Capri-то и аз ... история в картинки

Започната от deshi, 05 Октомври 2011 01:04:42

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

sierrata

Давай много ще се радвам да видим машината  8)
Only cosworth is my God


deshi

Scrapa се държа геройски ...  on boardite-e по късно тази вечер ;D ;D ;D
Грозен си кат` OHC  .....

deshi

#32
...
Грозен си кат` OHC  .....

sierrata

Only cosworth is my God

deshi

#34
---
Грозен си кат` OHC  .....

К.Методиев

Страшна работа е, много радва. :)

- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.

deshi

#36
---
Грозен си кат` OHC  .....

Pyrhel

Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

deshi

#38
-
Грозен си кат` OHC  .....

Pyrhel

Ама аз насериозно казах, че ме кефи така повече, отколкото отзад ^-^
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.


Виктор Велев

Браво за хубавите капли много агресивна стои сега си плаче за шпер и кулер и няма да има равна ....

Поздрави!!!  ^-^

deshi

#41
-
Грозен си кат` OHC  .....

tropper

Цитат на: deshi в 06 Януари 2013 18:01:11...и главините да станат на 4Х 108...
Не можеш ли просто да си караш с джанти за Волво или изпускам нещо?
Късото съединение прави силата!

http://www.zahranvane.com/

sierrata

 8) Значи все пак шестаците не са чак толкова лоши, а иначе се надявам в най-скоро време да се получи това което си замислил!
Only cosworth is my God

deshi

#44
-
Грозен си кат` OHC  .....

deshi

#45
-
Грозен си кат` OHC  .....

viksata



"Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в една стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

deshi

#47
-
Грозен си кат` OHC  .....

Ivan Slavov

     Ще ви направя кратко обяснение за ауспуха     Позволявам си кратък коментар, защото и аз съм правил някои неша по тази кола    Когато монтирах отходната тръба, колата беше на подемника   Тръбата бе монтирана за проба и стига точно до лапата на подемника,,,,  затова е толкова дълга     ха ха ха , но щом все пак има фенове - добре 

bonso

Най-бързото Капри в BG... Респект!


Виктор Велев

Три нови снимки с модовете които му предстоят ..... :-*







deshi

#51
-
Грозен си кат` OHC  .....

deshi

#52
-
Грозен си кат` OHC  .....

Danchev

Брат прасенцето за да стане 80% освен дискове иска и бай фрезист да бутне рампите ...

1clutchpack per side + 45° ramp angle = 22% lock ratio
1clutchpack per side + 30° ramp angle = 39% lock ratio
2clutchpack per side + 45° ramp angle = 45% lock ratio
2clutchpack per side + 30° ramp angle = 77% lock ratio



70-80% lock 30 градуса acceleration ramp

How about a magic trick?

deshi

#54
-
Грозен си кат` OHC  .....

Danchev

Само попитай "Жокера" щом ще играете по последната схема дали няма да е добре да си вържете гащите и направо да ти заръча един стоманен капак за касетата ... той знае от къде :)
How about a magic trick?

deshi

#56
-
Грозен си кат` OHC  .....

bonso

Цитат на: deshi в 09 Април 2013 00:23:59
Бай фрезист също играе  в схемата ...правилно предположи.
Бонзо, брат като гледам кво те чака ... не ми се мисли
играем схемата с 2 съединителя на всяка страна ... така предложи ... един мой Жокер ... който от няколко дни се занимава да ми търси касета ... за съжаление единствено от трите букви става ... естествено само от най скъпия възможен вариант ... дето викат че бил най-бързата буква в азбуката... аз се си мисля че  е само най скъпата ...

Deshi, в сериозни филми се вкарваш... признал съм те! Айде, като стане може да ги тестваме с Volvo R-ката, че с Капри-то вече не съм в правилната категория :)

deshi

#58
-
Грозен си кат` OHC  .....

bonso

#59
Новата ми придобивка - volvo две и пет турбо  8)  Не сме се виждали да ти кажа.
Смених Мондеото с малко по- стара и малко по- бърза кола  (race)
Има забележки по нея, но механиката е в добро състояние, а и изпадна случайно на много добра цена. Мисля, че същия мотор Форд го вграждаха в SТ-то и RS- a. Предадох марката с две думи  :)

Марка   Volvo
Модел   S60
Модификация   2.5 i 20V AWD R (300 Hp)
Мощност   300 к.с.
Ускорение от място до 100 км/ч   5.7 с.
Година на пускане в производство   2002 г.
Максимална мощност при   5200 об./мин.
Въртящ момент   400/1950 Н*м
Турбина   Турбокомпресор
Разположение на цилиндрите   Редови
Брой цилиндри   5
Задвижване   Пълно постоянно
Брой скорости (мех. ск. кутия)   6
Собствена маса   1620 кг.
Размер на джантите   8х18