Проблем със скоростите в Ескорт

Започната от Dilyan81, 26 Януари 2015 22:30:01

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Dilyan81

Здравейте колеги фордажии-от 4 месеца съм горд собственик на Ескорт и имам едно питане към вас.От известно време имам проблеми със скоростната кутия-много трудно се включват 1-ва и задна след няколко километра каране.А днес направо си останах на място за 30мин,докато успея да тръгна.Когато колата е студена няма проблеми със смяната на предавките,но като загрее и се почват мъките-днес направо нито една предавка не искаше да "влезе" след като спрях да оставя един колега и се чува само едно стържене и до там(нито една предавка не пожела да се включи)-накрая ми писна да чакам да се охлади и успях да включа на изгасен мотор 1-ва и потеглих и на 1-ва се прибрах.Съединителя е на около 3 000км.Има и друг проблем машината-много често се чупи тресчотката на педала на съединителя-и след всяка смяна на въпросната тресчотка отначало педала е мек и след няколко стотин километра става твърд и тежък за натискане и започва да скърца доста силно(предполагам,че двата проблема са свързани).Дайте съвет!


kombare

здр.колега,аз бях със същия проблем.но при мен се чуваше и едно зъркане от кутията,след натискане на съединителя то спира.в твоя случаи аз клоня към съединител,пробваи да натегнеш педала,с еднин шестограм мисля беше,които се намира непосредствено над педала,ако се подобри,но ти отделя много нависоко,със сигурност е съединител,но при мен моторчето е дизел,нека кажат и други колеги

Dilyan81

Във вторник оставих колата при майстор,че нещата загрубяха и вече не ще и да върви като хората като загрее.5км карах само на 2-ра,доката стигна до майстора,че пак блок. на скоростите.Тресчотката пак замина и според майстора 99% съединителя е проблема.Сега чакам да оправи колите преди моята и да се обади.Като си я взема ще дам инфо какъв е бил проблема и как е решен.
Поздрави :)

TourneoRS

При мен проблемът беше същият. Спирам на светофара , трябва да угася да включа първа и да запаля . Докато запаля и колата тръгва -  Full HD типтроник  :)) . Карах така известно време докато една вечер отказа изобщо да влиза.Купих най-евтиния комплект съединител, май на Мекарм беше за около 120-130лв . Новият собственик още си го кара с него . Преди това сменях тресчотката, ползата беше за два три дена, после същият проблем. Имам спомен, че от толкова зор металната част на която се закачаше жилото на съединителя се беше изкривила. Ти каза,че си сменил съединител преди 3000км, какъв сложи и комплект ли го смени? Да не са объркали нещо майсторите?
IVECO -  с него не се ходи надалеко .

Dilyan81

Същите проблеми имах и аз-едно към едно.Брата на жена ми твърди,че е сменил комплект съединител(Валео) за 380лв и ми вика не може да е той причината!Но от както аз карам колата педала на съединителя е изключително тежък и тресчотката се чупи всеки месец(майстора като пробва колата първите му думи бяха-цитирам "А стига бе сериозно ли").Даде ми да пробвам съединител на Ескорт от 88г,а педала меееек,чак штях да пробия пода като го натиснах,че чак ми сме смя майстора.Като го знам брата на моята какъв е несериозен няма да се учудя,ако ме е метнал(и без това ми каза,че негов приятел в двора си през свободното си време е сменял съединителя).Сега чакам да се обади майстора да каже за какво иде реч.
Поздрави :)

opex

#5
Може и да няма нужда от допълнителен човек, но вземи някой да вдигне педала на съединителя на горе, а ти в това време отпред го откачи от рамото върху скоростната кутия под въздушния филтър.
След като е откачено виж нормално и леко ли се движи жилото в шлауха си. Ако не - значи някъде е закъсано вътре и трябва ново. Ако да - значи проблема ти е в съединителя, по-скоро притискателния диск и трябва сваляне на скоростите.

п.п. 380лв за Валео ми се виждат малко много, може би с едно 30лв отгоре, но по-големия проблем може би е, че е Валео, а не ЛУК, който е по-добър и едно 100лв по-евтин. Говорим за комплект съединител+притискател ако въобще е истина понеже самия съединител който е един диск с феродови плочки не прави проблема, а притискателя и/или лагера и те ако са нови не знам как може да са проблем... а може и просто защото е Валео. Но в крайна сметка всичко ще стане ясно ако проблема не е в жилото и трябва да се свалят скоростите на ново. Понеже с постоянно чупене на тресчотата не е оферта да те остави някога на пътя.
qaяכSTuning
"I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book."
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща.
Suum cuique

Dilyan81

Ами казах на майстора да тръгне от педалите и да върви напред и да прегледа всичко(където има проблем да го оправи).Все пак си мисля,че нищо не е сменено и са ме излъгали.Все пак май е съединителя,че колата последните дни като загрее и изчезнат предавките не искаше и да върви-на студено е като стрела,а след това е мудна и върви на високи обороти все едно съм на 5-та с 50км  ???

opex

Не разбирам какво се има предвид под "изчезнат предавките", но вървенето (топло/студено-мудна/стрела) няма общо със скоростите, а с някой сензор по двигателя.
qaяכSTuning
"I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book."
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща.
Suum cuique

Dilyan81

Под изчезнат предавките имам в предвид като загрее колата и не мога да ги сменям-чува се само стържене и хъркане,ако ги напъна повече.За вървенето на топъл мотор го има проблема откакто започнаха грижите със скоростите.До сега не съм имал случай да ми приплъзва съединител и не знам какво точно е усещането :( Като се реши проблема със  предавките ще се разбере дали има нещо и по мотора-току що ми казаха,че понеделник-вторник ще оправят Ферди.а до тогава пеша,че не друса :)
Поздрави :)

Dilyan81

Здравейте колеги-днес си взех колата.Проблемът се оказа заминал съединител-нищо.че е само на 3 000км(не си купувайте Валео).Честото чупене на тресчотката на педала на съединителя се оказа,че е  от неграмотен монтаж на блока с педалите.Вече педала се натиска само с поглед и няма никакво скърцане и пукане.
ПОздрави :)


Alexi

той не е бил Валео а незнайно менте с надпис Валео както 90% от частите в БГ

Dilyan81

Добро утро-ами най-вероятно е така щом толкова бързо се скапа :( Въпреки че в един сервиз,където питах за смяна ми казаха,че Валео вече не е това,което е бил едно време и вече не работят с него,че имало много оплаквания от марката.Не съм го слагал аз Валеото и не знам от къде и какво е взето и монтирано.

TourneoRS

Поне дадоха ли ти стария, дали е бил нов при монтажа?
IVECO -  с него не се ходи надалеко .

Dilyan81

Да всичко си е ново-само феродовият диск е много зле.

TourneoRS

Ами честито  :) , сега можеш да си го изкараш на новия съединител  :D.
IVECO -  с него не се ходи надалеко .