Прекъсване на празен ход

Започната от kombare, 11 Септември 2013 20:28:10

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

kombare

привет на членовете...
искам да попитам за савет...
имам проблем с колата ( сутрин докато загрее подпу6ва доста здраво,това се оправяше след 5 мин.,сега вече като загрее прекасва от време на време за секунда  две и пак се оправя )
изчетох доста форуми вав форд,и сам решил да слагам добавка за диузите.


Nebhotep

Писах нещо ама не видях, че колата е дизел...  ::)


Глупаците спорят с другите, а мъдреците със себе си!

hotblooded

Добавката няма да ти реши проблема, за твърдата работа в началото - провери си подгревните свещи дали работят. На базата на това ще мислим и за другата част на проблема.

yavor_s

То  дюзите по-добре ги свали да ги стендоват,да се видят разпръсквачите..Можеш да метнеш и едно око на обогатителя на ГНП-то,дали работи.Доколкото помня те май бяха два даже-един на вакуум и масовия термообогатител.

FuRoRR

Подгревни свещи за лошия студен старт-проблема на всички EnduraD мотори е че клеясват и затягат и е голяма възможността да се скъсат докато се вадят.
За прекъсването се насочваш по степен на сериозност на ремонта
1.МНОГО МНОГО МНОГО Лоша нафта-ясно как се отстранява
2.Въздух в горивната система
2.а.Породен от запушен горивен филтър
2.б.Породен от скъсани горивопроводи (моите ги накъсах отдолу по един черен път) или напукани след филтъра...
И при двата случая - между ГНП и горивен филтър се слага около 7-8 сантиметра прозрачен маркуч и се следи при празен ход и на високи обороти дали отива въздух към ГНП.Ако това ти е проблема след известно време ще спре и няма да тръгне докато не подкачиш гориво устно  :D (личен опит)
3.ГНП -всякакъв проблем там е лош проблем...и скъпо струващ ,в повечето случаи повече от колата -в тоя случай се ходи на майстор
Дюзите почти няма как да се запушат и на съм чувал и не ми се е случвало на Ориона...
Сивото Зайче - Powered by ВЪЪЪЙЙ!

kombare

благодаря за мненята
преди около седмица бях на маистор,та тои смени маркучите за излишната нафта и каза да покарам ден два да следя как са нештата,уви нештата сутрин са кофти,но после ниама преблем само докато загрее може би и се оправя после.след това последва смяна и на горивен филтар(от стария имаше доста изненади)и ваздушен,момчето бе сигурно че няма ваздух в системата.
понеже сам заобиколен от приатели (всеки от тях маистор)та по тази причина и се орентирах кам добавка.
все пак добавката ако не ми помогне,дали ниама да ми навреди.

FuRoRR

Цитат на: kombare в 12 Септември 2013 18:30:18
благодаря за мненята
преди около седмица бях на маистор,та тои смени маркучите за излишната нафта и каза да покарам ден два да следя как са нештата,уви нештата сутрин са кофти,но после ниама преблем само докато загрее може би и се оправя после.след това последва смяна и на горивен филтар(от стария имаше доста изненади)и ваздушен,момчето бе сигурно че няма ваздух в системата.
понеже сам заобиколен от приатели (всеки от тях маистор)та по тази причина и се орентирах кам добавка.
все пак добавката ако не ми помогне,дали ниама да ми навреди.
Повтарям се ,но все пак подгревни свещи и незатегнати скоби на маркучите на горивния филтър или напукани маркучи,въздуха няма как да се усети а се проверява с прозрачен маркуч.Също така е добра идея добавянето на възвратен клапан на най-високата точка на горивопровода която се пада между ГНП и горивен филтър за улесняване на студения старт...
Сивото Зайче - Powered by ВЪЪЪЙЙ!

kombare

здравеите колеги,изчаках до днес за да сам сигурен в стореното вчера,но уви проблема си остана
вчера в сервиз парво слагаха добавка направо кам помпата варзана,след това последва свалиане на диузите,незнам как ги провериават,аз сам чувал за стендове разни,но казаха че са добре.
остана варианта за помпата,но сам решил да ходя в понеделник в мото пфое.тук в габрово ниама маистор за помпи,казват че ги праштат по троян и ште ми струва около 350-400 лв.аз сам сагласен но да сам сигурен че ште се опраави.
в интерес на истината колата не е на много километри,изровихя от един сеновал кадето беше прекарала зимата,именно това ме подтикна да я закупя

kombare

здравеите колеги,не сам се появявал известно време.проблема решен,като нова е,немога аз даже да я позная.
значи доста главоболия ми саздаде,доста нерви потроших.в краина сметка се оказа кофти нафтица,чак ме е срам да го кажа  :-X
поне си направих профилактика на мотора и е подготвен за зимата.
сега искам само да попитам дали е добре да измия мотора,заштото с това откачане и закачане на маркучи и траби,доста се пооля.

Bobi

Хаха, да не си зареждал нафта от трактори? Важното е, че всичко е наред...
Мотора можеш да го измиеш. За всеки случай сложи някаква найлонова торбичка върху акумуалтора и кутията за бушоните и гледай да не пръскаш там. Изпръскай доволно мотора с Меглио, остави да подейства за около 10-тина минути, после го изплакни с водоструйка или най-добре маркуч, ако имаш. Повтори процедурата, ако е необходимо.

Само внимавай да не миеш двигателя, когато е загрял до 90 градуса. Най-добре е, когато е загрял много леко до 60-тина градуса.


kombare

благодаря Боби,утре мисля да го направия,но таи като аз нямам условия ( ах тези апартаменти ),мисля да ходя на мивка

Bobi

Пръскай само с чиста вода и гледай да не приближаваш повече от половин метър, за да не откъснеш някой датчик или кабел.