза като резервна част и ме пратиха директно в сервиз на Форд. И там направо онемях,  не се продава отделно а върви комплект с турбината и само за 1260 евро. Едно е да дадеш до 200 евро и да сгрешиш, но 1260 са си множко, така че ще трябва да откривам сам актуатора ли е проблем или нещо друго. За това и досаждам с въпроси макар и глуповати, но за мен това е нова територия. Поздрави.

Alexi

тръба на турбото е това което излиза от турбото и отива към смукателния колектор ,минавайки през ЕГР - огледай за пукнатини и омасляване .. относно актуатора - според Форд не е отделна част ,но виждаш че се продава и отделно .. тука в Бг също го сменят/ремонтират

miki_maus68

#54

Цитат на: Alexi в 02 Юни 2016 10:58:05
тръба на турбото е това което излиза от турбото и отива към смукателния колектор ,минавайки през ЕГР - огледай за пукнатини и омасляване .. относно актуатора - според Форд не е отделна част ,но виждаш че се продава и отделно .. тука в Бг също го сменят/ремонтират


Подхващам го веднага и после ще пиша. Благодаря!

miki_maus68

Тръбата може и да е сменявана защото лъщи като нова, нито масло нито пукнатини. Проверих и буксата, която влиза в актуатора и там всичко изглежда наред, няма замърсяване или нещо, което да буди подозрение. Какво друго мога да проверя?

miki_maus68

Цитат на: Alexi в 31 Май 2016 12:09:11
ето рециклиран ,има и нови за около 120 .. не знам как търсите за 2 мин работа е да се намери

Има ли значение Хела или Гарет и когато търсиш G 221 ли пишеш?

miki_maus68

#57
Алекси привет,но аз нови актуатори не намирам в нета. Би ли съдействал моля те.

miki_maus68

И ако, е възможно някой да подскаже, при зацапана или трудно подвижна геометрия на турбината-при диагностика дали би могло да покаже грешка в актуатора?

Alexi

има ,но се иска търсене което е твоя работа не моя :) ето за 1 мин търсене намерих за транзит ,може и да е същото :
линк