Mondeo-то на pantata

Започната от pantata, 14 Юни 2012 19:18:31

« назад - напред »

0 Потребители и 2 гости преглеждат тази тема.

pantata

Малко от вчера преди и след автомивка.



Pyrhel

Като видях втората снимка, в първия момент помислих, че е от камера :D
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

opex

невероятно изглежда
браво!
qaяכSTuning
"I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book."
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща.
Suum cuique

Иван Вълков

Днеска имах възможността да разгледам на живо колата. Една дума е достатъчна УНИКАЛНА!
Тео продължавай и занапред да я гладаш колата.

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

Светльо

Красота просто.... с тези 17-ски, а какво става с задните спирачки налични ли са, може би монтирани?  ::)

pantata

Монтирани са, както и 278мм от V6 отпред :) следват малко дребни детайли отвън. Надявам се до месец да станат.

pantata

Тази сутрин като спрях на паркинга преди работа.


Dmitarcho

Не направи ли 2 кръгчета на паркинга, да го нагодиш :D Аз пък много рядко си поглеждам километрите :) Още толкова да те слуша, Мондю :P
Ръца Пръца

Иван Вълков

Пожелавам ти още много безаварийни километри  (fe). Тео защо официално не покажеш каква визия има колата след последната интервенция по визията. Определено на мен адски много ми допада как се е получило (wdo).

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

pantata

Търкалят се още 3 неща из багажника и тогава :)


S.Stoyanov

Много красиво, браво.

Светльо

Трябва скоро да им направим по една снимка на седана и комбито.. ще се получи добра..  ^-^

pantata

Цитат на: Светльо в 21 Май 2014 21:49:58
Трябва скоро да им направим по една снимка на седана и комбито.. ще се получи добра..  ^-^

Не е лоша идея  ^-^

Малко да споделя какво съм направил през последните 2 месеца.

Трябваше да сменя челното стъкло, заради пукнатина от камък и направо сложих с подгрев. Между другото все още си търся релето за него, ако някой му се намира да пише.



След това имах проблем с гумите и както писах в една друга тема, поприбрах вътрешната част на веждите.
Тогава се възползвах от сервиза и я пастираха цялата, като ми и лакираха фаровете. Край на жълтеенето.
Фолио на задните стъкла 3M 35% и черен мат на Б колонките. Уплътнения на прозорците за моделите от последните години.



Последва снижаване с 30мм отпред/отзад и нови проблеми с гумите отзад. Едната даде фира на първата голяма дупка, която уцелих на "магистралата". Но по-добре на втория ден, отколкото мъки в последствие.



Изчуках си кривото, взех си правилния размер гуми и нещата си дойдоха на мястото.










ivaylo_m

Много добре се е получило  (bow) (bow) (bow)
Браво, браво. Подгрева на предното стъкло е много приятна екстра.
Снижаването само с пружини или и амортисьори?

pantata

Само пружини, амортисьорите са сменени лятото. Отпред Boge turbo, отзад Kayba някаква. Първи впечатления, че вози малко по-стегнато. Не съм я понапъвал да усетя нещо друго все още.

Иван Вълков

МММММ сташна е станала.....не че не беше ама сега.....просто ще изцъкъм с език и ЕВЪЛЛА.

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

martin1977

Колега, казах ли ти в другата тема, че с тези гуми може да имаш ядове ..... и за съжаление се оказах лош пророк. Съжалявам. Сега какви гуми сложи? А джантите с какви характеристики бяха?

pantata

Сега са 215/45/17, джантите са 7.5х17 ет35

martin1977

Сподели сега как е положението с този размер, защото аз съм се насочил към абсолютно същия размер гуми и джанти, но се опасявам, че и с тях може да ми закача ........ а иначе снижена изглежда просто ТРЕПАЧ /не, че преди не беше/...

SICKandPROUD

Страхотна е Тео, да се похваля, аз май бях първия който е видя на живо...  ;D


Не са важни конете в мотора-важно е магарето зад волана !!!


gorskiq

Супер, много ми харесва как се е получило. Би ли споделил уплътненията на стъклата трудно ли се сменят?
От два месеца съм с този модел джанти и с гуми 215/45/17 - не опират никъде, давай газ смело.

pantata

За този размер гуми и джанта гарантирам, че няма проблеми и след снижаването.

Уплътненията се сменят за максимум 10 минути четирите. Имам останало едно чисто ново за предна лява, мога да го продам срещу 55 лв. Цените не са им от най-приятните по принцип и се намират само с поръчка >:( finis 1113692 Търсих дълго време от морги, но всички които видях бяха по-надути от старите ми.

emkata

 (drool)  Давай все така!

Светльо

Красота е станало, почвай да свикваш с мисълта, че след около месец два ще ти дрънка всичко вътре с това твърдо окачване, аз бях така, ST-то фабрично си е твърдо колко го карам и вече почва да поскърцва вътре :D ама това е искаш визия губиш друго. Какви пружини сложи? И ти казвам вече от личен опит замисляй се за 2.5... това е истината кефа е брутален звук, вървеж още не мога да свикна че е мондео... ST–то, няма ни най малка допирна точка с 1.6 - 2.0 моторите, е вярно части дефицит свещи супер скъпи, бензин яко ама кеф цена няма. :D

opex

2.5 ама от st200 или нормалния :) Вчера си говорихме, че тези с 2.5ци слизат на 2.0 и слагат турбо, едно малко с бърз spool от ниски обороти, без извращения излиза доста пред 205кс :)
qaяכSTuning
"I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book."
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща.
Suum cuique

Светльо

Цитат на: opex в 02 Юни 2014 23:40:24
2.5 ама от st200 или нормалния :) Вчера си говорихме, че тези с 2.5ци слизат на 2.0 и слагат турбо, едно малко с бърз spool от ниски обороти, без извращения излиза доста пред 205кс :)
Когато ми направиш стоково зетек без да го пипаш с турбо над 200 коня който да изкара повече от 100-на км, лично ти удрям парата и го купувам. :D

pantata

Точно, че става дума за турбиниране. Хората които търсят голям перформърс слизат на зетек и турбинират. За атмосферен е ясно, че трудно ще стане.

martin1977

В случая Светльо е прав. Многократно сме разисквали темата за турбиниране на атмосферен двойка Зетек. Не е невъзможно, но забравяме това да се случи на стокови карантии, колко и леко да е турбинирането. Иначе ако се направи както трябва, СТ-то ще му диша прахта .... но това е един мнооогооо сложен проект и едва ли има някой в България който да го направи както трябва. Бях много запален да го правя, но като се поинтересувах как и колко, бързо ми се охладиха страстите. Така че засега си оставаме с "охлювите", наречени 2.0 16V Зетек и ще гледаме СТ-ата отзад  (headbang)

amplified

Станало е един път!!!
Ше влиза в портфолиото като автомобилна фотография усещам...

ihovahi

Колата е един път дето се вика!!! Браво  (fri)
Който фôрка "майстор" си нахôда!