Прекъсва при ускорение, Фокус 1.6

Започната от Изет, 06 Април 2015 02:07:44

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Изет

Купих си fokus 1.6 бензин обаче имам проблем когато дам рязко газ ускорява и след това се спира все едно не му достига гориво минава 3 - 5 секунди и пак ускорява . Моля помогнете : казаха ми бобина , свещи , кабели .
Не сам много във час със коли .
Благодаря предварително.


alishanov

Цитат на: Изет в 06 Април 2015 02:07:44
Купих си fokus 1.6 бензин обаче имам проблем когато дам рязко газ ускорява и след това се спира все едно не му достига гориво минава 3 - 5 секунди и пак ускорява . Моля помогнете : казаха ми бобина , свещи , кабели .
Не сам много във час със коли .
Благодаря предварително.

Може би горивният филтър ти прави мизерии!?!?!?

baro

Читава диагностика, ще си каже сама какво иска.

lld

Цитат на: baro в 06 Април 2015 19:34:27
Читава диагностика, ще си каже сама какво иска.

Дай определение за читава  диагностика. И аз имам такъв проблем и закачен на компютър докато колата е запалена за да течът живи данни не показа нищо, демек всичко е точно.
http://www.mebelist.com -  Мебелният Форум на България

Dmitarcho

Ръца Пръца

hienata76

#5
Според мен е Дебитомер ( MAF ). Компютърната диагностика ,ще ти покаже- най вярно...Всичко друго е само  ГАДАНИЯ.

Тестване на дефектирал дебитомер ( MAF )

Повреден дебитомер може да доведе до : постепенно намаление на мощността, тресене, пушене при студени стартове, спад на мощност във високия диапазон на оборотите, непостоянна мощност при ускорение, неспокоен празен ход на двигателя. Дебитомера се намира след въздушния филтър. Откачете буксата на Дебитомера ( MAF ) , като стиснете буксата на дебитомер и дръпнете. Трябва плавно да се плъзне. Пробвайте колата с откачена букса на дебитомера ( MAF ).

Ако мощността на колата е по-зле отколкото с включена букса на дебитомера ( MAF ), вашият проблем не е в дебитомера.

Ако мощността е еднаква при включена и изключена букса, тогава най-вероятно дебитомера ( MAF ) си е ,,тръгнал"  ( започнал да дава занижени стойности ). Когато буксата е изключена, ECU-то използва базовите показания за дебитомера, които са някъде малко под нормалното. *

Ако откачите буксата и мощността се повиши осезаемо, то значи вашият дебитомер е повреден. Сменете го.

Възможни причини и решения на проблема

    Винаги използвайте високо качествени хартиени филтри. Това ще държи прахта далеч от дебитомера ( и далеч от вашият двигател ). Когато монтирате филтърът убедете се, че е хубаво легнал в кутията си.
    Проверявайте често въздушният филтър и почиствайте кутията му.
    Ако сензора не е прекалено замърсен или повреден, понякога може да бъде почистен ( понякога дава добри резултати ). Може да бъде почистен с контактен спрей, но не докосвайте  горещия филм с нищо ( пръст, парцал и т.н. ). Оставете го напълно да изсъхне преди обратно да го монтирате.
    Буксата също може да се замърси или да не е добре вкарана. Това може да доведе до некоректни стойности. Почистете я с контактен спрей, това може да нормализира нещата.

peterpetroff

Имах преди няколко години същия проблем като колегата- при подаване на газ загуба на мощност, прекъсване в работата на двигателя до към 2000 оборота, след това колата си върви нормално. Е, оказа се една омаслена свещ и стари запалителни кабели. Естествено смених и 4-те свещи + 4-те кабела проблема беше решен.

djgici

Цитат на: hienata76 в 08 Април 2015 13:46:49
Според мен е Дебитомер ( MAF ). Компютърната диагностика ,ще ти покаже- най вярно...Всичко друго е само  ГАДАНИЯ.

Тестване на дефектирал дебитомер ( MAF )

Повреден дебитомер може да доведе до : постепенно намаление на мощността, тресене, пушене при студени стартове, спад на мощност във високия диапазон на оборотите, непостоянна мощност при ускорение, неспокоен празен ход на двигателя. Дебитомера се намира след въздушния филтър. Откачете буксата на Дебитомера ( MAF ) , като стиснете буксата на дебитомер и дръпнете. Трябва плавно да се плъзне. Пробвайте колата с откачена букса на дебитомера ( MAF ).

Ако мощността на колата е по-зле отколкото с включена букса на дебитомера ( MAF ), вашият проблем не е в дебитомера.




Ако мощността е еднаква при включена и изключена букса, тогава най-вероятно дебитомера ( MAF ) си е ,,тръгнал"  ( започнал да дава занижени стойности ). Когато буксата е изключена, ECU-то използва базовите показания за дебитомера, които са някъде малко под нормалното. *

Ако откачите буксата и мощността се повиши осезаемо, то значи вашият дебитомер е повреден. Сменете го.

Възможни причини и решения на проблема

    Винаги използвайте високо качествени хартиени филтри. Това ще държи прахта далеч от дебитомера ( и далеч от вашият двигател ). Когато монтирате филтърът убедете се, че е хубаво легнал в кутията си.
    Проверявайте често въздушният филтър и почиствайте кутията му.
    Ако сензора не е прекалено замърсен или повреден, понякога може да бъде почистен ( понякога дава добри резултати ). Може да бъде почистен с контактен спрей, но не докосвайте  горещия филм с нищо ( пръст, парцал и т.н. ). Оставете го напълно да изсъхне преди обратно да го монтирате.
    Буксата също може да се замърси или да не е добре вкарана. Това може да доведе до некоректни стойности. Почистете я с контактен спрей, това може да нормализира нещата.


Здравей колега имам проблем не точно от темата но виждам , че с запознат с работата на горивните  системи и т.н.  аз имам следния проблем, преди 1 ден ми се случи следното докато си карам колата същия като от темата колата почна да вдига обороти и стигна до 3 -4 хиляди и няма сваляне след борба на пътя, сваляне на стъпков мотор почистване (беше чистен преди седмица) но за всеки случаи да не да е забил но уви беше идеален.
Рестартирах компютъра пак същото накрая свалих буксата на дебитомера и оборотите паднаха на 100-1200 не стабилни разбира се и си я прибрах.
Закарах я сутринта до майстор и след диагностика каза, че дебитомера показва ниско ниво на въздух и за това вдига оборотите, аз лично не съм сигурен, че дебитомера не работи.

opex

Стъпковите на тия фокуси се насират така след почистване, а и по принцип като умрат, има доста писано.
qaяכSTuning
"I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book."
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща.
Suum cuique

djgici

Ще се опитам днес да взема дебитомер да пробвам, за да видим диагностиката била ли е читава и ще пиша.


EMM Service

И на мен ми намирисва на дебитомер! Имах Алфа 156_ца при нея беше така търгва и после все едно няма гориво за около 2-3 секунди и после тъгва!
Пробвай със спей за дебитомети да го напръскаш от далече!
Инак със компютърна диагностика ще се разбере точно!
EMM Service
Ремонт на спирачна и горивна система
Диагностика
Смяна на консумативи
Резервни части
0886316097

djgici

Днес взех дебитомер и се оказа, че не е от него . Помощ. Казаха ми за фордаджия в Манастирски Ливади някой знае ли кординати?