1.8 tddi turbo mega cooler

Започната от Jamari0, 29 Октомври 2012 11:33:05

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Jamari0

Привет колеги. Как смятате дали ще го бъде фокуса с друго турбо, челен кулер и мега? Едни колеги смятат да навлизат дълбоко в  нещата, та реших да се допитам до вас за по-компетентно мнение (ade)


Pyrhel

Челен кулер - да! Макар, че до колкото помня на 1.8 тдди-то кулера е почти отпред с едни пластмаси и ефектът няма да е много голям, но все пак ще е по-добре. По-скоро и друг кулер, че стоковите наще са (puke) Друго турбо - според мен няма смисъл, защото от там следват най-малко инжектори. Електроника - няма смисъл. На тази като й се набият новите карти става. Според мен челен кулер и един по-агресивен ремап и си в играта :)
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Jamari0

Доколкото разбрах аз се целят за 200+....

Иван Вълков

С тия 200+ коня дали ще устиска кутията и съединителя.

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

Alexi

колко ?! няма как да стане от 90 коня на 200 със сток карантии ...

hotblooded

Цитат на: Иван Вълков в 29 Октомври 2012 13:15:25
С тия 200+ коня дали ще устиска кутията и съединителя.
Окачването ще се разчекне, а и мегаскуирт за дизляк....  и то не комън реил - нещо не ми се връзва

К.Методиев

Цитат на: hotblooded в 29 Октомври 2012 14:54:32
Окачването ще се разчекне, а и мегаскуирт за дизляк....  и то не комън реил - нещо не ми се връзва

Не е само на теб.

- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.

Pyrhel

По-сериозно де, тая тема почва да прилича на тунинг питанията в http://clubford.org/forum ...

Ако целта е 200+ няма ли да е по-удачен вариант 2.0 тдци? Във форума имаме човек, който на КОЛЕЛАТА само с ремап изкара около 170 с абсолютна стоковица!

Каква е стоковата електроника на 1.8тдди-то, че да не може да управлява мегата? ЕЕЦ-5? :) Стоковото ЕКУ ще ти трябва за километража, обаче. Тоя фокус ще да е с MTX75, която държи безпроблемно (по каталог!!!) до 350 нютона. Колко са очакваните?

Нямам много спомени, какъв тип са инжекторите на ТДДИ-то? Че ми се въртят някакви неща, че не можеха да се модифицират за по-голям flow rate. Щом бюджетът го позволява, няма как да не го бъде с голямото турбо. Тия под 2 литра дизеляците са се доказали, че 200 коня не са им проблем :)
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Иван Вълков

За кутията ако е MTX 75 от Влади Танев знам че са доста здрави, но попитах защото мислех че курията е като при Ескорт турбо дизел която не е МТХ 75.

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

hotblooded

 Не съм казвал че не може, просто се чудех за какво им е мегаскуирт на дизляк при които дюзите се управляват от степента на запълване на помпения елемент (за аванса) и натяга на пружината (при какво налягане да започнат отварят)?
При дизляка освен да натъпчеш много въздух и да смениш разпръсквачите на дюзите с по широки  (и да пренастроиш на по-високо налягане) или повече отвори трябва да осигуриш и добро размесване на нафтата и въздуха за може горивото да изгори. Не че е невъзможно, просто в сравнение с комън реил е по сложно.


Pyrhel

#10
Иване, да не се бъркаш с MT75? Че Влади нали се пързаля, едва ли ще говори за FWD :D

MT75 и MTX75 са две напълно различни скоростни кутии. MT-то, за жалост, държи на по-малко отколкото МТX-a :(
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Alexander

Челния кулер при този модел си е +, защото на него кулера му е горе при двигателя и се охлажда от Air Deflector. Ако смениш турбото отиваш на други разпръсквачи, може и без тях, но ефектът няма да е 100% от турбото. Цяла изпускателна система, друга всумактелна система са други много важни неща, а не мисля че това е най- добрата платформа за 200+. Аз от 2.0 TDCi  с кулер, изпускатели, всмукатели, друго турбо и съответно ремап мога да стигна до 200-220 МАКС, при положение че почвам от 136!

Друг е въпросът че карантийте няма да издържат - съединители, скоростна кутия, а може би и някой други неща.

Така че, иначе казано не е невъзможно, но не си струва труда и усилията и най-вече парите който ще се пръснат в него!
"Kолкото мастурбацията може да бъде секс, толкова и карането на нова, скъпа и мощна кола на газ е удоволствие!"

by hotblooded

BIGFORDFAN

 Аз мисля че си заслужава да сменят кулера, да ремапнат ЕКУ и да сложат права генерация, според мен ще стане много прилично вървящ Фоко, но надали ще мине 130 к.с., което пак казвам е супер според мен...

ivan_vn

Здравейте колеги,
Става навъпрос за мойта кола.
Колегата Jamario добре е обяснил нещата  :]
Нека малко яснота и разяснения да вкараме:  изпадна ми една оферта за турбо кит (турбина KKK K-24 7200 ,  кулера не го знам какъв е точно но си е сравнително голям челен кулер  ;D ;D ;D електрониката е мега 2-ка , + турбо пътища) и цената на целия комлект е мн.добра според мен (1000 лв).
Та това което ме интересуваше е какво ще може да се спретне с тези чарколаци на печката  >:D >:D >:D
От това което прочетох до момента правилно ли съм разбрал че  всъщност мегата не ми е необходима понеже дебита на горивото не зависи от компютъра(както при комам реилите)  а от помпата. Тоест с кулера и турбото всичко е добре , но по въпроса с повечето гориво ще ми трябва някаква друга помпа , по-добра ???

vladi tanev

Само да вметна че МТX-75 държи доста добре един познат си я кара на ескорт коси на 4x4 и е 400+ коня със стоковата карантия на кутията така че кутията отпада за съединител ако се правят извращения задължително керамика или нещо по голямо от стоковия все пак ако нямаш добър съединител няма как да пренесеш конете към гумите а за другото не съм запознат със дизелите и няма как да коментирам.
SIERRA EVOLUTION TEAM
Бай Владо-Скорпа

hotblooded

Цитат на: ivan_vn в 29 Октомври 2012 19:24:11
.... Тоест с кулера и турбото всичко е добре , но по въпроса с повечето гориво ще ми трябва някаква друга помпа , по-добра ???
Помпата ще трябва да се пренастрои, поне от към количество, дюзите дори и да не им се променя налягането на отваряне - ще трябват разпръсквачи за по големи "дози".

Alexi

с тия неща дето ги умувате най много 120-130 коня да стане

ivan_vn

Цитат на: Alexi в 29 Октомври 2012 20:10:14
с тия неща дето ги умувате най много 120-130 коня да стане

Е добре де ако предположим че се сменят разпръсквачи турбо кулер и се надуй помпата + по-агресивен ремап мислиш че ще излязат само 120-130 коня

road runner

Трее да прайш и колектор ! На TDdi-to топлата част е заедно с колектора . Не е на фланец ,че да смениш турбото :)

hotblooded

Цитат на: road runner в 30 Октомври 2012 16:41:41
Трее да прайш и колектор ! На TDdi-to топлата част е заедно с колектора . Не е на фланец ,че да смениш турбото :)
Колектор от TDCi няма ли да пасне?


road runner

Като гледам в нета снимки е същия К*Р . Там май печели променлива геометрия . Нека по запознатите се изкажат :)

specialista

Момчета,проекта е обречен на провал! По добре да ме псувате известно време и да си спестите пари!
Проблема е в захранването с гориво.Кой ще ми отговори дюзите дали са двупружинни?
Идва момент в който разпръсквача не може да пусне повече за единица време. Следва смяна на разпръсквача,обаче идва момента в който помпата издъхва и не може да подаде това което искаме.
Какво ще сменим и помпения елемент ли?Добре ,щото ще ни трябва и много вятър(турбо+колер)
ремап,съединител и т.н.  Цената надхвърля стойноста на колата че и даже може и двойно!
Успех!
Ремонт на дюзи и ГНП механични и с електронно управление.Ремонт на комънреал дюзи и помпи.

ivan_vn

Kolegi imam edno pitane.
Moita pompa bi trqbvalo da e rotorna /mehani4na nali ???  pri remapa moje da se dokara vyzduh no gorivo ne moje da se puska ot kompa do kolkoto znam i tova e prichinata da ne moje da se nastroiva tolkova mnogo ??? Prav li sym ???
Ne moje li da se pusne poveche gorivo rychno i sled tui da se pipa kompa ??

ivan_vn

#23
Цитат на: specialista в 30 Октомври 2012 23:46:06
Момчета,проекта е обречен на провал! По добре да ме псувате известно време и да си спестите пари!
Проблема е в захранването с гориво.Кой ще ми отговори дюзите дали са двупружинни?
Идва момент в който разпръсквача не може да пусне повече за единица време. Следва смяна на разпръсквача,обаче идва момента в който помпата издъхва и не може да подаде това което искаме.
Какво ще сменим и помпения елемент ли?Добре ,щото ще ни трябва и много вятър(турбо+колер)
ремап,съединител и т.н.  Цената надхвърля стойноста на колата че и даже може и двойно!
Успех!

E stiga e kolega kolko she mine cenata na kolata kato sym obqsnil che turboto,kulera,pytishtata i komputtyra sa mi 1000 lv vyptosa e da razberem oshte kakvo shte trqbva....
Ne mislq che kolata mi e 1000-2000 lv.....

Пърхел едит: КИРИЛИЦА? Следващите постове, които не мога да прочета, отиват в коша.

hotblooded

 За да пуска повече гориво на помпата ти е необходима настройка на стенд, ремап-а може да бъзикаш предварението (но не с много) и налагянето.... Незнам дали като го излъжеш че двигателя е студен няма да пусне малко повече нафта.

road runner

ама то хубаво 1000 лв ти е кита , ама като дадеш още 400-500лв за колектор и на човека дето ще рамапва ,чипосва и т.н. ето ти ги 2 бона . Според мен този кит го направи на бензинова кола дето има повече видове човъркане по каквото се сетиш ( мотор,електроника,помпи и т.н. ) .Лично мнение ,не ангажирам никой с него ,но според мен не си заслужава на този мотор :)

Иван Вълков

Аз бих сложил по-големият кулер, разкарвсш карантийте от изпускателната система, един спортен филтър и ако не те удовлетвори резултата, може да пристъпиш към по- голяма порция гориво и вдигане налягането на турбината. По груби сметки пак ще е около 700 - 1000 лева. Само да те посъветвам да занесеш ГНП - то при доверен помпаджия, че не е материя за всеки.

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

hotblooded

Цитат на: ivan_vn в 31 Октомври 2012 13:22:54
E stiga e kolega kolko she mine cenata na kolata kato sym obqsnil che turboto,kulera,pytishtata i komputtyra sa mi 1000 lv vyptosa e da razberem oshte kakvo shte trqbva....
Ne mislq che kolata mi e 1000-2000 lv.....
Ами нови дюзи или поне разпръсквачи, пренастройка на същите, нова помпа или поне нов помпен елемент ако ще гониш наистина 200 коня, настройка на същата, демонтаж, монтаж, изпитания "проба - грешка" докато го добуташ да работи като хората, ще имаш и консумативи - така че може и да догониш 3 бона общо...

Alexi

#28
не ги споменавайте тия 200 коня че ме напушва на смях всеки път като го прочета .. те от моя мотор трудно се вадят троши кутии и маховици на поразия .. това не е бензинка ,200 коня дизел е някви си към 500 нютона ..

road runner

По добре за половината пари горе долу : Челен кулер ,Пърхи да барне ЕКУ-то ,разкарваш част от генерацията + филтър и си я карай :) Ако толкова ти се карат 200 коня има доста избор :)