Ремонт на инжектори Delphi TDCI в домашни условия

Започната от Alexi, 23 Март 2013 20:46:52

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

teloto

Цитат на: Alexi в 02 Ноември 2016 21:56:13
какви грешки записва ? обратната нафта замерихте ли
Да.С диагностиката ги замери.Показаха нормални стойности!


Alexi

не става с диагностиката ,там се вижда корекцията на базата на износване спрямо фабричните стойности ,но ако ти пикаят клапаните за обратната нафта ще пада налягането в рейла и това се регистрира като грешка и влиза в авариен .. клапана на помпата да не те разочаровам но е доста прост и устойчив детайл който не е натоварен особено и не съм чувал да дефектира

доницети

Цитат на: teloto в 02 Ноември 2016 22:25:02
Да.С диагностиката ги замери.Показаха нормални стойности!
Налягането се мери с прост манометър. За целта има и винтил където да го вържеш.

Dmitarcho



Какво си поръчах снощи....като пристигнат започвам ремонти и аз :) В описанието продавача споменава за вертикални и диагонални клапанчета....нашите какви са ?!?


Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Ръца Пръца

Alexi

тия нали знаеш че не са оригинални ,дано да си ги взел изгодно :)

Dmitarcho

Колкото искарат...толкова. Тея по сервизите, дето вземат по 200+ лв. за рециклиране, дали слагат оригинални, а !)

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Ръца Пръца

Alexi

някои слагат ,при други не е ясно но аз бих искал да ги видя ако претендират ,че са оригинални .. между другото в БГ се намират на около 100 лв броя и можеш да си ги смениш сам ,навън не са особено по евтини оригиналните

Dmitarcho

50 и малко долара са оригиналните, който аз успях да намеря.....за една бройка. Туканв сервиз ми обявиха, че слагат оригинални...на цена 250 лв. :) и това е само клапанчето, и после труд, ала бала...и става като на оня пич - 4к за ремонт, и колата още не пали ;)

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Ръца Пръца

Pyrhel

Цитат на: Alexi в 04 Ноември 2016 14:57:12
аз бих искал да ги видя ако претендират ,че са оригинални
Как ще ги познаеш? А и как позна по снимка тези какви са?

Митак, вертикални трябва да са, не знам за нищо диагонално в оригиналните, то и оня така беше написал, че масово се поръчват вертикални, ще го питам.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Dmitarcho

Мерси, да взема да пиша на тоя жълтур, да не прати диагоналите......да чакам още 2 месеца да ги сменям ;)

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Ръца Пръца


Pyrhel

Пиши му направо да даде снимки на вертикалните и диагоналните да ги разгледаме
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Dmitarcho

То ги има....постнал съм ги и аз малко по-горе, ама кой да гледа :)

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Ръца Пръца

Alexi

Цитат на: Pyrhel в 04 Ноември 2016 16:53:41
Как ще ги познаеш? А и как позна по снимка тези какви са?

Митак, вертикални трябва да са, не знам за нищо диагонално в оригиналните, то и оня така беше написал, че масово се поръчват вертикални, ще го питам.
имам набито око :))

Mondeicho

Взимай, слагай и после ще кажеш колко време са изкарали. Дано имаш късмет и попаднеш на читави (fe)
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

teloto

Цитат на: доницети в 04 Ноември 2016 09:39:39
Налягането се мери с прост манометър. За целта има и винтил където да го вържеш.
Къде е този винтил?

teloto

Днес взех помпа втора ръка и я занесох в София Дизел център да я сложат на стенда и да кажат как е!По късно ми се обадиха ,че помпата е добре,само трябва да й се сменят уплатненията и подкачващата помпа!Утре я взимам и ще търся кой да я монтира!Благодаря на "specialista" за съветите  (thup) .Сега ме посъветвайте в кой сервиз да ми я сменят!Старата с новата!

teloto

Цитат на: Alexi в 02 Ноември 2016 22:36:04
не става с диагностиката ,там се вижда корекцията на базата на износване спрямо фабричните стойности ,но ако ти пикаят клапаните за обратната нафта ще пада налягането в рейла и това се регистрира като грешка и влиза в авариен .. клапана на помпата да не те разочаровам но е доста прост и устойчив детайл който не е натоварен особено и не съм чувал да дефектира

Беше прав!Рециклирах една помпа взета втора ръка от друг Форд в София Дизел Център,както ме посъветва "specialista" и я сложихме на мястото на старата.Всичко е ОК,обаче се оказа ,че имам проблем с два от инжекторите,та сега съм взел едни,но искам да питам има ли разлика между тези от 2002 год и тези от 2004 фейслифтовата версия на Мондеото?Моят Форд
е 2.0 ТДЦИ 130 к.с 2004 фейслифт!

Alexi

след фейса имат разлика ,и не са взаимозаменяеми разпръсквача е с различна дължина... най добре намери като твоите или просто ги рециклирай не се занимавай с втора употреба ти такива си имаш

teloto

Цитат на: Alexi в 19 Ноември 2016 19:17:25
след фейса имат разлика ,и не са взаимозаменяеми разпръсквача е с различна дължина... най добре намери като твоите или просто ги рециклирай не се занимавай с втора употреба ти такива си имаш
Това е най добрия вариант,но и най скъпия!Някъде около 800 лв е минимума за такъв ремонт на 4-те броя дюзи!Нещо влязох в сериозен преразход! :-[ Иначе има втора ръка с гаранция за около 400-500 лв за четирите 8)

hotblooded

Инжекторите за Mondeo Мк3 2.0 TDCi са няколко вида.  Разликите са за мощността(90/115/130) ,  преди/след фейс лифта и евро3/евро 4...  Няма взаимозаменямост между тях, без намеса във софтуера. Също така - смяната на само 1 или 2 инжектора - само отлага рециклирснето на всичките 4


teloto

Цитат на: hotblooded в 19 Ноември 2016 20:49:02
Инжекторите за Mondeo Мк3 2.0 TDCi са няколко вида.  Разликите са за мощността(90/115/130) ,  преди/след фейс лифта и евро3/евро 4...  Няма взаимозаменямост между тях, без намеса във софтуера. Също така - смяната на само 1 или 2 инжектора - само отлага рециклирснето на всичките 4

Ясно.Форда ми е 2.0 ТДЦИ 130 к.с 2004 фейслифтовата с 6 скорости......

hotblooded

Цитат на: Pyrhel в 31 Май 2012 18:33:17
Писна ми всеки път да плюнча пръста и да ровя в тефтера кой код за какви мотори е. Да ги напиша и да се откриват с търсачката. Тука са подредени под азбучен ред на кода :)


ПроизводителКод на инжектораПартиден номерДвигателEuroГодини
DelphiEJDR01001D2C1Q-9K546-BA2.0 TDCi 130BHP32003 - 2003
DelphiEJDR00101Z2S7Q-9K546-AH2.0 TDCi 130BHP32001 – 2003
DelphiEJDR00202Z3S7Q-9K546-AA2.0 TDCi 115BHP32001 – 2003
DelphiEJDR00301Z2S7Q-9K546-AJ2.0 TDCi 130BHP32001 – 2003
DelphiEJDR00401Z2C1Q-9K546-AB2.0 TDCi 130BHP32001 – 2003
DelphiEJDR00402Z3S7Q-9K546-AB2.0 TDCi 115BHP32001 – 2003
DelphiEJDR00501Z3S7Q-9K546-BB2.0 TDCi 115/130BHP32003 – 2007
DelphiEJDR00502Z3S7Q-9K546-CB2.0 TDCi 115BHP32003 – 2007
DelphiEJDR00504Z4S7Q-9K546-BD2.0 TDCi 115/125BHP42003 – 2007
DelphiEJDR00601D5S7Q-9K546-AB2.2 TDCi 155BHP32003 – 2007
DelphiEJDR00701D5S7Q-9K546-AА2.2 TDCi 152BHP42005 – 2007
DelphiEJDR00801D6S7Q-9K546-BA2.0 TDCi 115/125BHP42006 - 2007
Търси със същия код като твоите... 

teloto

#82
ОК.Благодаря (notworthy) Мойте по всяка вероятност са тези: Delphi   EJDR00501Z   3S7Q-9K546-BB   2.0 TDCi 115/130BHP   3   2003 – 2007

hotblooded

Използвай VIN декодер, за да видиш с какво евро ти е колата.  Имаше един колега, който се чудеше защо 2.2 върви като 2.0,  и с оказа че има 3 модела инжектори на двигателя си

teloto

#84
Цитат на: hotblooded в 19 Ноември 2016 23:37:29
Използвай VIN декодер, за да видиш с какво евро ти е колата.  Имаше един колега, който се чудеше защо 2.2 върви като 2.0,  и с оказа че има 3 модела инжектори на двигателя си

Това ми излезе:
https://vindecoder.eu/check-vin/WF0WXXGBBW4G65762

С кое EURO съм така и не разбрах!

Alexi


teloto

Цитат на: Alexi в 20 Ноември 2016 12:30:23
евро 3 е

Благодаря ти.Значи съм с тези дюзи,които съм посочил по горе според таблицата (doc)

Alexi

аа ,това е Божа работа с какви си :) ако са оригиналните и 4 еднакви си късметлия ,а на тях пише точно какви са може да се прочете като махнеш капака .. относно ремонта - възможно най евтиния вариант ,при който решаваш проблема е да се рециклират и 4те с оригинални части .. всичко друго е отлагане на проблема за след 10-20к ( примерно )

teloto

Цитат на: Alexi в 20 Ноември 2016 13:04:01
аа ,това е Божа работа с какви си :) ако са оригиналните и 4 еднакви си късметлия ,а на тях пише точно какви са може да се прочете като махнеш капака .. относно ремонта - възможно най евтиния вариант ,при който решаваш проблема е да се рециклират и 4те с оригинални части .. всичко друго е отлагане на проблема за след 10-20к ( примерно )

Да се надяваме,че са оригиналните,но нали не могат да се взаимозаменят т.е трябва да се сложат тези които са дадени в таблицата,поне това разбах аз ::) Иначе как ще работят другите и как блока за управление ще фунционира ?!?

Alexi

някои са взаимозаменяеми ,други не .. мога да ти подбера 4 различни които след програмиране ще работят криво ляво :)