Ето я и моята кола

Започната от Мишо, 22 Юли 2014 22:20:08

« назад - напред »

0 Потребители и 2 гости преглеждат тази тема.

Мишо

Здравейте  :)
Ето я и моята кола-Мондео 2,98-ма г.,турбо нафталин  :)) . Взех я преди година някъде,не е нищо особено но пък на мен ми харесва и най-важното върши ми работа. Освен семеринги,ролки и ремъци по ангренажа,водна помпа,тампони на носачите,шарнири и сложих и прозрачни маркучи за нафтата. Задните вежди са с кит и шегрен за момента,по натам ще и сложа нови. Има доста екстрички и върви добре като за 90 коня-не е самолет но на мен ми стигат. Върти ми се в главата ''проект'' някой слънчев ден (не се знае кога  :D ) да сложа челен кулер от някоя кола,стига да мога да го сложа така,че да не трябва да режа бронята и да не се вижда-примерно на мястото на сегашния радиатор на хидравликата който така или иначе е шунтиран (така я взех колата,явно тече и на никой преди мен не му се е занимавало да го оправи). Снимките са от днес и последиците от градушката се виждат ама нямам по-ранни снимки.















Поздрави


Pyrhel

Добре дошъл в Дневника :) Тая градушка на много коли и жилища разказа играта (mad)
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Иван Вълков

Колега, като гледам колата е била читава преди градушката. Както и да е ако си решил да я направиш нищо не може да те спре. Аз първо бих инвестирал някой лев във качествен горивопроводен маркуч. Тоя прозрачния с времето се втвърдява и нищо че има скоби пак дърпа въздух. С интериора твое дело ли е смяната на местата на аудиото и пепелника? Пожелавам ти дълго време да ти върши работа.

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

Мишо

Благодаря за посрещането колеги  ^-^
Нищо по интериора не съм правил аз,така я взех. Даже имам дупки за чашки (с чашки) изрязани в барчето между седалките от някой преди мен  (rofl). А иначе ще видя как,но ще я стегна. До сега не съм имал ядове с маркучите-омекват като загрее мотора,но ако започне да дърпа въздух от тях отиват веднага в кофата и ще сложа по-читави. ''Касетофончето'' е някакво страшно дърво ама пък има USB и четец за карти памет. Свири добре  :D.
Поздрави

К.Методиев

Готина си е количката виждах я миналата седмица, още явно не си намерил преден прозорец.

- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.

Мишо

10х. Търся с нагреватели човече ама май като гледам ще слагам обикновен прозорец. Мен пък ми останаха очите в твоята  8)

К.Методиев

Цитат на: Мишо в 23 Юли 2014 00:13:59
10х. Търся с нагреватели човече ама май като гледам ще слагам обикновен прозорец. Мен пък ми останаха очите в твоята  8)

Значи не съм те разбрал, че търсиш с подгряване, иначе всичко онова от багажника вече си е по местата. :)

- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.

Мишо

Ааа знам аз. Следя какви ги вършиш  :))

opex

#8
Охо Мишо :) Здрасти и тук най-накрая :)
Whalecum както обичам да казвам  :D
qaяכSTuning
"I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book."
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща.
Suum cuique

Мишо

Хелоу  :D . Аз отдавна имам регистрация тук (Април 26, 2012, 22:39:51) ама защо циклих само в другия форум си нямам никаква идея човече  (rofl).


Мишо

Най-последния мод-Ориндж Каунти градушка тунинг-никоя кола в света няма ВЪНШНИ поставки за чашки освен моята  (rofl) (rofl) (rofl)



(rofl) (rofl) (rofl)

Dmitarcho

Хубаво е човек да намира сили за самоирония ;) Добре дошъл ;)
Ръца Пръца

Мишо

Блaгодaря колегa. Гледaм дa не се впрягaм много много,тaкa сaмо си вредя. A колaтa лекa по лекa ще я нaпрaвя,вaжното е,че пaли и движи  :)) .

Мишо

#13
Здравейте хора :-)
От доста време не съм писал тук, но нямах време и циклех през телефона, а през него ме изхвърля от форума след 5-6 мин., не знам защо. Както и да е, дойде време да се похваля с ''проекта'' и тук, а именно FMIC или Фронт Маунтед Интеркулер  (rofl) ( или на нашенски просто-челен кулер  :D ). Слагам линка от темата ми в другия форум, като целта ми не е да се фукам или да се правя на голЕм, а просто да видя и Вашето мнение за това дали изглежда добре колата, изработката и въобще всякакви мнения, съвети или критики.

п.с. Ihovahi - Линка ти го изтрих. Щом си решил, да показваш развитието на колата, редно е да се постараеш и тук да го покажеш. Не да пускаш линк към друго място.

Иван Вълков

Следя темата и в другия форум. Браво с такъв мерак ще я направиш слънце колата. Как е има ли ефект от изкарването на кулера отпред? Аз на моята Мк2-ка преди имах извесни мераци ама така и отминаха...както и колата де.

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

Мишо

Здравейте банда  ^-^. Нямах време да кача снимки тук, но сега се поправям.
Така беше в началото












Обаче, след бране на много ядове с въздух в горивото с прозрачните ( пластмасови ) маркучи за нафтата и ръчната подкачваща помпа ( нищо, че смених всичко вътре ), нещата придобиха ето този вид  8)







Имам идея и за генерацията, но не искам в никакъв случай да става по-шумна колата и мисля или като заводската, но с нови тръби и гърнета или пак нови тръби+резонатор+крайно гърне......или само крайно или само резонатор, не знам, още не съм решил да почвам и всеки съвет е добре дошъл  ^-^
Поздрави

П.П. А много ли е цигания така като се вижда кулера ? Няма начин иначе, пробвал съм всичко и не и не  :))

Мишо

Малко филтрация и едно голЕмо за бай Хенри 3-ти  :D


Турбото виеше съвсем леко към 1800 об. и се наканих най-после.
Бифор  >:(





Енд афтър  8)





Иван Вълков

#17
....ииии предполагам турбото не е сток ами е къстъм....я дай малко повече инфо. Само пръста леко подаваш.... (rofl)

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

Мишо

Заводска си е Ванка. Доста се чудех дали да я правя хибридна, даже двама колеги ме изядоха как така ще я оставя в заводския вариант ама не искам да мъча мотора ( сигурно не си знае километрите ), пък и с по-голяма перка сигурно ще трябва и повече нафта, от там пък и повече ще харчи, съединителя ще ми се разсърди по-рано и така.

Иван Вълков

Лошо няма, важното е да си върши работата и да оправдава очакванията ти.

Sent from my LG-D290 using Tapatalk


Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!


Мишо

Това ми беше целта човече. Аксиалния луфт не беше чак толкова голям, но реших да я оправя преди да започне да дере по охлювите и ремонта да се оскъпи повече. Като я разглобих се оказа, че е още с оригиналните лагери на Гарет, тоест никога не е правена.....и е работила от 99-та г. до сега, а можеше и още бая да изкара така. Минах само с ремонтен комплект и вал, понеже имаше много малки деруги по лагеруващата част на вала и не става да се ползва пак. Настроена е да отваря гейта на 1.22 бара, както си е заводската горна граница на настройка и така.

Иван Вълков

Дано ремонтния комплект да е качествен. Иначе аз досега не съм чувал някой да счупи турбина на Ендура. Все пак повечето компоненти са изработени от истински материял а и кинструкторския запас е значителен.

Sent from my LG-D290 using Tapatalk

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!