Черното комби

Започната от gsto, 13 Май 2013 23:09:26

« назад - напред »

0 Потребители и 2 гости преглеждат тази тема.

gsto

Поръчах си от ибей ей такива копчета за парното/климатика:


С нетърпение ги чакам да дойдат, за да махна моите, които приличат на врътки от печка "Раховец"  :D


Удо

#61
Цитат на: gsto в 29 Юли 2014 21:58:19
Поръчах си от ибей ей такива копчета за парното/климатика:


С нетърпение ги чакам да дойдат, за да махна моите, които приличат на врътки от печка "Раховец"  :D

Колега, точно такива си взех преди месец.. стоят уникално и най-вече са страшно удобни.

https://www.dropbox.com/s/t7mggfpwyv0ngye/WP_20140728_18_25_45_Pro.jpg

gsto

Цитат на: Удо в 30 Юли 2014 09:45:23
Колега, точно такива си взех преди месец.. стоят уникално и най-вече са страшно удобни.

https://www.dropbox.com/s/t7mggfpwyv0ngye/WP_20140728_18_25_45_Pro.jpg

Имаше ли проблем със свалянето на старите?
Много готино се е получило наистина. Аз ги гледам от една година по английските форуми, то май няма фокус с климатик, който да не е с такива врътки. Първо мислех да взимам от голф 5 - там са подобни, но май не са съвместими.
Добре, че братята китайци са се сетили да ги направят :)

Удо


А след това и това:

Парктроника пак е от ибей, излезе 20тина лева. Сам го монтирах, снимки по-късно.
[/quote]

Колега и за си купих такава джаджа от ebay, но без дисплея, само с пищялка, не ми се занимаваше да мисля къде ще го слагам. Та въпроса ми е:
1. - къде монтира датчиците - на черното на бронята или някъде по средата. В нета намерих снимки на оригинално монтиран такъв точно на черната престилка.

2. от къде прекара кабелите за да влязат в багажника - има ли някъде въздуховод, налагаше ли се да сваляш бронята?

Ще съм ти много благодарен ако удариш едно рамо с отговорите а ако имаш и снимка... идеално

Удо

Цитат на: gsto в 30 Юли 2014 10:01:46
Имаше ли проблем със свалянето на старите?
Много готино се е получило наистина. Аз ги гледам от една година по английските форуми, то май няма фокус с климатик, който да не е с такива врътки. Първо мислех да взимам от голф 5 - там са подобни, но май не са съвместими.
Добре, че братята китайци са се сетили да ги направят :)

Никакъв проблем - извадих ги на ръка без клещи, без парцалчета...

gsto

#65
Цитат на: Удо в 30 Юли 2014 10:03:01

Колега и за си купих такава джаджа от ebay, но без дисплея, само с пищялка, не ми се занимаваше да мисля къде ще го слагам. Та въпроса ми е:
1. - къде монтира датчиците - на черното на бронята или някъде по средата. В нета намерих снимки на оригинално монтиран такъв точно на черната престилка.

2. от къде прекара кабелите за да влязат в багажника - има ли някъде въздуховод, налагаше ли се да сваляш бронята?

Ще съм ти много благодарен ако удариш едно рамо с отговорите а ако имаш и снимка... идеално

1. Пробих бронята и ги сложих както на тази снимка, но хубаво трябва да видиш колко са ти дълги датчиците и дали нямаш някоя планка зад отвора, който пробиваш. Аз не знаех за престилката, затова си пробих бронята:



2. Отзад в багажника(в ляво и в дясно) имаш 2 вратички за вещи. Отваряш дясното капаче,  махнеш дунапрена и ще видиш, че има гумена тапа:

Кабелите от датчиците минават в кухината на бронята и трябва да излязат до тапата. Пробиваш тапата колкото да минат кабелите.
Кутията на парктроника я лепиш както на снимката и отгоре върху нея си поставяш пак дунапрена.

Dmitarcho

В продавалника/OLX ги има същите парктроници, с около 5 лв. горница ;) И аз моя го поръчвах от Ebay но го чаках 3 месеца :) Повече от година ми върши перфектна работа ;)
Ръца Пръца

Удо

Мерси за пояснението. Ще си поиграя и ще се похваля как е станало. А да те питам "маса" от къде взе. Един колега беше описал, че направил дупка и с болтче захванал кабела...

К.Методиев

Маса имаш и на стоповете.

- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.

slavov92

Колега колата е супер , и аз съм с такъв фокус , да те питам каква е цената на тези копчето и как се водят в ебей . Мерси!


Удо

Цитат на: slavov92 в 01 Август 2014 12:58:11
Колега колата е супер , и аз съм с такъв фокус , да те питам каква е цената на тези копчето и как се водят в ебей . Мерси!

Моите са тези http://www.ebay.com/itm/261519883095?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649 безплатна доставка и за около 2 седмици бяха при мен в София.

gsto

Една снимка на черната конзолка преди новите копчета(на тъмно):

gsto

И една снимка на новата придобивка на сина:


gsto

Дойде време за смяна и на турбото  ??? Имам час при доктор тази седмица ;(
Не знам до къде ще го докараме с тия стари дизели...
Като казвам стари...чак ми се плаче...колата е с първа регистрация март 2008-ма година :-[

Удо

Мойте съболезнования, да кажеш как е минало... и най-вече финансово. На мен ми се разпя заден лагер и разбира се оказа, че се сменя цяла главина... Равносметка 240лв в МП. Още го мисля...

gsto

#75
Турбото е сменено с втора употреба(продавачът-сервизът твърди, че е от фокус на 55 000 км със страничен удар).
Както и да е, сменено е и сега го тествам. 
Защо го смених, пише в тая тема:
http://fordbg.com/forum/index.php?topic=5880.msg80203#msg80203

Разлики с предишното турбо:
- Във вървежа - може да си въобразявам, но колата върви повече.
- Колата е осезаемо по-тиха. Не знам защо, но явно старото турбо е издавало и други паразитни звуци, които съм си мислил, че са от самия мотор, но с новото - колата стана по-тиха.
- Колата се кара по-леко! Преди ако карам на 1ва в колона, натисна газта и после я отпусна - колата забиваше нос и като натисна пак газта да потегля, трябваше да чакам 2 сек докато тръгне да ускорява.
- Не пуши. Ей това не бях вярвал, че ще се случи, но пушилката при рязко ускорение я няма изобщо или поне е толкова малко, че не се вижда. Преди ставаше черен облак зад мен.

В сервиза твърдят, че моето турбо е било мъртвец, но аз като гледам и пипам перката - луфта който имам е едва доловим.
Хората ми казаха, че турбото има голям аксиален и радиален луфт - нещо с което не съм много съгласен, защото турбото издаваше съответните звуци само при повечко километри извънградско, а градско това го нямаше.

Турбото е втора употреба и цялата операция - цената на турбото + смяната ми излезе 500лв. Пичовете в сервиза ми дадоха 3 месеца гаранция.

Pyrhel

Супер, браво! Щом са дали гаранция, значи са проверили и маслените магистрали. Със старото турбо какво стана, в теб ли остана? Може да му направиш една дисекция за форума да се види проблема :)
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

gsto

#77
Цитат на: Pyrhel в 14 Август 2014 10:24:05
Супер, браво! Щом са дали гаранция, значи са проверили и маслените магистрали. Със старото турбо какво стана, в теб ли остана? Може да му направиш една дисекция за форума да се види проблема :)

Старото турбо е в мен.
А за маслените магистрали, то турбото, което сложихме си вървеше със всички тръбички и маркучи по него.
Специално им казах да ги видят дали не са запушени.

Дисекция...едва ли ще му направя, за мен това турбо може да се поправи. Няма счупено, пукнато, луфта е много малък(не знам като развие 100 000 оборота тая перка дали луфта не става по-голям :) ), но ще го държа за резерва, или ще го продам на някой да си го направи или да закърпи положението.

Между другото, това стържене, което чувах...ако е било наистина стържене си е било от перката, като се е допирала в стените, нали така?
Ако е така, перката не би  трябвало да е здрава.

Pyrhel

Прецизна дисекция с възможност за сглобяване, че даже и ти ще си го възстановиш с един лагер. Не с чука :))
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Alexi

турбото развива 250к оборота не 100к ,и дори и малък луфт може да е фатален щом сега е ок явно е било зле старото .. за поправяне - може прави се сменят се карантиите вътре комплект остава само охлюва


gsto

#80
Сега ходих малко да я загрея на магистралата и проблема пак го има...

gsto

Тая кола ми взе здравето вече:
http://fordbg.com/forum/index.php?topic=5880.msg79264#msg79264
http://fordbg.com/forum/focus-cmax/fokus-mk2-chukane-tropane/msg71020/#msg71020

Ще взема да седна и да напиша досега какво съм сменил по колата за около 30 000 км откакто я имам. През месец съм по сервизи...

gsto

#82
За година и половина по колата са сменени(карам ги поред от както я имам):

1. Два тампона на носачите.
2. Два шарнира.
3. Всички възможни ремъци и ролки.
4. Съединител комплект с лагер помпа и демпферен маховик.
5. Предни амортисьори с тампоните и лагерите на макферсоните.
6. Задни амортисьори.
7. Два тампона на макферсона.
8. Турбо.
9. 3 пъти масло с всички филтри.

Следват в най-скоро време:
- отново тампоните на макферсона
- един шарнир
- всички накладки с дискове.
- лагер главина на едното колело.
- не знам още кво, щото нещо ми капе масло отнякъде, от другаде пък свири.
- 4 свещи.

Някой ще каже, че всички неща са консумативи и се сменят, ала бала, но пак да повторя: "Колата я карам от година и половина и с нея съм изминал няма и 30 000 км"

Повече кола докарана от Италия не купувам  :'(

dimitar

здравей, за втори път чета твоята тема. Съжалявам за твоите беди. аз имам същия фокус със същия двигател.взех си го малко преди теб от германия. моят е ghia 2005 черно комби със абсолютно всички екстри. за година и половина съм сменил само предни амортисьори.минал съм 25000км. преди да си взема моята кола ходих в автокъщата от кадето ти си купил твоята кола и на мен много ми хареса.спазарих цена и си мислех да я купя беше март 2013. после помислих и реших,че нямя как да е на тези километри.поинтересувах се малко и случайно намерих къде връщат километражите на тази автокъща. разбрах го когато закарах една друга кола копувана от там за обслужване и майсторът ми показа съседния сервиз кадето ги връщат. аз се разколебах и реших да не купувам кола от бг. за същите пари си взех от Германия на150000км.перфектна с повече екстри. ако искаш мога да ти намеря майсори които няма да те лъжат и ще ти помогнат аз само при тях ходя.за твоите беди не се сърди на колата а на тези които са ти я продали. успех.... ::)

gsto

Цитат на: dimitar в 25 Август 2014 21:17:47
здравей, за втори път чета твоята тема. Съжалявам за твоите беди. аз имам същия фокус със същия двигател.взех си го малко преди теб от германия. моят е ghia 2005 черно комби със абсолютно всички екстри. за година и половина съм сменил само предни амортисьори.минал съм 25000км. преди да си взема моята кола ходих в автокъщата от кадето ти си купил твоята кола и на мен много ми хареса.спазарих цена и си мислех да я купя беше март 2013. после помислих и реших,че нямя как да е на тези километри.поинтересувах се малко и случайно намерих къде връщат километражите на тази автокъща. разбрах го когато закарах една друга кола копувана от там за обслужване и майсторът ми показа съседния сервиз кадето ги връщат. аз се разколебах и реших да не купувам кола от бг. за същите пари си взех от Германия на150000км.перфектна с повече екстри. ако искаш мога да ти намеря майсори които няма да те лъжат и ще ти помогнат аз само при тях ходя.за твоите беди не се сърди на колата а на тези които са ти я продали. успех.... ::)
Да колега, прав си. Това ще ми е като обеца на ухото.
Както и да е, скоро колата отива за продажба и ще гледам тази грешка да не я повтарям повече.

gsto

#85
Малко развитие по темата, сложих новите копчета:

gsto

нещо, не мога да свикна как изглежда с новите копчета и ще ги махам(продават се)

Dmitarcho

Аз пък тея фабричните врътки не мога да ги търпя. Отвратително грозни са ми. С тея врътки изглежда къде къде по-добре. Но е въпрос на вкус ;)
Ръца Пръца

gsto

Цитат на: Dmitarcho в 02 Октомври 2014 21:02:56
Аз пък тея фабричните врътки не мога да ги търпя. Отвратително грозни са ми. С тея врътки изглежда къде къде по-добре. Но е въпрос на вкус ;)

просто ми изглеждат неестествено в интериора, не ми се връзват нещо

gsto

#89
Няма развитие по темата, освен няколко грешки, заради затапеният ЕГР и друг ъпдейт са зимните гуменки :)
Ето няколко снимки от риболовни излети с корабчето :)





И това за честит първи сняг :)