Ford Sierra 3dr Cosworth

Започната от sierrata, 25 Март 2012 22:40:09

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

sierrata

Днес побачках малко, смъквах си предното стъкло и за жалост на последния сантиметър се счупи а кофти че стъклата са фабрично потъмнени и най-вероятно няма да успея да намеря същото   ::) изхърлим част от модерните кръпнежи на предни собстеници




















Общо взето много работа  ???
Only cosworth is my God


vladi tanev

добре сте си поработили гледам и помощ е имало ама между другото поне сега ще си посъбереш малко болтове и гайки  ^-^
SIERRA EVOLUTION TEAM
Бай Владо-Скорпа

sierrata

Незнам дали ще успея, аз изхабих 3-4 малки диска с флекса  :D
Only cosworth is my God

SICKandPROUD

Бая раздаване ще има по колата, но резултата е най-важен. (race)


Не са важни конете в мотора-важно е магарето зад волана !!!

sierrata

Днес малко се заиграх, започнах да заварям  дупките от пластмасите, дупките в коша. Тези дупки в коша са фабрични по подкалниците за казанчета и разни други

тоя кръпнеж не е от мене до бумбетот ама ше го оправим  ;D



(beer)
Only cosworth is my God

vladi tanev

Браво Марински добре се справяш а и като гледам добре и го правиш ще стане бабичката не се и съмнявам.
SIERRA EVOLUTION TEAM
Бай Владо-Скорпа

deshi

Грозен си кат` OHC  .....

sierrata

Цветът ще е същия графитен металик
Only cosworth is my God

sierrata

Днес имам и малко нови ламарини включително и на резервоара. За всичко това дължа огромни благодарности на Дани от Русе нашия сиера брат :)
Only cosworth is my God

viksata

Дани е жеУезен :D (казано по пернишки)

Супер ще стане колицата  (thup)



"Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в една стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"


opex

извън топика ако е удобно да попитам: възможно ли е сиера сапфир (4-врат седан) да се направи на 3-врат като се вземат врати от 3-врата и се премести колонката и останалите прилежащи вече дейности по ламарините на мястото на задните врати?
qaяכSTuning
"I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book."
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща.
Suum cuique

whaaazp

Порови из нета, има го правено. По мое мнение НЕ изглежда особено добре.

cosworth team ruse

скоро ще има още една реставрацийка на 3 door сиера но мотора ще е обикновен  :'(
FORD SIERRA POWER

sierrata

eто и още тенекя пак Благодарение на Дани
Only cosworth is my God

sierrata








и тука една снимка като на някой английски мотор само че разликата че тоя е в моя гараж  ;D

Only cosworth is my God

deshi

Лоооооооооолллллллллл
Грозен си кат` OHC  .....

Илко

Браво  още  едон  мераклииски  автомобил радвам се пожелавам   успех 
Илко

sierrata

приключих с тенекиджийската работа от дясната страна

Only cosworth is my God

Bobi

Евала, братле! Става ми хубаво на душата, когато видя, че все още има такива маниаци.

opex

/bow просто
особено пред онова с червения капак <3
qaяכSTuning
"I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book."
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща.
Suum cuique


vladi tanev

SIERRA EVOLUTION TEAM
Бай Владо-Скорпа

viksata



"Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в една стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

sierrata

имам малко предвижване, целия под вече е готов (изкърпен) включително и подкалниците. Остана само да монтирам левия праг и задната вежда


тапите на пода ги разкарах


тука малко реших за презаваря тунела именно където са стойките за висящия лагер

ръба под уплатнението беше заминал

тук дясната страна лично за мен излгежда приключена  (thup)
Поздрави!
Only cosworth is my God

Виктор Велев

Браво Марински много добре е станало,обаче съм чувал че не е хубаво да за заварят на цяло парчетата с които се кърпи защото от нагряването материала отслабва и започва да гние.Казвам само съм чувал за това не знам колко е достоверно.

vladi tanev

Браво бе Марински много добре се получава и май му се вижда вече края  а и Викторе заваря се нацяло не отслабва материала и не зависи от това за после раждата която я започва а е важна после подготовката и боята тя държи ламарината да не ръждяса.
SIERRA EVOLUTION TEAM
Бай Владо-Скорпа

sierrata

Ами аз в самото начало започнах на точки по подкалника но в следствие не ми хареса и реших да заварям нацяло, то като се почисти добре и третира също мисля че няма да има проблем както каза Влади а времето ще покаже най-добре дали ще чоряса  :D
Only cosworth is my God

ffmk1l

Не съм писал в темата ти, но това не означава, че не я следя. Заварявай с цели шевове, ако имаш възможност преди боята обработи критичните точки на купето със ZINGA. Това е технология на студено поцинковане, да не правя реклама, пиши ми на лични, вносителите имат магазин в Пловдив. Не е чак толкова скъпо, но си заслужава. Виждам че си мераклия, аз на твое място бих го направил. Искрено ти пожелавам мерака да не те оставя до края на проекта. (bow) (thup)
Едно време колите се правеха от инженери, а сега - от икономисти...

sierrata

#147
Благодаря за отговорите, а относно това за студеното поцинковане дори и не съм чувал но е яко като се замисли човек. Примерно на по скапаните места ако се изчисти до ламарина и се прекара с това нещо  ::) иначе забелязах колата е огнила само на местата където са сглобките на отделните панели и части  (fri)
Only cosworth is my God

sierrata

#148
През изминалите дни взех нов съединител комплект Exedy за Форд Транзит, исках да съм с керамика но вероятно ще остане за по-нататък. Специално този иначе качеството изглежда много добро съдейки по самата изработка. Капка по капка започна да има нещо на масата



като дойде време да монтирам се оказа че има разлика в притискателите след като ги сравних, всичко е еднакво но на новия пружините стоят с близо 1см по навътре и се отказах да го слагам и сложих оригиналния притискател, а иначе имам диск от мондео мк3 дизел с твърда главинка и ми е интересно дали може да се преработи с нова плоча и да стане с керамика, само се чудя тази главинка дали би издържала
Only cosworth is my God

vladi tanev

Сигурен съм че ще се преработи за керамика и няма да имаш грижи ще си държи
SIERRA EVOLUTION TEAM
Бай Владо-Скорпа