2014 Ford Fiesta ST: The Small Hatch with Big Moves!

Започната от amplified, 15 Април 2013 16:41:26

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.



deshi

хубава е но нещо май не съм особенно впечетлен ... като цяло ... а и тая цена
Грозен си кат` OHC  .....

escobar

Цената е около 35000, Полото е по-скъпо.
Изводът на Аутобилд е "Новата Фиеста е много препоръчителна. И то не само заради ниската си цена. А защото Форд са осъзнали, че някои автомобили трябва просто да доставят удоволствие при шофиране."
В тоя клас толкова вървят бръмбъзъците, на Мини естествено цените са най-дървени.

hotblooded

 В Турция около 36 000 лв излизаше Фиеста Титаниум с 1.4 мотор. Така че ако тук за 35 дават ST си е далаверка :)

Bobi

Примерът с държава, в която Фокус 2 струва 30 к втора ръка, е неуместен :)

deshi

моята е точно 1.4  титаниум  и струва 15 000 евро ... добра  е обаче тея пари са  и много ... за  малко повече пари ... може да се вземе много по блага гола смисъл ако ст струва 20 000 си струва
Грозен си кат` OHC  .....

TourneoRS

Едно време колите от този клас ги правеха ниски и широки . Сега нещо се промени модата ,правят ги тесни и високи , с някакви странни гуми . Цялата кола не мога да я възприема за автомобил със спортно излъчване .
IVECO -  с него не се ходи надалеко .

vladi tanev

На мен лично много ми допада няма начин да кажа че не ми харесва при положение че са се постарали абе хубава е.
SIERRA EVOLUTION TEAM
Бай Владо-Скорпа

Alexi

много пари .. то за това тия наточените малки колички почти не се срещат по улиците ..

deshi

това имах пред вид под много пари ... за малка наточена кола са много ...факт  е... за тея пари ще си купя една нова 1.4  нормална и един ниссан като ми се кара както и направих :)
Грозен си кат` OHC  .....


escobar

Не е много меродавно да сравнявате ново със старо. Купра, Поло GTI, 207RC и така нататък струват около 40000 лева, та Фиестата не може да се нарече скъпа спрямо тях.

Alexi

Цитат на: deshi в 15 Април 2013 22:02:29
това имах пред вид под много пари ... за малка наточена кола са много ...факт  е... за тея пари ще си купя една нова 1.4  нормална и един ниссан като ми се кара както и направих :)
нали знаеш ,че тая фиеста е по бърза от нисана ти :)

deshi

нали знаеш че тая фиеста конкретно от моя хич не  е по  бърза  а и от всеки друг след 15 минутна намеса  (dwo)
Грозен си кат` OHC  .....

Alexi

говорим за сток .. не е за подценяване фиестичката просто е много пари :)

deshi

темата на разговора беше струва ли си парите ... според мен не  и си изказах мнението  защо ... нали това  е  идеята на форума ...   не съм коментирал колко върви ... а колко струва ... и дали това което получаваш насреща има някаква стойност ...
не се обиждай но звучи смешно да обясняваш как малък хеч с 1,6 турбо върви повече от една от най-утвърдениете тунинг платформи  ... дори и в сток вариант ... не подценявай опита и мнението на останали ... тай като не знаеш нито през какво са минали с какво са  се сблъскали и какво са научили ...
Грозен си кат` OHC  .....

Bobi

deshi, уважавам мненията ти, но мисля, че и ти подценяваш новият 1.6 екобууст. Не съм карал все още такъв, ако ти си го направил, взимам си думите назад и се извинявам.
Че колата е скъпа, скъпа е - факт! Но има хора, които купуват даден автомобил само заради марката/модела и не ги е*е колко струва, плащат като поп и заминават. И той доволен, и продавачът. А споровете остават за нас, форумните нинджи  :)) . В споровете няма нищо лошо де, ако се водят интелигентно и аргументирано.

escobar

Естествено, че си струва парите. Не се сещам за НОВА кола, близо 200 коня за 35000 лева.
Сега ако говорим за на старо и за база за тунинг, нещата адски много се изкривяват. Едно X5 4.6Is върви 15000 лева, а е 400 коня... Ама е на 11 години.

hotblooded

 Deshi, не всеки си търси кола която да купи и да вкара в гаража за тунинг. А и нова кола си върви и с гаранцията, и с възможности за лизинг. За тези пари  (35 бона) бих предпочел да си намеря някоя BMW 6 от старата генерация или Мерц 126 със редови 6так, или V8 и да го стегна във вид както е излязал от завода....  Но има хора които никога не са се цапали, нито желаят да се цапат, нито знаят други сервизи освен марковите... Които си купуват новички Поло GTI, Корса ОРС, S3, Clio Cup и др. - Тази фиеста се цели в техните клиенти и по отношение на цена и какво предлага има шансове "да им пусне кръв"...   
Ест, за тунинг платформите също си има клиенти :)

deshi

Както и да  е ... пробвах я миналата седмица като ходих до дилъра за  да ми  правят глупавата ежегодна инспекция  на нова кола ... която струва майка си и баща си за нищо ... та понеже като ходих да  си запазя час бях на разходка с ниссана .... и той ми вика шом харесвате спортни  коли ... трябва да пробвате новата СТ ... аз даже не знаех че  има СТ вече излязло и понеже имах време за губене викам си кво пък ... той също ми  намекна че ниссана не става а фиестата е истинска едва ли не извънземна  ... но не беше прав ... не  ми хареса и тва не се чувства като 200 коня ... последния вървящ форд е косуърт/а и след него RS/ ST фокусите ... тук фиестата с 200 коня започва от 21 000 евро ... а от 25 000 започва  Toyota GT 86 ........  мисля че няма база за сравнение ... аз лично не бих се замислил и бих взел GT 86 .Не ме разбирайте погрешно ... не храня форд  може би съм един от най големите сектанти между вас ...просто от новите фордове няма Drivers Car ... в днешно време правят само стандартни коли ... един стандартен хеч на предно с по къси пружини и турбо не струва 21 000 евро ... а същевременно за 25000 има гт 86   200 коня на задно с секвенционални кутиии, механични шперове  и кво ли още не ...
да фиестата е чудесна кола но за  да  стане спортна и трябва много повече от една духалка ...
Грозен си кат` OHC  .....

Danchev

Въпреки, че съм заклет фен на Фиеста ...
How about a magic trick?


escobar

Къде видя малка разлика между 21000 евра и 25000 евра, това си е 20 процента разлика?

hotblooded

Цитат на: escobar в 17 Април 2013 10:18:26
Къде видя малка разлика между 21000 евра и 25000 евра, това си е 20 процента разлика?
При лизнига не се усещат чак толкова серизоно.  Но все пак Fiesta ST (за мен) е просто бърза малка всекидневна кола, докато Тойота GT 86 си е спортна кола

escobar

Аз си падам еврейче с византийска жилка и цифрите ги усещам направо в сърцето. Почти 8 хилки са това.
Иначе в България такива коли не са популярни и няма как да станат, защото човек който има 30 бона в България ще изскочи винаги на CL500 или нещо от сорта... Държавата също не стимулира покупката на нови коли, а и въреки конете си остава малка и не можеш да разчиташ само на нея...
Тойотата също съм я мяркал само веднъж в движение, Хюндай Дженесис също съм засичал не повече от 2.
Малко след като взех моята Фиеста, Мото-Пфое въобще свали от ценовата листа 1.6 бензин и останаха двата по-малки бензинови двигателя. Тая Фиеста ще върши работа по-скоро за престиж в шоурума.

Но в Англия нещата стоят по различен начин, този сегмент се търси много и има много англичани до 25 години, които могат да си я позволят.

deshi

До голяма степен си прав ... фиестата не  е лоша смисъл въобще не е лоша ... проблема както казах  съотношението е цена/продукт ... на работа на новите коли им казват продукти ... защото са такива ...
по темата цена/продукт
Цените ги смятам както са тука понеже съм наясно с тукашните .. процентно в Бг ще  е същото.
Фактори
1. Цена  21 000 евро
2. Трак дей употреба (най важен критерии при хората купиуващи такава кола) ... колата е ок за трак дей върви добре не  е безбожно лагава  ... приятна е... и всичко е на 6 ... отивате на пистата с спортната си кола за 21 000 евра ... и на пистата всеки ниссан или 30/а или косуърт  за 5000 евро ви сцепва задника ...
3.Стрййт кред ... или какъв имидж има колата ви като стриййт кола ... тоест как се възприема от масата тунери или просто автомобилни фенове ...  тука схемата е пак същата всеки косуърт , 30/ка , или 200 сх има много по агресивно иълъчване ... репутация отвърдена с години ... 
4 как се възприема колата от хората от жените примерно .... ами фиеста с джанти ... и до там ... за ниссаните и 30/те и косуъртите ... полжението е даже по лошо.....
5 всекидневна кола  тука фиестата печели пред горепосочените ... удобна е  пътува се добре с  нея ... можеш да  си напзариш с нея ... в този случай печели
6. разход ... при всяко положение е чувствително неудобно за всекидневна кола ... като собственик на 2 турбо коли мога да  ви потвърдя ... че там разхода винаги е двуцифрен ... дори и при нормално каране
7. поддръжка ... маслата са  ясни ... но всичко останало ... както на всички спортни модели на форд е с дебели суми ... на често


Та благодарение на тези седем фактора ... аз преценям че това не  е кола  за мен .... а забравих най важния  и най решителния
21 000 евро за кола без кардан ....... никога

Та равносметката е проста 21 000 евро и в нито едно отношение не сте най

схемата е елементарна
ако искаш да  сваляш мацки купуваш си бмв
ако искаш нормална сигурна всекидневка купуваш си фиеста с малък мотор и си свиркаш...
ако искаш нова кола дето да  я бива като цена да  носи кеф и да  е що годе приемлива цена купуваш си ГТ 86 или дженезис или фокус ст(който е доста класи над фиестата)
ако искаш да  вървиш настрани ... купуваш си ниссан или сиерра или 30-ка


Грозен си кат` OHC  .....

deshi

не ме разбирайте погрешно харесвам я но 21 000 евро са  и страшно много
Грозен си кат` OHC  .....

Alexi

всъщност колата балансира между всичко написано от теб без да е номер 1 но предлагайки от всичко - нито ще навеждаш глава на светофарите ( колата ускорява до 100 за 6.5 ,това е доооста бързо по всеобщите представи ) ,нито на бензиностанцията ,става за евридейка ,нова е ,изглежда добре ,не е безумно скъпа ,имидж няма ,но не пречи да си изгради .. това е много смел ход на Форд ,предния модел СТ беше със 150 коня атмосферка тука правят едни 50 коня и 100 нютона отгоре само за 1 поколение ,явно очакванията са големи ...

escobar

Между другото колите винаги са си били продукт и Хенри Форд е, така да се каже, големият виновник за това. Все пак е автор на репликата - всеки може да вземе какъвто пожелае Форд, стига да е черен.
И точно защото е продукт и има конкуренция, цените не са случайност - Renault Clio RS е 25000 евра даже, всички в този клас са много сгъстени като цени.
Най-вероятно ще разцепи във Великобритания, а България е толкова малък автомобилен пазар, че даже не ни отразяват в статистиките за продажби.

deshi

Toва е проблема на Форд ... във всички критерии са на средно ниво ... и в нито един не са  най добри ... сам си отговаряш на въпроса ... а относно имиджа ... надали ще го променят ... с поредния си посреддствен модел
както ти сам каза ... 0/100 при мен сток са 6.9 секунди на 0.6 boost ...  30 евра за един турбосмарт ...и съм под 6 :) и това е 1989 година ...
Грозен си кат` OHC  .....

Pyrhel

Във всичко написано от Гео го подкрепям, разсъждавам по абс. същия начин... Проблемът е, че даваш не малко пари и накрая в нито един критерий не си номер едно.
А въпросът дали става да се ходи до магазина за хляб и салам - става, няма какво да го коментираме...
Правят някакъв посредствен модел, бият тъпана, че са най-великите и са направили огромно откритие (примерно сравняваха 1.0 ЕкоБууст Фокуса с Ферари? WTF ве? Т'ва че литровата ви мощност е повече - и к'во?), а какво се получава в крайна сметка - обикновена малка количка. Ами - не, аз поне не бих си взел такава кола. Ако искам обикновена малка количка - Фиеста 1.4 дизел е моят фаворит, примерно :)

Не ме е яд, че е обикновена малка количка... Яд ме е за тоя шибан ST бадж дето е турен. Като видите някакво такова Спортно нещо не ви ли се иска да скочите на педала на газта и да депресирате собственика с... ДИЗЕЛА си... Честно казано аз го правя винаги, пък и винаги собствениците им се връзват...
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Danchev

Е тя политиката е такава от много години ... правят се непретенциозни коли с прилежащата им стойност.
ГТ-то е на тая цена заради джойнт венчър-а ... ако беше дело само на Тойонда положението щеше да е съвсем различно.
Фиестата е такава каквато е ... бърза градска въшка дето можеш да си я изкараш уикенда на някой b-road и да си направиш кефа ... каквито са между другото 99% от двубуквените модификации на марката.
Като гледам цените на конкуренцията, май ще се окаже и един от най-евтините варианти.
Ако имам 35к дали бих си сменил 25 годишната двубуквена Фиеста с чисто нова таква ... ТЦ ... че си купя коси :)) ама тва е друга много дълга тема ;D
How about a magic trick?