В студено време TDCi/TDDi не загрява?!

Започната от Alexander, 02 Ноември 2011 01:15:40

« назад - напред »

0 Потребители и 2 гости преглеждат тази тема.

Alexi

нормално е за дизел ,на празен ход много малко грее .. а ако се пускаш на скорост да изключат инжекторите гледай тогава как пада стрелката като е -10 примерно .. щом мотора е в някакви обороти над минимални и стрелката стои на средата няма проблем с термостата .. мен по ме интересува кога тръгва парното и в това отношение мондеото е доста добре направено ,парното почва да подухва топло още преди да отлепи като хората стрелката ..


bobitbg

И как в края на краищата завърши тази дилема, че ми е интересно??? ::)

Alexander

Поръчах термостат и го чакам да дойде, като го сменя ще пиша какво е станало!  (thup)
"Kолкото мастурбацията може да бъде секс, толкова и карането на нова, скъпа и мощна кола на газ е удоволствие!"

by hotblooded

bobitbg


Alexander

Термостатът е сменен! Проблемът е решен!  (happy) (happy) (happy)
Термостатът е оригинален Форд! Снимки малко по-късно!  ;)
"Kолкото мастурбацията може да бъде секс, толкова и карането на нова, скъпа и мощна кола на газ е удоволствие!"

by hotblooded

G_o_c_e_v

Май съм аз на ред само че симптомите са красноречиви. Сега малко по бавно загрява, като работи на място стрелката не е стигнала работната си температура, а маркуча в долния край на радиатора е топъл. Когато карам си стига температурата и вече цял ден не мърда от там. Духа си толпо в купето...
Май ще дебна още време и ще го сваря в шоличката..
Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!

Alexander

По принцип дизел на място трудно загрява! Доооста трябва да поработи! Така, че по симптомите който си написал аз не виждам нищо притеснително!  (thup)

Ето и 2-3 снимчици от процеса на смяна! Сменях си го сам в гаража! М/у 1-2 часа работа, и допълнително трябва 1л концентрат антифриз, ако успеете хубаво да оберете този който може да се обере, иначе около 2 литра концентрат(който се разрежда1:1)! Друг съвет, ако някога го правите СТРАШНО мъчни са скобите на маркучите! Те са от тези който се стискат за да отпуснат, аз ги свалих(40 мин) и при слагането просто си купих от тези който се навиват спестява МНОГО мъки и одрани ръце!




И естествено резултатът!
"Kолкото мастурбацията може да бъде секс, толкова и карането на нова, скъпа и мощна кола на газ е удоволствие!"

by hotblooded

Alexi

и аз обичам да правя сам разни неща по колата ,чувствам удовлетворение а не толкова да спестя пари

Alexander

Няма по-голям кеф от това да напрвиш нещо сам и да го видиш че работи!  (beer)
"Kолкото мастурбацията може да бъде секс, толкова и карането на нова, скъпа и мощна кола на газ е удоволствие!"

by hotblooded

Pyrhel

Така си е... А тая стрелка за температурата - няма да ти казвам на какво ми прилича (rofl)
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.


Чебурашка

ЕЕЕ това защото е снимана отблизо  (whip)
пп: стрелката за горивото е същата 

Иван Вълков

Браво колега за положеният труд и постигнатият резултат. И аз обожавам да си поправям сам колата, но понякога без сервиз и инструмент нестава работата. Пример вчера загубих цял предиобяд за сваляне на амортисьор, който в крайна сметка го смени един приятел в сервиз. Държа да кажа че само трябваше да се отвият 3 болта т.к. новите/стари амортисьори бяха с пружините и лагерите. Колкото и желание да имах бяха много запечени :(

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

bobitbg

Честита коледа на всички!!!
Явно е месеца на термостатите.
И аз да не остана по назад взех, че смених и моя термостат вчера и днес чакам с нетърпение жената да се облече и да излизаме да тествам.

sparky

колеги мисля,че и аз съм за тази групичка. Днес на -10 градуса пътувах и при включен вентилатор на 2 степен колата започва да изстива когато падна под 2500 оборота. А едвам загря след 20 км. извънградско. Фокуса е 1.8тдди и смятам и аз да сменя термостата. Дайте съвет откъде да го купя. Мотопфое или от друго място. Аз съм от Търново. ^-^

bobitbg

В МП ми беше малко скъп, затова си купих на Gates от Тех-ко и на първо четене съм доволен.

sparky

#45
колко скъп? Колко струват двата? само термостат ли купи или и гарнитурка

Alexi

като падна на -10 тия дни нещо не съм доволен от начина по който се държи температурата на колата и ще сменя профилактично "малкия" термостат ,който дефектира много по често от големия и вероятно той е причината .. поръчах оригинален в МР утре трябва да дойде ..

sparky

аз си взех Wahler от ауто + за 21 лв ще видим като го сменя

Bobi

Алекси, колко струваше " удоволствието" ?

Alexi

50 лв което е добра цена за оригинален .. моя се оказа от януари 2004 ,произведен 2 години преди колата :)) все пак беше изправен но на колко градуса отваря не е ясно де .. ще видим не съм я карал сериозно дали има разлика


sparky

Колеги днес смених термостата на фокусника но има според мен нередно нещо
http://alfa.kachi-snimka.info/images/opt1325450659y.JPG
Това е след 80 км. Стрелката отиваше ту до средата където е нормално ту до това положение. На снимката съм с 50 км на 4 предавка с 2 степен на парното. Ако може да споделят колегите със фокус 1.8 тдди дали е нормално. Това ми е първа зима с фокуса и не знам дали е нормално. Мисля вече за смяна и на датчика за температурата. Със стария термостат лятото заковаваше средата и не мърдаше. Възможно ли е да има въздух в системата и затова да прави това

Alexi

не е нормално ,то и времето не е студено в момента .. вероятно е нечитав термостата макар и нов

G_o_c_e_v

И моя го направи днес, Аз вече съм сигурен че съм за термостат, защото и при мен стигна средата, пуснах вентилатора за парното на 2-ра и стигна както при тебе. При по интензивно каране си заспива по средата и не мърда, но ако го къткам леко леко пада стрелката, което за 3-та зима ми се случва за първи път.
Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!

bobitbg

При 1200 об. на двигателя, 2 степен на парното и температура под 0 е съвсем нормално да ти падне температурата на двг. и дори термостата да е напълно затворил.

G_o_c_e_v

Не знам дали е сигурно колега, но първата зима, когато купих форда имаше студове до -20* и загряваше по бързо, от колкото сега на 0* и не ми е мърдала стрелката от средното положение.
Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!

Bobi

#55
Алекси е прав...Нищо, че термостатът е нов, това не гарантира, че функционира както трябва. Това е масово явление при афтърмаркет термостати. Затова е хубаво да се купуват оригинални такива,.Знам, че струват доста повече, но това е положението.

Иван Вълков

Колеги относно темата с термостатите, преди няколко дни карах един Ескорт чист дизел, с оригиналенн термостат от МП, и колкото по-студено става, толкова повече загрява колата и термостатът отваря по-късно. Това явление се случва вече за трета година когато температурите паднат под -2, -3, градуса. Това е трети термостат и пак същото първото загряване(преди да отвори голямият кръг) винаги загрява така че да включи перката. Колегата кара ескорта вече 6-та година и преди да смени термостатър(независимо оригинален или афрър маркет) има този проблем. Лятно време колкото и жега да е немърда от нормалното и даже перката не се включва. Идей?????

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

sparky

Цитат на: bobitbg в 02 Януари 2012 11:33:02
При 1200 об. на двигателя, 2 степен на парното и температура под 0 е съвсем нормално да ти падне температурата на двг. и дори термостата да е напълно затворил.


При 2000 об пак го прави по принцип това беше в населено място и затова е на 1200 об.

sparky

Говорих с един майстор и му обясних какво прави колата и той каза цитирам
"май ми намирисва на водна помпа".

bobitbg

Не говори повече с този майстор.