Най-добрата халогенна крушка

Започната от Bobi, 06 Октомври 2011 07:12:30

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Bobi

Тема, в която, ние, простосмъртните без ксенон :P, може да  дискутираме за добрите халогенни крушки.
Когато купих колата, след около 1 месец ми изгоря еднат крушка на късите и след известно проучване се спрях на Osram Nightbreaker+. Когато свалих старите крушки, които бяха Phillips, разликата беше покъртителна. Никога не съм смятал, че халогенна крушка може да свети "почти" като ксенон. Личното ми мнение е, че Osram NB+ е най-добрата крушка на пазара в момента.


Vasilev

Още един глас за Osram NB+. Добре, че Боби ме открехна  :D На фона на обикновените на Osram и Motorcaft са много класи нагоре.

Jumper

Глас против Филипс... Нито една конфугурация с увеличена светимост на даде достатъчно добро осветяване. Най-добре се държеще с +60% но пак си беше зле /не говоря за Форд все пак де!/. Иначе за Осрам, в двора при нас има един пич с Опел, с Осрам, но след една година рязко си намалиха светенето и той си ги смени пак с Осрам и пак си е доволен

Alexi

Осрама НБ е хубав ,но крушката изкарва малко а е скъпа .. колега си купи такива едната изкара 6 месеца другата 9

Bobi

Да, това беше проблемът на Osram Nightbreaker. Затова пуснаха Nighbreaker + , която е с много по-дълъг живот (beer)

Artur_111196

За мен Осрам и Филипс са горе долу на едно ниво, но ако говорим за "светене" нито една от двете "не става"....  В момента съм с Н1 и  колкото и +ве да има крушката след 15 тия метър си е мрак...  Има едно решение на въпроса и то се намира на Илиянци при китайчетата, там се продават 130V  крушки които са забранени от  Евро-съюза и се слагат само на фарове за лов, карал съм няколко години с такива на Скорпиото и съм много доволен, сега остава да се замъкна да си взема...

Alexi

с такива най много да си стопиш рефлекторите

Artur_111196

Няма опасност за рефлекторите, и аз това си мислех в началото но уви не, дори рефлектора на "бойния" фар от който свалих първата крушка беше пластмасов...

Alexi

много по добре е китайски ксенон пред крушка 140 вата .. ксенона ще свети пак толкова а е 35 вата

Artur_111196

 Н1 130v- 6 лв. Ксенон 35v - 80лв. а горят не е като да не горят..


Bobi

Тези 130 вата не заслепяват ли другите участници в движението?

Artur_111196

Не ако са регулирани фаровете правилно никой до сега не ми е примигвал...

Alexi

ако си смениш рефлекторите и стъклата с нови ще установиш ,че оригиналната крушка е достатъчна

Artur_111196

Съгласен съм че са достатъчни но отварям скоба / за нормално осветени улици без дупки в градовете и за добре маркирани  и асфалтирани без дупки междуселски и междуградски пътища/...   А като се налага да следя всяка сянка по пътната настилка като евентуална яма, имам нужда от нещо което да ми дава по отчетлива "картинка" особено в започващия зимен сезон когато водата и кишата замаскира изненадите, все пак карам на 18 цола и не мога да си позволя да давам по 320 лв. за всяка скъсана гума и още не знам колко за джанта..   Миналата зима подбих 1 джанта и скъсах 1 гума заради такава дупка след което монтирах още 2 допълнителни халогенни фара по 500v всеки но мога да и ползвам само когато няма никакви коли срещу мен, за това сега ще подсилвам само късите..

G_o_c_e_v

като слушам за кви ватове става въпрос, тва динамо мислиш ли да го смениш?
Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!

Artur_111196

180ah мисля да е предостатъчно...

Jumper

#16
На теория... По въпроса за прегряването на пластмасата... От обикновена крушка също здраво си грее. По мощните не са по-големи, вярно произвеждат повече топлина, тъй като обикновената крушка на всеки ват има 80% топлина, така че по-мощна значи по топла... Но аз на едно Рено 5 бях боднал 90/100 вата и нищичко не му стана за 2 години. Не се заяждам, от от чисто електричарска гледна точка има разлика от V /волт - единица за електрическо напрежение/ и W /ват - единица за мощност/ Пак в нашия двор има един с 90/100 ватови и х-м-м-м здраво светят, но му даянят не повече от 5-6 месеца. Вярно ксенона е по-скъп ама понеже не знаем светлинен поток на халогенната крушка само предполагаме и говорим... Просто трябва някой с уред да измери на 15 метра какво става на асфалта и тогава можем да говорим.

Добавено: то и Филипс имат крушки 90/100 вата, ама все пак аз ще си бодна ксенонче ... и май че ще се откажа от идеята за друга светлина. Ще звънна в МП за афтърмаркет при тях колко ще излезе пък да видим...

Bobi

Една таблица, на която са показани как изглеждат халогенните крушки в автомобилите:




Вероятно малко хора знаят какво означават символите върху самите крушки.Със сигурност не са сложени за украса  :D
FRONT: Предназначение на крушката:
B- Използва се при фарове за мъгла
C- крушка за къси светлини с волфрамова жичка
R- крушка за дълги светлини с волфрамова жичка
CR-крушка за къси и дълги светлини с волфрамова жичка
HC- халогенна крушка за къси светлини low (dip) beam headlamp, halogen
HR- халогенна крушка за дълги или габаритни светлини
HCR- халогенна крушка за къси и дълги светлини

Приложимост на фара в зависимост от вида движение:
--> - Ляво движение ( Великобритания, Австралия и др.)
<-- или без стрелка - Дясно движение ( САЩ, Европа и др.)
<--> - подходящи и за двата вида движение

Обозначения върху крушки за мигачи и стоп-светлини:
A: крушка за предна габаритна светлина
AR: Крушка за светлини на заден ход
F: Крушка за заден фар за мъгла
B: Крушка за заден фар за мъгла
IA: Retroreflex Reflector
R: Крушка за заднин габаритни светлини
S1: Крушка за стоп-светлини
1: Крушка за преден мигач ( разположена на повече от 40 мм. от крушката на фара)
1a: Крушка за преден мигач ( разположена на разстояние 20 - 40 мм. от крушката на фара)
1b: Крушка за преден мигач ( разположена на по-малко от 20 мм. от крушката на фара)
2a: Крушка за заден мигач
5: крушка за страничен мигач.

mitaka25

Крушката си е крушка.Не съм чувал някоя компания да дава гаранция за крушка независимо от коя марка е.Обикновенната халогенна крушка има живот до 500 часа а ксеноновата до 2000 (това не означава че ще свети до определените часове).Осрам , тунгсрам и всичко което завършва на РАМ са дъщерни фирми на филипс.Стандартно всяка кола излиза с 55w крушки от завода всяка по-силна крушка води до риск от запалване на кабелите или прегаряне на рефлектора(това е относително зависи колко са стари кабелите и фаровете).Аз в момента съм с ТРИФА (немски са)и нямам никакви проблеми с тях,за резерва съм си взел осрам НБ но немисля да си подменя ТРИФАТА.

supertorr

Цитат на: Bobi в 06 Октомври 2011 07:12:30
Osram Nightbreaker+. Когато свалих старите крушки, които бяха Phillips, разликата беше покъртителна. Никога не съм смятал, че халогенна крушка може да свети "почти" като ксенон. Личното ми мнение е, че Osram NB+ е най-добротата крушка на пазара в момента.

Още един доволен от Osram NB+ макар и само на 6 месеца живот и то през пролетно летния период до момента. Надявам се сега с тези постоянно включени дневни да изкара още.

Относно осветеността в сравнение с Motocraft е много малка в полза на NB+ /  знам го защото в момента са сложени по една от двата вида/


dimkaraganchev

Минах и през Osram Cool Blue и през Osram Nightbreaker. Да, хубаво светят, но само на сухо. Когато вали дъжд, все едно си без фарове с тези синкави крушки. От миналата година карам колите си с Osram All season. Ами мисля повече да не ги сменям. Светят перфектно и на сухо и на мокро.

supertorr

Хайде на промоцията- еФтиния  ;D халогенни крушки H4 и H7 комплекта само за 11.99лв в LIDL бели+50% или сини.
Производство Германия

Bobi

#22
С голяма ирония на съдбата почвам да описвам проблема с толкова прехвалените от мен Osram Nightbreaker +... Вчера си карам спокойно и изведнъж забелязвам, че осветяването на пътя се промени.Слизам и с шокиращ поглед установявам, че крушката в левия ми фар е изгоряла - обсипваният със суперлативи и жестоко защитаван и от мен Осрам НБ+.Точно след 6 месеца! Добре, че си пазех старата Phillips и я замених с нея. И тази вечер щях да опиша в темата за "Най-добрата халогенна крушка", че всъщност няма никакво подобрение на качеството на крушката от своя предшевственик Осрам НБ.
Причината да не го направя е , че буквално преди 10 минути ми изгоря и другата крушка (Филипс), с която я бях заменил..Възможно ли е просто да е била сдала багажа, търкалайки се в една кутия в багажника и да съм жертва на брутална случайност или по-вероятно е да имам някакъв проблем с инсталцията на фара?

supertorr

Според мен е случайност (hammer)
Моята крушка NB+ вече е 7+месеца, но да видим, а и вече я щадя / нали карам с дневните светлини/

Alexander

Като цяло тези крушки са с по-кратък живот! Така че не се шашкай! А както каза другата може да си е отишла от подмятане! Сложи си нова нормална и тогава ще разбереш за какво иде реч!  (thup)
"Kолкото мастурбацията може да бъде секс, толкова и карането на нова, скъпа и мощна кола на газ е удоволствие!"

by hotblooded

Bobi

Точно това ще направя само където няма да НБ+, нито пък Осрам!

Bobi

Реших да действам по-хард и в момента дилемата е между Philips Diamond Vision 5000K и Narva Range power +50...

mirohristov

Аз ползвам Narva и съм много доволен. Но изборът си е твой!
Mалко познат факт е, че като разсипеш домашна ракия върху маса, разсипаното винаги образува границите на Санстефанска България.

supertorr


Alexi

да не би да пипаш балона с пръсти .. но и да не го пипаш толкова си живеят тия крушки .. аз карам с GE в момента ,станаха на 1 година за сега светят ..