Разни специалисти казват - под 10°C и влажни условия лятната гума няма същото сцепление, както над 10 °C. Затова не бих рискувал с летните гуми, особено сутрин и вечер, когато се отива/връща от работа от ноември до март е студено и влажно. Може при граничната температура летните да се справят по-добре в дъжд от зимните, но в реални градски условия при ниските скорости това трудно ще се усети, т.е. със зимни гуми ще спираш добре. Имал съм ситуация на Тракия в силен дъжд при темп около 10°С, при скорост над 100км/ч, със зимни гуми Мишелин колата беше нестабилна, но тогава просто намалих и карах под 100км и всичко беше ОК. Един приятел кара корейски коли и последно се оплака от зимния Ханкук. Каза че до 3-та година били много добре, но после станали пластмасови. После проучил и се оказало, че Ханкук ползват синтетичен каучук, който старее по-бързо.