Поредното MONDEO - mk1 1.8TDI SW вече с темпомат!

Започната от BIGFORDFAN, 30 Март 2012 20:08:48

« назад - напред »

0 Потребители и 4 гости преглеждат тази тема.

BIGFORDFAN

 Здравейте, най-сетне отделих малко време за да Ви покажа и моята ''бабка''- Мондео 1.8ТДИ, набор 1996год., комби(много исках корабче)! Това ми е второто мк1 и първа дизелова кола по принцип. Първото беше 2.0 бензин, с почти всички възможни екстри за модела и мноооо лошо в мойте ръце( абе доста хора не знаеха че Форд правят и сравнително бързи коли, все пак ускорението 0-100 й беше за 9.5сек). Тази кола ме направи ГОЛЯМ ФОРДФЕН завинаги, но не ми излизаше сметката с горивото(а харчеше 9-11 градско, 6,5-7,5 извън), а пък АГУ-то не е за мен...
И така се стигна до минаването на дизел, разбира се пак Монди, две години по-ново(1996), с по-малко екстри, но имаше всичко което за мен е задължително:
-климатик (перфектен);
-предни ел. стъкла и ел. огледала с подгряване;
-централно заключване(засега без аларма);
-2 AIRBAGs и други дреболии...
Колата е нов внос Италия, което за мен беше задължително(разгледайте обявите за мк1 от Австрия и Германия и ще разберете защо), взех я от чак от Лом и след доста изхабени нерви и време, се сдобих с транзитни номера от КАТ Враца и хайде към Столицата! Определено много трудно мога да съм доволен от ''динамиката'' (особено с вкл. климатик), но след кратката намеса от specialista, съм малко по-доволен(ще има още интервенции от него със сигурност)! Като цяло вози по-добре от бензиновата(тя беше с активно окачване, ама май си беше блокирало на ''спорт''), товари огромно количество багаж, колички и т.н. и е почти перфектен външен вид(без грам ръжда!). Май много дълго стана като за начало, затова ето ви малко снимки и стига за днес. Поздрави на Анатолий за снимките, ще има и на интериора скоро;)
П.С. джантите много време ги търсих точно такива, и миналата зима си намерих в стария форум...много си ги харесвам!


Pyrhel

#1
Ето го и на Марто мондито:









Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Dmitarcho

Да си се радвате дълго време един на друг с Мондю ;) И аз навремето карах бензинова кола но след като се качих на дизел ... едва ли ще се върна ;) При Дизела е една/две идеи по лежерно самото шофиране.
ЧЕстито за Форда още веднъж. Дълги и безварийни километри !  (beer) (thup)
Ръца Пръца

amplified

Mk1 комби ми е огромна слабост, защото това ми беше първата сериозна кола!
Влюбен съм във всичко в тоя модел!
Джантите също много й отиват, моята беше със същия модел, но 16" от Скорпио, всъщност мисля да пусна една темичка за нея сега като се замисля :)
Единственото, което не ми допада е предната Ghia решетка, супер ме дразни, другата ми повече се слива някак.  (fri)

BIGFORDFAN


Стига бе, аз си я свалих от бензинката, тази си беше със стандартната за GLX, нещо с обикновената не си я представях... ;D

amplified

Като те кефи какво ти пука :)
Мен повезе ме кефеше без хром отпред не знам защо. Много ми е тъпа тая хромирана елипса.

FocusOwner

Цитат на: amplified в 30 Март 2012 22:07:44
Като те кефи какво ти пука :)
Мен повезе ме кефеше без хром отпред не знам защо. Много ми е тъпа тая хромирана елипса.
Бегай от тука, бе брато. :D Ти си уей аут ъф ауър лийг с тоя титаниум х на мондео мк4! :D
I don't get strokes, motherfucker! I give 'em!

BIGFORDFAN

 Скоро ще има още подобрения по машината- кожен волан от мк2 и антикрило на петата врата!  (happy)

BIGFORDFAN

#8
Ето и волана вече монтиран, и с ново масълце Форд Формула 5w40  (happy)

Иван Вълков

Новият волан е супер - я сподели от къде се сдоби с него и на каква цена? За маслото щях да те питам не е ли малко тънко, макар че по спецификая това масло е най-голям топлинен коеф. Да споделиш как е с него че и аз си мислех от него да поръчам за следващата смяна.

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!


BIGFORDFAN

 Воланът го взех почти без пари от едно момче от Стамболийски, но това му беше последния кожен волан. А маслото много го мислих преди смяната( първата смяна миналото лято беше с 10в40 Формула, не го пипна грам), но в крайна сметка исках да му е по-леко на мотора за зимата, следващата смяна най-вероятно ще бъде след февруари 2013. Веднага след смяната се усети една идея по-леко палене и развъртане на мотора, само дано не почне да го харчи....иначе за 8 лв. повече си заслужава( човекът който смени маслото също ми каза че с това масло ще му е екстра на мотора, само го продуха преди това с компресора). Поздрави!

BIGFORDFAN

#11
Днес се запознаха старото и новото попълнение в семейната Форд колекция! (happy)


BIGFORDFAN

 Лелеееееее, тая тема направо е прашлясала бре, ама като не пиша всеки ъпгрейд а ги чакам да се посъберат така става. Август месец колата се сдоби с тонирани странични стъкла на комбито, с един приятел си поиграхме половин ден, но ефекта е приличен. Смених и предната маска м/у фаровете, но другият ми замисъл за предницата е в застой засега. Благодарение на tropper, amplified, momo 76 и MiroHristov си имам светещ часовник на таблото, работещ шоф. AIRBAG, работещ датчик за задна скорост и DRL модулче. Съвсем скоро предстои и поставяне на моторчета за реглаж на фаровете от купето, и май ще е това за тази година.

П.С. снимки скоро, че днес пак не остана време...

BIGFORDFAN

 От неделя се радвам на аларма с командване и на централното, много чакан ъпгрейд от мен, но благодарение на Тошко (tropper)  (bow) (fri) вече и аз не ръчкам с ключа.  (hrn)

SICKandPROUD

Много ме радва количката ти,някак си носталгично.
Първата ми кола беше Мондео мк1 същото като твоето-цвят,интериор само кадето беше седанче.
Пожелавам ти адски много безаварийни километри(което го вярвам,защото за 4 години каране,1 път не беше казала "няма да тръгна" или да ме предаде)
Сега бащата и се радва ;)


Не са важни конете в мотора-важно е магарето зад волана !!!

BIGFORDFAN

 Благодаря ти, колега. И аз не мога да прежаля първото ми мк1 (2.0 16в хечбек), та затова и сегашното ми е много присърце. Иначе напролет наистина ще има много подобрения, частите са набавени, просто времето е неподходящо, а ще трябват и емблемки GHIA вече...

SICKandPROUD

Цитат на: BIGFORDFAN в 21 Ноември 2012 11:24:44
Благодаря ти, колега. И аз не мога да прежаля първото ми мк1 (2.0 16в хечбек), та затова и сегашното ми е много присърце. Иначе напролет наистина ще има много подобрения, частите са набавени, просто времето е неподходящо, а ще трябват и емблемки GHIA вече...
Ще чакам с нетърпение да ги видя!!!  (hrn)


Не са важни конете в мотора-важно е магарето зад волана !!!

Иван Вълков

Честито за новата екстра Марто. Голямо удобство е особено зимно време. Определено колата е попаднала на собственик - браво за грижите към нея. Чакам подобренита придружени със снимков материал.

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

К.Методиев

Цитат на: BIGFORDFAN в 04 Май 2012 00:44:06
Ето и волана вече монтиран, и с ново масълце Форд Формула 5w40  (happy)


Ха Марто ама това на снимката е моя волан бе. :)

- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.

BIGFORDFAN

 Пак ли си ми краднАл от колата бре, ще взимам винкелО вече!  (batter)

П.С. не съм го снимал със сегашния, ама той си е същия...


К.Методиев

Знам, знам, че е същия анна този суи има специфичен белег от ляво. :)

- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.

BIGFORDFAN

 Ми аз продължавам с подобренията, въпреки времето, ама не се стърпях да чакам до пролетта. От понеделник вече съм и с фарове от последния фейс на мк1, с оребрено стъкло и без бленда. Сега свети доста по-добре, а и визията на колата малко се промени, абе заслужаваше си половин часовото мръзнене. Ето ви и малко снимки:



К.Методиев

А добре седят. :) Аз пък мислим за лупи. :D

- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.

Светльо

лудница са! обаче с блендите са си проектирани за лупи просто  :D

BIGFORDFAN

 Старите фарове си стоят, като настъпят по-богати времена ще има и лупи!

tropper

Късото съединение прави силата!

http://www.zahranvane.com/

BIGFORDFAN

 Абе каква броня бе Тоше, нали знаеш че при мен всичко е ''ръг и тръг'', с малко повече мерак стана точно както го бях замислил.

BIGFORDFAN

 Малко да ''размразя'' темата, защото се сетих че така и не качих снимка с потъмнените стъкла (с един приятел ги правихме лятото), а и съм с друг модел тасове за тая зима (така си дойде колата от Италия, но миналата зима бях с други).

К.Методиев


- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.

BIGFORDFAN

 Ми нали работи и през зимата, ще плава, къде ще ходи...  (race)