Ford Sierra 3dr Cosworth

Започната от sierrata, 25 Март 2012 22:40:09

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

sierrata

Здравейте Колеги! Тук съм нов и имам един невероятен автомобил макар и стар  (beer) утре след работа ще кача със радост снимки за феновете на марката

Поздрави, Марин
Only cosworth is my God


Alexander

Определено ще чакаме..    (drool)
"Kолкото мастурбацията може да бъде секс, толкова и карането на нова, скъпа и мощна кола на газ е удоволствие!"

by hotblooded

vladi tanev

чакаме с нетърпение  (happy)
SIERRA EVOLUTION TEAM
Бай Владо-Скорпа

sierrata

Така ето и материал малко

тук точно закупих колата в ужасно състояние като цяло. Вътре беше само по ламарина нямаше никаква ходава част, задния мост беше с сменен със някакъв измислен дифф, с две думи оакана работа :)

това се случи ведна след това  8)



реших също да поосвежа салона
таблото от седана
- старото
също и доста други неща от него
тук бях си направил косъурт маска реплика която не стана много добре
не след дълго заминах на вън и колата си стоеше а през това и купувах по малко чарколяк
- тях закупих от иБей
а тези неща ги имам благодарение на колегата Влади Танев  (beer)
дълги шпилки за джанти които се оказа че останаха излишни
ето и разпънката готова
тук вече с оригинална косуърт маска и бели мигачи отново от иБей
а ето и най-новата ми придобивка броня коси реплика естествено
след това започна и работата по нея вграждане на леглата за мигачите и халогените (замина оригиналната броня)
търкаме


първа проба
двора не е празен  :D
пробно отново

подготовка
ето я и нея  (beer)
междувременно малко фордели пред нас  8)
ето и първото поставяне (хрилете просто са наложени)
стикера е много важен  :D
още нагласям
ето и накрая


дрифт тийм хаха това е плод на бирата и силното мартенско слънце  :D



е колеги това е за сега като изровя още снимки ще пускам а и допълнително доста информация има но просто на веднъж ми дойде в нагорнище да качвам  :D поздрави на всички  (beer)
Only cosworth is my God

toretosz

Марински поздравления за красивия екземпляр.Винаги се възхищавам на хора който го правят и изпипват до последния детаил.
(fri)
Настъпи звяра, кажи "добро утро" на целия квартал :P

sierrata

Only cosworth is my God

Pyrhel

Как ги чаках снимките :) Скоро и аз почвам една 2-врата с малкото прозорци... Намислил съм да я правя пълна косуърт реплика като изключим маторя (beer)
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

sierrata

Хубаво е това, аз лично смятам че само едно от Косуърт не ходи на ХР4 става въпрос за крилото и аз затова смятам да запазя оригиналното крило смятам че то си е  характерно за колата  (beer)
Only cosworth is my God

sierrata

ето какво следва :)
Only cosworth is my God

vladi tanev

как само е излезнала сиерката на снимката уникална е,какво ще се прави със мотора,гледам и количката за двигателя е готов,какво си замислил я дай малко инфо.
SIERRA EVOLUTION TEAM
Бай Владо-Скорпа


sierrata

Първо Благодаря за хубавите думи Влади!  (beer) а на мотора ще му правя пълна ревизия че взе доста да дими отзад утре ако остане време ще го отворя да видя за какво иде реч и да поръчвам, иначе за нещастие скоростната ми кутия не е в час отваряна е цялата във силиконища втора и пета вият и кофти включва. Надявах се да е съединител но изглежда видимо доста добре. До момента за мотора имам пълен набор от гарнитури сегемеринги и там каквото влючва, също така и нови тапи взех (всичко е от Англия) та да се надяваме всичко да върви добре че да вкараме малко живец в любимата кола  (beer)



Only cosworth is my God

sierrata



мотора е отворен и ме чака доста работа съдейки по видяното  :cheers:
Only cosworth is my God

sierrata

Значи мотора се оказа на трети ремонт след точно констатиране със определено доста голям луфт и ръб, щом сегмента се вижда през пролуката... наложихме втория сегмент долу: отворен, а горе- пак отворен та ето какво следва но не съдете по това което виждате за момент ще запазя в тайна  :cheers:
Only cosworth is my God

Иван Вълков

Браво колега, наистина един уникален автомобил. Имам само едно питане че ми стана интересно какво стана с другата седанова Сиера. Пожелавам ти и занапред да имаш средства и време все така да развиваш проекта си  (fri)

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

vladi tanev

Малко е неприятно това че мотора не става знам как е изпитвал съм го,но винаги може да се оправят нещата но свързано със средства сега ми дойде и се сетих че винаги може да се направи 2,8-цата но ще си е пара става да се набият ризи вътре,когато си носех моя блок на шлайф се сетих че бях го питал човека и каза че става но тогава ще трябват и нови бутала.
SIERRA EVOLUTION TEAM
Бай Владо-Скорпа

viksata

с бутала от 2.9 няма ли да стане?


"Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в една стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

hotblooded

Цитат на: viksata в 08 Април 2012 09:12:18
с бутала от 2.9 няма ли да стане?
Ако е износена "циментацията" на ризите - повече няма "сми" да се разстъргва.  Ризите (цилиндрите) са обработени за твърдост (износоустойчвост) само до определена дълбочина и тази дълбочина определя до колко може да се "стърже" Аналогично е с шийките на колянов вал, но те могат да се напластяват.

viksata

#17
аз за циментация на блок в частност ризи или цилиндри за първи път чувам  ???


"Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в една стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

hotblooded

Цитат на: viksata в 08 Април 2012 11:03:41
аз за циментация на блок в частност ризи или цилиндри за първи път чувам  ???
Циментация, азотиране, закаляване с ток с висока честота -всички цилиндри (втулки) са минали през това + поресто хромиране (повечето)...  Малко нарицателно на високотвърдостния слой обобщено му се казва "циментация" (поне по нашия край) - Като се изшлайфа хром-а и циментацията (вискотвърдия слой) - цилиндъра вече е "брак"
Последните 10-15 години започнаха да се използват и някакви специални покрития - осигуряващи много дълъг пробег, но неподлежащи на шлаиф - поне към 1998 BMW използваха такива технологии за върховите си мотори - естествено подробности никакви не казваха - материал, метод за нанасяне - тайна майна..

Danchev

Имат си закалка цилиндрите и не могат да се пилят до безкрай. Покритията, които се ползваха от БМВ, знам и за някой мотори на Ауди за алуминиеви блокове са никасил и алусил .... уж здрави, но веднъж тръгнал цилиндъра не подлежи на шлайф.
How about a magic trick?


viksata

Няма да споря с вас колеги  (thup)
Единствения вариант блока да не подлежи на шлайфане е да е алуминиев с покритие от никасил или алусил - ползват го само някои хонди и бмв-та и поршета. Май и ферари.

Марински сорка че ти осрах темата!!!
Успех с моторЯ и следя с интерес какво си замислил ;)

Respect колеги и без лоши чувства  8)


"Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в една стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

sierrata

Няма ядове  (beer) снимков материал скоро
Only cosworth is my God

deshi

амм м50 и м52 на БМВ са  никасил... 2,8 си чугун , така че стържи смело на 4 ремонт и сабирай ... рс 3100 есекс е мисля на базата на тоя блок ... при то мотор дерта е че не може да се стърже след 4 ремонт понеже стените между цилиндрите стават тънки  ... но в твоя случай стържи смело и събирай . :)
Грозен си кат` OHC  .....

sierrata

За сега всички детайли са измити и утре ще бъде ясна съдбата на чугуня  (beer)
Only cosworth is my God

vladi tanev

Марински какво стана със мотора какво измисли да слагаш вътре или ще се прави както каза чугуна.
SIERRA EVOLUTION TEAM
Бай Владо-Скорпа

sierrata

Значи чугуна ще го събирам поради факта че много  неща съм му закупил а 4 цилидровия проект няма да стане веднага а иначе шестака ще мине само със едни сегменти  (thup)
Only cosworth is my God

sierrata

малко да раздвижа темата който знае какво е това може да пусне някой коментар  (happy) (beer)

Only cosworth is my God

viksata

Cosy глава !!!!

Валове, колела, капаци за валовете има ли си?

доста сериозен проект си започнал !!!

Буталца биели ще си пазаруваш ли  ???


"Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в една стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

Danchev

Още като видях, че продаваш главата на пинтото и ми замириса на YB powered 200 block (happy)
Главата е от 4х4 до колкото виждам ... да внимаваш с буталцата като им дойде ред, че двете глави (2wd/4wd) са с различна степен на сгъстяване (stir)
How about a magic trick?

sierrata

да главата е 4вд за сега е гола но всичко е осигурено е не всичко ама почти  :D а блока е 205
Only cosworth is my God