Обезвъздушаване на системата, след смяна на нафтов филтър

Започната от smirkb0y, 17 Март 2014 20:38:03

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

smirkb0y

Добър вечер колеги. Днес си смених филтъра на нафтата, нооо забравих да сложа нафта вътре в него и започнах да въртя на стартер и така докато се усетя в системата вече имаше доста въздух. Бихте ли ми дали съвет как да я обезвъздуша, защото колата ми трябва всеки ден, а сега днес цял ден съм се занимавал и не можах да я обезвъздуша и запаля. :) Колата: фокус 1 1.8tdci 100коня.
"Един форд запалил зимата и го кръстили фокус" :P


Alexi

смъкни филтъра и го напълни .. ако не запали развиваш тръбичките преди инжекторите и така въртиш на стартер докато от там почне да тече нафта .. затягаш ги и палиш ..

smirkb0y

Кое да развия, че нещо не разбрах? Ето снимка, да ми обясните по-подробно. 
"Един форд запалил зимата и го кръстили фокус" :P

К.Методиев

Развий тръбичките дето са отгоре на дюзите, не до края, а малко за да изкара въздуха, и друг път не си играй така, че оставяш помпата без охлаждане и и хвръква електрониката.

- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.

smirkb0y

Напълних филтъра с нафта до-горе, развих тръбичките, въртях, въртях - потече си нафта, завих ги - въртях още и не запали... Какво да го прая ся колеги??
"Един форд запалил зимата и го кръстили фокус" :P

emkata

  Повтори процедурата като допълниш филтъра. Ще стане.

G_o_c_e_v

Извикай някой да те дръпне, на 20м ще си запалил. И моята не искаше да се обезвъздуши сама и се стигна до дърпане. Ако те дърпат най много да си позволиш да смъкнеш на 4-та, иначе на 5-та пак трябва да стане.
Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!

Иван Вълков

Това с дърпането хич не ми харесва, до колкото знам мотора е с ремък и не е препоръчително( прескачане на зъб/и и ще имаме тема за срещнати клапани). Опитай пак номера с дюзите докато не потече качествено нафта. Провери си пак монтажа на филтъра.

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

G_o_c_e_v

Ако отпусне съединителя плавно (, а не рязко за да се получи удър) няма да има проблем.
Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!

smirkb0y

Като краен вариант го оставям дърпането, като запали ще напиша какво е станало :)
"Един форд запалил зимата и го кръстили фокус" :P


К.Методиев

Има вариант и за палене с старт пилот или друг подобен спрей през смукателния колектор, обаче дърпането не е препоръчително.

- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.

Alexi

кънекта го дърпахме 3 км с 3000 оборота да запали след некадърна смяна на филтъра ( след изтощаването на 2 акумулатора ) .. забрави някога да запали на стартер ако е дръпнала сериозно въздух ..

Иван Вълков

Какво значи да е дръпнала яко въздъх.....възлите са въздушен филтър, помпа, дюзи. След обезвъздушаването им ще запали.

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

Nebhotep

Да не би да си поставил гуменото уплътнение отгоре, без да го наденеш на самия филтриращ елемент?


Глупаците спорят с другите, а мъдреците със себе си!

smirkb0y

"Един форд запалил зимата и го кръстили фокус" :P

smirkb0y

Причината беше в нафтовия филтър. Едно от трите човки беше като запоена отдолу и не смучеше нафта. Благодаря на всички! :)
"Един форд запалил зимата и го кръстили фокус" :P

TourneoRS

IVECO -  с него не се ходи надалеко .

smirkb0y

"Един форд запалил зимата и го кръстили фокус" :P

Alexi

що не го рекламираш в магазина ,филтъра явно е дефектен .. представям си колко качествен е филтриращия елемент щом една тръбичка не могат да запоят .. после се реве от дюзи ..