Боядисване на спирачните апарати

Започната от Vas, 22 Юни 2012 20:03:43

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Vas

Някой пръскал ли си е спирачните апарати? От няколко месеца се надъхвам и чета в другите форуми. Видях че продавали в Бриколаж специален спрей за целта на Dupli (цветове всякакви) издържал на 200 градуса и боята не падала толкова бързо.
Преди да се пръсне спирачния апарат се минавало с разни шкурки и незнам си още какво.
Всяко мнение ще ми бъде от полза..
Извинявам се ако има вече такава тема


Alexi

и аз се каня да пръсна моите но не искам някакви пъстри цветове ,да речем метално сиво би било ок .. ще огледам в Бриколажа да видя кво има ..

Alexander

Аз съм го правил на един приятел на колата! Хубаво изтъркваш всякъква ръжда и нечистотии който има по апаратите и после го избърсваш хубаво и накрая пръскаш с високо-темперетурен спрей!
Нищо сложно не е. Вече една години са му наред на пича апаратите!
"Kолкото мастурбацията може да бъде секс, толкова и карането на нова, скъпа и мощна кола на газ е удоволствие!"

by hotblooded

Danchev

#3
Най-добрият вариант е пясък и после прахово ... за съжаление си е голяма разправия.
За да не си чупиш ръцете с шкурката до блясък, след като е паднала голямата ръжда можеш да ги обработиш с ръждопреобразувател ... Вюрт имат страхотен продук, но пак за съжаление го има в разфасовки от по литър на цена около 70 лева. Чувал съм, че в някой магазини продават по 100гр. но трябва да се търси и пита ... тая химия е страхотна и определено си заслужава.
Другият вариант е цинков спрей пак на Вюрт или която марка си избереш ... не прегаря и запечатва страхотно ... също няма нужда да е изшкурено толкова старателно и дава много добра основа за боята.
Накрая си пръскаш с каквото ти душа сака :) нещата на Дупли са добри.
How about a magic trick?

Vas

А всичко ли се пръска или трябва да пазя нещо? Ясно е че ще се пазят дисковете освен ако не ги свалям

hotblooded

Цитат на: Vas в 23 Юни 2012 07:44:04
А всичко ли се пръска или трябва да пазя нещо? Ясно е че ще се пазят дисковете освен ако не ги свалям
Всички триещи се повърхности - жлебовете които водят накладките, водачите на сп. апарати, гумените маншончета, щуцерчетата за обезвъздушаване...може да ги намажеш с грес (тъничко) и пръскай смело - няма да "хване" върху тях.

dimkaraganchev

Много по-лесно става с най-обикновен сребърен феролит и най-обикновена четка за боядисване. Работа за не повече от час, като повече време ти отнема свалянето на джантите. Държи поне 2 години и става пак достатъчно красиво.

road runner

Няколко пъти съм боядисвал спирачните апарати и парабаните на колите си . От Бриколаж взех 1л най наситеното червено Автоемайл лак . Преди това с телена четка на бормашината си играеш за да разкараш раждите и налепите от апаратите ( барабаните ) ,след  това с коресели,АМБ или техен заместител ги избърсваш доволно . Най накрая с една четка правиш мацането и става супер . Този метод е най бърз и най евтин ,при положение че след първия дъжд всичко става на Г**з :) Даже след тази тема моисля да направя на Комбито апаратите и барабаните :)

Иван Вълков

Цитат на: road runner в 24 Юни 2012 11:06:33
Няколко пъти съм боядисвал спирачните апарати и парабаните на колите си . От Бриколаж взех 1л най наситеното червено Автоемайл лак . Преди това с телена четка на бормашината си играеш за да разкараш раждите и налепите от апаратите ( барабаните ) ,след  това с коресели,АМБ или техен заместител ги избърсваш доволно . Най накрая с една четка правиш мацането и става супер . Този метод е най бърз и най евтин ,при положение че след първия дъжд всичко става на Г**з :) Даже след тази тема моисля да направя на Комбито апаратите и барабаните :)
.....или наклатките са с по меко феродо, след 100 километра няма да личи особено какъв цвят са  ;D

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

road runner

Цитат на: Иван Вълков в 24 Юни 2012 12:34:07
.....или наклатките са с по меко феродо, след 100 километра няма да личи особено какъв цвят са  ;D

8) Примерно :)


momo76

Най добре става с двукомпонентна епоксидна боя.
Ето как го е направил майстора на Шкода форума. Цък
С праховото е голяма играчка и не е термоустойчиво.
Със спрейчетата си е ташак работа.

ValkataFF

Да си изкажа и моя малък опит по темата .Миналата година по това време и аз се заех с това начинание да освежа спирачните апарати и мога да кажа че стана добре.Използвах купения спрей Дупли Колор (мисля че беше )и ми отне не повече от два часа,като повечето време мина в сваляне и качване на гумите.Цвета и до днес се е запазил на около 90% но ще трябва  скоро пак да се освежат .

Alexi

днес си боядисах и аз спирачните апарати .. използвах сребърен феролит по идея на колегата - той се свързва много добре с метал ,устойчив е на атмосферни условия и е евтин .. предварително трябва старателно да се зачистят апаратите от ръжда и прах ,аз използвах дрелка с няколко телени накрайника - теления накрайник не може да надере значително по твърдата стомана на диска така че се търка смело на високи обороти- много лесно става .. ето какво постигнах :
-зачистените до метал апарати





-след боядисването ,което направих с малка четчица която достига навсякъде :




не се притеснявайте ако мацнете по диска ,при първото спиране ще се зачисти .. сребърния феролит е метално сив ,мен ми хареса как станаха на доста нови коли гледам са в подобен цвят ..

Vas

Добре се е получило  ;) Направи една снимка с качена джанта да видим как е
Аз мисля да ги пръскам в червено

Иван Вълков

и на мен ми харесва .....а и не е кич както червеното  (thup)

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

dimkaraganchev

Даже няма смисъл да се зачистват толкова старателно. Следващият път, когато ги боядисвам, мисля първо да ги грундирам със сив грунд и след това да ги мацна със сребърния феролит. Предполагам, че така ще стане още по издръжливо покритието.

Bobi


dimkaraganchev

Не би трябвало да има проблеми.

supertorr

Цитат на: Pavel Minchev в 01 Януари 2013 16:29:29
Апаратите ги боядисвам с високо температурен спрей.Цял флакон струва 12 лева и стига поне за 8 апарата:

Колега покажи това Мондео...;)

Dmitarcho

И аз го чакам да се "похвали" и тук ... Като знам какво направи със Фокуса .. бедна ми е фантазията за това Монди ;)

п.п. модераторите пак ще се карат :P
Ръца Пръца


Alexi

наистина ти е бедна фантазията :))

Vas

В другия форум има тема, но няма да е лошо и тук да пусне една ;)

Alexander

Боядисване на спирачни апарати

Ето едно добро клипче. На английски е, но се разбира за какво иде реч!
"Kолкото мастурбацията може да бъде секс, толкова и карането на нова, скъпа и мощна кола на газ е удоволствие!"

by hotblooded

HEKTOR

моите ги  пръснах  с обикновен червен  спрей  от 4,50лв   не е паднал вече 3 години